-𝙏𝙞𝙢𝙚 𝙎𝙠𝙞𝙥-
Taufan is already awake and Halilintar introduce him to Jin.After that,Halilintar and Taufan have their breakfast.They decided to stay inside their room doing their usual stuff.-𝙎𝙠𝙞𝙥 𝙩𝙤 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧𝙣𝙤𝙤𝙣-(Because I'm lazy)
???:"𝙹𝚒𝚗 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔!"
𝙹𝚒𝚗:"𝚆𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜.𝙷𝚘𝚠 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐?"Asked Jin.
???:"𝚅𝚎𝚛𝚢 𝚠𝚎𝚕𝚕.𝙽𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐'𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚛𝚋𝚘𝚞𝚛."The blue police car named 𝗣𝗼𝗹𝗶 asked.
???:"𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚏𝚏𝚒𝚌 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚖𝚘𝚘𝚝𝚑𝚕𝚢. "A green helicopter 𝗛𝗲𝗹𝗹𝘆 replied.
???:"𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚜𝚒𝚝𝚎."The pink ambulance called 𝗔𝗺𝗯𝗲𝗿 asked.
???:"𝙾𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 2 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝?𝙰𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎?"A fire truck called 𝗥𝗼𝘆 asked.
𝙹𝚒𝚗:"𝚈𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚏𝚊𝚜𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚠."
𝙷𝚎𝚕𝚕𝚢:"𝙲𝚊𝚗 𝚠𝚎 𝚖𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚠𝚗'𝚜 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎."Replied Helly happily.
𝙹𝚒𝚗:"𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚢𝚎𝚝.𝙱𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚢𝚎𝚝."
𝙿𝚘𝚕𝚒:"𝚆𝚑𝚢 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝?"
𝙹𝚒𝚗:"𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚞𝚜.𝙷𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍.𝙸 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚑𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝.𝙷𝚎 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚛𝚜."
𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛:"𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎."
𝚁𝚘𝚢:"𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚠𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜.𝙾𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝙹𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚞𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚢𝚎𝚝."
𝙹𝚒𝚗:"𝙾𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝙸 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝.𝙾𝚔𝚊𝚢,𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚁𝚎𝚍 𝚒𝚜 𝗛𝗮𝗹𝗶𝗹𝗶𝗻𝘁𝗮𝗿.𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚠𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚋𝚕𝚞𝚎 𝚒𝚜 𝗧𝗮𝘂𝗳𝗮𝗻".Jin replied.
𝙷𝚎𝚕𝚕𝚢:"𝙰𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝.𝚃𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚜 𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚞𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚜 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗."
𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛:"𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊 𝚞𝚗𝚒𝚚𝚞𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎."
𝙷𝚎𝚕𝚕𝚢:"𝙸 𝚊𝚐𝚛𝚎𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛."
𝚁𝚘𝚢:"𝙻𝚎𝚝'𝚜 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚘𝚗 𝚎𝚢𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜."
𝙰𝚕𝚕:"𝚁𝚒𝚐𝚑𝚝!"
When they are talking,they didn't realize Halilintar and Taufan had been hearing there conversation at the control room.
𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝚂𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝙹𝚒𝚗'𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚑𝚞𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚊𝚗 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚞𝚜.Halilintar whisper quietly so they cannot hear them behind the door.
𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝙰𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚌𝚘𝚘𝚕 𝙷𝚊𝚕𝚒?
𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚎𝚑𝚒𝚌𝚕𝚎𝚜 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜 𝗠𝗼𝘁𝗼𝗯𝗼𝘁".Taufan whisper to Halilintar.𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛:"𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚠𝚎𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗."
𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗:"𝙾𝚔𝚊𝚢."
He then closed the door quietly and went to their room.
𝙏.𝘽.𝘾
𝓘 𝓰𝓲𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓰𝓾𝔂𝓼 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓑𝓸𝓷𝓾𝓼 𝓑𝓸𝓫𝓸𝓲𝓫𝓸𝔂 𝓐𝓶𝓿 𝓯𝓸𝓻 𝓣𝓸𝓭𝓪𝔂.↓
𝘼𝙈𝙑 ʙʏ ʟɪɴᴅʙᴇʀᴛ ɴɪɢᴇʟ.↑
-----------------------------------------------------------Bye Guys! I will update the next chapter.
🅨🅞🅤🅡 🅐🅤🅣🅗🅞🅡:
𝘚𝘰𝘧𝘪𝘺𝘢.
YOU ARE READING
⚡🌪𝓑𝓸𝓫𝓸𝓲𝓫𝓸𝔂𝚡𝓡𝓸𝓫𝓸𝓬𝓪𝓻 𝓟𝓸𝓵𝓲👮🏻🚓(𝙲𝚛𝚘𝚜𝚜𝚘𝚟𝚎𝚛)
Fanfiction~𝟭𝘀𝘁 𝗕𝗼𝗼𝗸~ 𝙱𝚘𝚋𝚘𝚒𝚋𝚘𝚢 𝙷𝚊𝚕𝚒𝚕𝚒𝚗𝚝𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙱𝚘𝚋𝚘𝚒𝚋𝚘𝚢 𝚃𝚊𝚞𝚏𝚊𝚗(𝘋𝘶𝘰 𝘚𝘵𝘰𝘳𝘮/𝘖𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵)𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚐𝚘𝚝 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚖𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚢 𝚊 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚑𝚎𝚛𝚊 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚎�...