buluşma

4 0 0
                                    

Rei'nin sihirli sözlerini tamamlamasıyla birlikte, parlak bir ışık ormanın derinliklerinden yükselmeye başladı. Ay taşından yapılmış asa, Rei'nin elinde daha da parladı ve önlerinde bir geçit açıldı. Geçidin ötesinde, başka bir evrenin kapıları aralandı.

Rei: "Bunu başardım! Şimdi Lee'yi bulma zamanı."

Rei geçitten geçerken, arkasında bıraktığı dünyadaki arkadaşları hala odada bekliyordu. Herkesin yüzünde endişe ve merak dolu ifadeler vardı.

Bao: "Şaman, şimdi ne olacak? Rei başarılı mı oldu?"

Şaman: "Ritüel tamamlandı, şimdi sadece beklememiz ve onun geri dönmesini ummamız gerekiyor."

Aang: "Rei güçlüdür, dönecektir. Hepimiz ona inanmalıyız."

Rei'nin Bilinçaltı

Rei, diğer evrene geçtiğinde, kendini karanlık ve mistik bir ormanda buldu. Ay ışığı, ormanın her köşesini aydınlatıyor ve yolunu gösteriyordu. Kardeşi Lee'nin izlerini aramaya devam etti.

Rei: "Lee, seni bulacağım. Neredesin?"

Bir süre yürüdükten sonra, uzaklarda bir ışık gördü. Işığa doğru ilerlediğinde, Lee'nin siluetini fark etti. Heyecanla koşmaya başladı.

Rei: "Lee! Bekle, ben geldim!"

Lee, Rei'ye doğru dönerek gülümsedi. İki kardeş sonunda birbirlerine kavuşmuşlardı.

Lee: "Rei, sonunda geldin. Seni bekliyordum."

Rei: "Lee, seni bulmak için her şeyi denedim. Şimdi birlikte evimize dönebiliriz."

Lee: "Evet, ama  buradan çıkabilmrmiz için yin yang'ın diğer parçası olan polar eşyaları bulmalıyız

Rei ve Lee, el ele tutuşarak ormanın derinliklerine doğru ilerlemeye başladılar. Ay ışığı, onlara yol gösterirken, karşılarına çıkacak zorluklara birlikte göğüs germeye karar verdiler.

Yatak Odasında

Rei'nin bedeni hala bilinçsizce yatarken, Aang, Bao ve Dae sabırla bekliyordu. Şaman, ritüelin etkilerinin ne kadar süreceğini bilemediği için herkesi sakinleştirmeye çalışıyordu.

Aang: "Rei'nin geri döneceğine inanmalıyız. Onun gücüne ve cesaretine güveniyoruz."

Bao: "Evet, hepimiz burada onun için varız. O döndüğünde yanında olacağız."

Dae: "Rei, seni bekliyoruz. Ne olursa olsun, seni burada bekliyor olacağız."

Grup, Rei'nin döneceği anı beklerken, odada sessizce dualar ettiler. Rei'nin içsel yolculuğunda karşılaştığı zorlukları aşarak geri döneceğine ve kardeşi Lee ile birlikte evlerine kavuşacaklarına dair umutla doluydular.

YİN& YANG: KAYBOLUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin