Yemeğimizi yedikten sonra koltuğa oturduk 5-10 dk sonra biraz balkona çıkalım dedi beraber çıktık. Yan yana oturuyorduk bi anda kendimi çok yakın buldum ona "Simay sana birşey demek istiyorum" "Evet söyle barış" "Nasıl oldu bilmiyorum ama ben senden çok hoşlanıyorum ve hep arzuluyorum benim olmanı istiyorum tam şuanda" o öyle diyince sulanmaya başladım içim yanıyordu alev alev ve bacaklarımı uzattım dizlerine beni kendine çektiÖyle bakıştık ve öpüşmeye başladık onun dili benim ağzımda geziniyordu bir eli kalçamda bir eli göğüslerimde o sıktıkça ben zevke geliyordum ve üstüne çıkmıştım eller kalçamda hala öpüşüyorduk.
Vaj*nam çok sulanmıştı barış yalamaya başladı o yaladıkça ben inledim diliyle boşaltmıştı beni sonra ben onun aletini ağzıma aldım aşırı kalın ve sertti ben yaladıkça o zevke geldi saçımdan tutup bastırdı ve boşalmıştı sonra ben koltuğa yaptım bacaklarımı ayırdım barış kasıklarımdan öpmeye başkadı vaj*nama geldi aletini gezdirdi sürttü ben dahada inledim LÜTFENN SOK diye inledim barış hepsini kökledi artık içimdeydi rahatlamıştım 15-20 dakika git gel yaptı tekrar boşaldı bu sefer içime bende rahatlamıştım oda derin bir oh çektim birlikte çıplak bir şekilde uzandık "affettin mi " "Affetmedim desem bir daha mı yaparız" "Doymadıysan evettt" "Sana doyamam ben çok iyiydi affettim" "Affetmene sevindim yavrum istersen duşa girelim" "Olur" birlikte girip çıktık ve beni evime bırakması için yola koyulduk sitenin önüne geldim dudağımdan öptü yarın görüşürüz yavrum dedi.