15¤zevkin güzelmiş Sukuna

91 4 34
                                    

Yine aynı evde aynı odada aynı yatakta gözlerimi aralamıştım.Tek fark ise bana sarılan Seko'ydu.

M:"Seko bırak beni....Seko?"

Sanırım uyuyodu.Biraz hareket edip onu doğru dönmüştüm kafası boynuma düşmüş ve eli belime kaymıştı.

Yüzünü incelemeye başlamıştım ben de.Aslında o kadar fena değildi tek gerilme sebebim davranışlarından pek emin olamamdı.

Gözleri hareket etmeye başlıyınca ben de gözlerimi kapatmış ve uyuma numarası tam olsun diye hafiften kafamı kaldırıp ağzımı çok küçük aralık bırakmıştım.

Bir süre sonra havanın sıcaklaştığını ve üstüme doğru eğilen birisini hissettim.Kim olabilir tabi ki Seko.

Elini çeneme koymuştu ve baya yaklaşmıştı en sonunda dudağımda hafid bi baskı hissetmiştim.Şok dagası yemiş gibi donup kalmıştım ona kızamicak kadar şaşırmıştım.

S(seku):"zevkin güzelmiş Sukuna"

Dediği şey ile neyi kast ediyordu hem Sukunayı nerden tanıyordu.

S(seku):"sende uyuma numarasından çıksan iyi olur Megumi merak etme bi şey yapmam sadece sarılıyorum"

Dediği şey ile utancın verdiği yanağımda kızarıklıklar oluşmaya başlamıştı.Kafamı biraz daha aşağı indirip konuştum.

M:"sen Sukunayı nerden tanıyosun ki?"

S(seku):"eğer sarılarak anlatıcaksam neden olmasın:)"

M:"hmmm tamam merak ediyorum"

Kollarını belime sarmıştı bir bacağını benim bacaklarımın üstüne koymuş ve yüzünü boynuma gömmüştü.

M:"h-hadi anlat artık"

S(seku):"ben anlatirken lafımı kesme"

M:"tamam hadiii"

S(seku):"biz eskiden Sukuna ile çocukluk arkadaşıydık Urame o zamandan beri seviyo Sukunayı hiç sevgili de olmadılar"

İçimden Urame eski sevgili olduklarını söylemişti heralde yalan söyledi diyerek dinlemeye devam ettim.

S(seko):"sürekli oynardık Sukunayla ama sonra saçma oyuncak için kavga etmiştik bi daha da konuşmamıstık gerçekten aptalız"

Son dediği üzerine ikimiz de kıkırdamıştık.

Madem eskiden arkadaşlardı da niye en başından söylememişti ki.

M:"peki ben burdan ne zaman çıkabilirim"

S(seko):"Bilmem 1 hafta içinde çıkarsın heralde"

M:"ama okul"

S(seku):" bak eğer okula gitmek istiyosan ve öbürlerinin senin için endişelenmesini istemiyosan bi şartım var dışarıda istediğin gibi gezebilirsin ama Sukuna ile asla görüsmiceksin ve konuşmicaksın"

M:"ama o benim sevgilim"

S(seko):"üzgünüm Megumi ama en fazla böyle izin verebilirim hem Sukunadan da ayrılıcaksın mecbur biraya niye getirildiğini biliyosun"

M:"ama Seku..."

S(seku):"özür dilerim ben de istemezdim sana böyle davranmak"

Biŕ şey demedim öylece duvara baktım ağlıcak gibi duruyordum.

S(seku):"sana bi sey diyim mi?"

M:"hm hm"

S(seku):"sen gojo diye biriyle gelmişyin bi yarışa hani Sukuna ile tuvalette felan konuşmuştunuz"

Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin