Jungkook, Yeon ile beni bir eve bırakıp kendisi başka bir yere gitti ve Yeon ile tek kaldık. Ben salonda öylesine otururken Yeon dibime sokuldu."Hana sana bir şey diyeceğim"merak etmiyormuş gibi yaptım, ama merak ediyordum." Merak etmiyormuş gibi yapma. Ben fark ettim abim senin yüzünden ölmedi o yaptı. Özür dilerim ama o Jungkook'u da affetmeyeceğim. Onunla olmayı düşünme bence."O an gözlerimin önüne geldiği için yine gözlerim doldu ve Yeon'a baktım. O ağlıyordu. Kollarımı açtığımda buna ihtiyacı varmış gibi sımsıkı sarıldı. "Özür dilerim" saçlarını öpüp kokladım." Sorun değil sende haklıydın."
Beraber uzun bir süre ağlayıp sarıldık ve en sonunda uyuduğunu fark ettim. Ve kafamı onunla beraber yatarken yastığa koydum.
5-10 dakika sonra kapı çaldı. Yeon'u zorla bırakıp kapıyı açtım. Ve karşıma Jk çıktı "Ne oldu?" Burada yatmak isterse Yeon koltukta yatıyordu ve çift kişilik sadece bir yatak vardı." Şimdi Tae, Jin, Suga, ve J-hope burada değil RM'in misafiri var ve Jimin'inde evi tadilatta ben ne yapayım geri kendi evime gidemem çünkü çok yoruldum ve tekrar gelirlerse uğraşamam" galiba eve almalıydım." Gir bari"
Acaba Yeon ne diyecekti?
Jk ile beraber yatmak istemese de araya 3-4 yastık koyup en uçlara yattık.
Sabah uyandığımda keşke uyanmasaydım dedim. Uyurken çok deli yatıyordum ve şuan asla istemeyeceğim bir durumdaydık.
Belim sıkıca tutulmuştu, ben Jk'in üzerindeydim. Ve yüzlerimiz...
Onu uyandırmadan kalkmaya çalıştım ellerimi yatağa koyup kalkmaya çalıştım ama belimi çok sıkı tuttuğu için kalkamadım. Kalkmayı çok kez denedim ama yine de kalkamadım. En sonunda elimi yüzünün önünde salladım. "Jungkook" gözleri aralandı ve beni görünce gözlerini pörtletti. "Sen ne geziyorsun üstümde ayrıca bir insan böyle mi uyandırılır"
Gözlerini açık tutamadığı için birini kapattı." A-a sen benim dibime gelmişsin hem ben çok deli yatarım sende buna meraklı gibi hemen belimi sarmışsın Ayrıca sana 22 ayrı tondan seslenip nefesimi tüketemezdim kusura bakma" Yatağın sol tarafına baktı." Ben mi senden taraftayım sağda ben yatıyordum ve hala sağdayım bencede "22 ayrı tondan" bana seslenme çünkü çok büyük oksijen israfı olur evde hava kalmaz konuşurken beni içine çektin bravo" Galiba bu dünyada abartmayı Yeon'dan sonra en çok seven insan Jk'di. "Kalksana üstümden yaa " üzerimden kalk deyip belimi bırakmayan adama yan bir bakış attım." Belimi bırak yoksa birazdan şey kalacağım" güldü ama bırakmadı." Ne kalacaksın" yüzüne üfledim." HAMİLE" Kahkaha atıp belimi bıraktı ve diğer tarafa geçtiğimde kapıda Yeon'u gördüm. Yavaş yavaş Jk'e doğru yürüdü ve durdu." Ben abimi öldürdüğün günün gecesi cebinde ne buldum bil bakalım Mafya adam " Bunu ona söylerken nefretle bakıyordu. Kendi cebinden bir katlanmış kağıt çıkartıp Jungkook'a uzattı. Jungkook aldı ve açıp okuduktan sonra yırttı. "A evet hatırlıyorum bunu ben yazmıştım." Ne?! "Anlatsana ne yaptın, nasıl yaptın abime ne işkenceler çektirdin ve nasıl vurdun hadi"O kağıtta ne yazıyordu?
Yeon onu okuduktan sonra ne öğrendi?
Jk cevap vermedi." Hadi!! Cevap versene nasıl yaptın anlat!! Anlat JEON JUNGKOOK! Mümkünse çabuk ol" Jungkook sakince nefesini verdi ve ayağa kalktı. Ve bende doğruldum.
"Ben anlatırım anlatmasına da sen dinlemeye hazır mısın? LEE YEON" Yeon kafasını salladı." Hazırım anlat" Bende merak ediyordum ama Jk öyle bir baktı ki sanki hiçte iyi şeyler yapmamış gibiydi. Ay Hana adam Mafya Mafya iyi olamaz zaten. "Onunla nasıl düşman olduğumuz çokta önemli değil orayı es geçeceğim abin olacak o piç" Yeon kızgınca nefes verdi. "A pardon Lee abin olacak o adam bana çok büyük bir ihanet etti ve bende onu boş bulduğum herhangi bir evimsi bir yere kaçırdım onu dövmedim dövdürttüm adam larim dövdü sonra abin dayanamadı ve kaçmanın bir yolunu buldu. Bende onu çok aramadım. Sonra Hana'yı kaçirıken kağıtta yazan ölüm borcumu ödedim ve tam aklının çatından vurdum. Bitti bak bu kadar kısaydı" Yeon yine ağlıyordu. Kızgın gözlerle Jungkook'un gözünün içine baktı ve çok sert bir tokat attı. Jungkook'un sinirle güldüğünü duydum o da elini kaldırıp Yeon'a vuracaktı ki Yeon'un önüne geçtim ve bir çocuğun çenesini kıracak sertlikteki tokatı ben yedim. Yediğim tokattan sonra kafamı Jk'e çevirdim ve gözlerimi açtım. Sen ne yaptın bakışı aldıktan sonra Yeon'a döndüm. O bana duygusuzca ama yanağıma bakıyordu. Gözlerinden ise hala ölüm acısının göz yaşları akıyordu. Sımsıkı onu göğsüme bastım. O ise bana sarılmadı ama itmedi de
Ama o hep bana sarılırdı 😔
"Hana beni bırakır mısın? Abimi öldüren adamla yatan kız bana sarılamaz" Yatmak mi ne alakası var. Onu bıraktım." Ne diyorsun Yeon ne yatması ben öyle bir şey yapmadım." Güldü." Yine mi o yaptı gözlerimle gördüm mafya olacak o piçin" arkama Jk'e baktı." A pardon mafya olacak o adamın üzerinde yatıyordun Hana sen yalan söylemezdin ne oldu Hana sana " Yine bir şok yaşamıştım ben onunla yatmadım. Jungkook'a döndüm"Biz seninle yatmadık hayır yattık ama o anlamda değil değil mi birşey söylesene yapmadık de Jungkook yatmadık de " kafasıyla onayladı." Yatmadık" Yeon buna inanmak istiyormus gibi baktı ama" Benim o adama mı inanmamı bekliyorsun Hana bunu hep sen derdin gözüme mi sözüne mi?... Gözüme mi sözüne mi Hana?" Dedi kapıya yöneldi. Arkasından bakarken " Anladım Yeon'um bazen göz de yanlış görürmüş " bana baktı." Bazen dil de yalan söylermiş." Ellerimi saçlarıma geçirdim." Yeon sana ne zaman yalan söyledim ki böyle yapıyorsun." Benimde gözlerim dolmuştu." Şu an Hana tam şu an yalan söylüyorsun " Offf ama hayır ya kapıdan çıktı. "Yeon gerçekten sana yalan söylemedim İnan bana lütfen!!!" Dış kapının sesi geldi bende arkasından çıktım ama o asansöre bitmişti bile benden de merdivenlerden indim ve peşinden gittim.
Yarım saat boyunca peşinden seslenmeden onu takip ettim mezarlığa girdi. LEE HARO yazan mezarın başına oturup konuşmaya başladı. "Abim çok üzgünüm,gerçi sen gittiğinden beri gülmedimde Hana can arkadaşım tek arkadaşım herşeyim dediğim tek insan senin düşmanın olan o pislik Jeon'la yattı gözlerimle gördüm. Hayır eve alıyorsun tamam da neden yatıyorsun... Yalnız kaldım oppam çok yalnızım sence yeni bir arkadaşım olur mu yada hayatıma giren bir erkek... Olsada seni unutmam çünkü yetimhanedeyeken Hana'dan sonra herşeyimizi bilen sendin sende beni unutma olur mu, ha bu arada Hana'nın annesinin de mezarı buradaymış annesinin ismini bilmiyordu ben yetimhanedeyken öğrendim LEE Eun az ileride biraz sana sarılmak istiyorum ve sarılıyorum." Dedi. Az ileri gittim ve Lee Eun yazan mezarın taşına oturdum. "Selam ben kızın Hana ben 18 yaşıma geldim. Artık alındığım yetimhaneden ayrıldım ve şansıma tüküreyim ki kaçırıldım. Beni kaçıran kişi kim biliyor musun?" Güldüm." Gerçi nereden bileceksin Jeon Jungkook pislik kocanın öldürdüğü adamın oğlu kocanı öldüren adam beni kaçırdı. Hıncını alamamış ama sanki bende başka birşeyde görüyormuş gibi hissediyorum. Galiba bende çok yalnız kaldım...Anne" Bunu söylemek garibime gitmişti Anne" Çünkü Jungkook ona Jk diyorum. Çünkü Jk en yakın ve tek arkadaşım Yeon'umun abisi Haro'yu öldürdü ve kaçırıldığım ev basıldığı için Jk'in bir evine gittik Yeon ile sonra o da geldi benle yattı ve ben deli gibi yattığım için onun üzerine çıkmışım, uyandığımızda aramızda bir kaç diyalog geçti sonra ayrıldık ve kapıda Yeon'u gördüm bizi onunla yattık sandı ama hayır yatmadık. Ve galiba beni bıraktı. Bu yüzden çok yalnızım... Sence Yeon geri döner mi... Anne... ben yok ya ne dönücek diyorum ama sonrada şey geçiyor aklımdan o beni bırakmaz..."
Bırakmaz değil mi?
"Neyse ben sonra tekrar gelirim istersen" akan göz yaşlarımı sildim ve okula kayıt yaptırma kararı aldım. Hem belki kafam daģılırdı okulu bitirdikten sonra işim olurdu ama Jk buna izin verir miydi bilmem...
Ben yinede okul kaydımı yaptırdım. Ve Yeon ile kaldığımız eve geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Jungkook'un Hana'sı
FanficBu romanda aşk mı kazanacak ölüm acısı mı? İki koreli aşık mı olacak düşman mı? Peki ya kan dökülecek mi?