Emma
Az iroda parkolójában, ahogy a szerencse hozta, Dean, Lis és én is ugyanabban a pillanatban érkeztünk, pedig Dean előbb elindult.
Sofőr nyitott nekem ajtót, amire Lis szeme kitagult.
- Emma.. Nocsak, már sofőröd is van? - kérdezte
- Olyasmi.. - mondtam
- Ez az ő kocsija. - jelentette ki Dean
- Hogy érted?
- Cég ajándéka.
- És nekem miért nincs? - legszivesebben elbújtam volna
- Azért Lis, mert neked van sajátod, és mert én furikázok veled a legtöbbször.Lis rám nézett, majd ennyit mondott.
- Használd ki.
Előre ment, mint aki duzzog.
- Bocsi, hogy hirtelen találtam ki. - mondta Dean
- Ugyan, nem haragszom. Csak egyre gyűlik a hazugságok listája. - fogta meg a kezem, majd csókot hintett rá
- Türelem. - mondta
- Tudom. - megálltam - Dave dobott egy üzit.
- Mit írt?
- El akar vinni randizni.
- Elmész?
- Nem.
- Az gyanús lenne nem..? Mármint menj el vele.
- Így is nehéz vele lennem, most meg menjek el vele randizni?
- Gyertek hozzánk, így szemmel tarthatlak.
- Az kellemetlenebb lenne, mintha kettesben lennék vele. Láthatóan Lisa sem örül mar, hogy folyton a nyakatokon lógok.
- Akkor mi legyen?
- Lemondom.
- Ne mondd le, ne kelts feltűnést.
- Jó, legyen. Elmegyek vele.
- Jobb is, különben nem tudom mit tennék.
- Ezért inkább bedobsz a gödörbe, köszi kedves vagy.
- Muszáj, csak türelmesnek kell lennünk.
- És neked.. Van terved, hogy mi lesz Lis apjával?
- Elveszem azt, ami az apámé. Csak idő kell, idő....
Dean
- Jé, hazajöttél.. - Lis így fogadott munka után.
- Ma lazább nap volt.
- Dean.. - ültem le az ágyra
- Igen Lis?
- Tegnap éjjel eltűntél. Azelőtt sem aludtál itthon, velem.. Hol jársz? Van valakid?
- Nincs .. -próbáltam megcsókolni, de elhúzódott tőlem. Nem szúrhatom el így, ilyen könnyen. Apám neve és becsülete, vissza kell szereznem.
- Nem etetsz be..
- Najó elmondom..
- Hallgatlak Dean.
- Tudod van nálunk egy besúgó, úgy értem a cégről ad ki privát infókat, és őt figyeltem meg. - rögtönöztem. Igaza volt Emma-nak, telik a hazugságlista.
- Jó, de.. Kinek?
- Ezt próbálom kideriteni..
- Jó, és honnan tudod? Kiről van szó egyáltalán?
- Nézd Lis, jobb, ha ebbe nem mész bele.. Maradj ki a rosszból.
- Nem maradok ki, hiszen együtt vagyunk, ami a te bajod az az enyém is.
- Tudom, ez így is van, de ne mocskold be a hírneved olyan emberek miatt, akik nem érhetnek fel hozzánk.
- De akkor te se foglalkozz vele.. Ki is az?
- Gregory.. - lecsaptam egy gyengébb alkalmazottra. Hülyeséget csinálok.. - Persze ez még nem biztos, csak gyanakszom. -próbáltam javítani a helyzeten.
- Legközelebb avass be engem is, mielőtt kitalálni kezdek dolgokat.
- Ne haragudj. - megcsókoltam
- Már el is illant....
Emma
- Wow, ezt mondd te csináltad? - a lakására vitt fel, ami szépen feldíszítve várt rám, gyertyafénnyel, romantikus vacsorával karöltve.
- A két kezemmel.. - karolt át hátulról, miközben a vacsora asztalnál megálltam.
- Nem kellett volna ..
- Nem tetszik?
- De, tetszik ..
- Foglalj helyet. - húzta ki nekem a széket
- Alig beszéltünk.. Mi a helyzet, mesélj. - próbálta előhozni a beszédes énemet
- Hát minden rendben, dolgozom, megy a munka.
- Jól áll neked ez a szerep. Feljebb kell lépned ugye tudod?
- Hogy érted? Már így is megkaptam amit szerettem volna.
- Láttam a tervrajzaidat. - kutakodott a régi rajzaim között, amit még az egyetem előtt csináltam.
- Azok buta épületek. Unatkoztam.
- Nekem nem úgy tűnt, láttam benne az élvezetet.. Élvezted. Miért nem építésznek mentél?
- Tudod ennek két oka is van. Az egyik, hogy ez nem számít még ma sem nőies szakmának, a másik pedig Lis. Együtt akartunk járni egyetemre, így hát követtem.
- Hiba volt.
- Lehet, de akkor most nem lennék itt.
- Igazad van, meg hát nem késő belevágni valami újba.
- Nem tudom, hogy menne Dave.
- Simán, okos vagy. És mit gondolsz, kettőnk kapcsolata menne?Gyors váltás mondhatom.
- Nézd, jól érzem magam veled az tény, de..
- Nem akarsz komoly kapcsolatot?
- De, idővel szeretnék csak, még nem állok rá készen.
- Ha készen állsz, én itt leszek.
- Addigra megőszülsz.. - próbáltam poénosra venni kicsit
- Attól még sármos leszek.
- Igazad van.
- Tudod már régóta fontolgatjuk Dean-nel, vagyis győzködöm..
- Mivel kapcsolatban?
- Van egy hatalmas birtok, amit a szüleink ránk hagytak. Pontosabban apám. Ott akár elférne 5 család is. Jó lenne, ha oda költöznénk mind, de Dean nem igazán nyitott rá.
- Miért?
- Szerintem miattam..
- Hogy érted?
- Az én bűnömet, rajta verték le. Ezért pikkel rám. Nem mondja, de tudom. Tisztában vagyok vele.Mondjam el, hogy tudok a börtönről..? Nem, nem jó ötlet.
- Ha nem akarsz róla mesélni, nem erőltetem.
- Köszönöm.
- Hát jó.. Te tényleg szeretnél egy birtokon élni velük? Most már Lis is a család tagja.
- Ezt nem értheted tudod.. Régebben sem voltunk olyan, mint egy család. Hiányzik az, hogy tartozzak valahova. Ezt a Miller család tagjaként nem kaphattam meg.
- Tessék..? Én nem érthetem? - dühös lettem - én, akit elválasztottak a testvéremtől, én aki a nevelő szülők sorát járta végig? Én nem értem, milyen az,amikor nem tartozol valahova? Kössz szépen.. -felálltam az asztaltól
- Várj.. - utánam jött - Idióta voltam, nem gondolkodtam. Sajnálom.
- Már nem számít. Amúgy is későre jár, jobb, ha megyek. Hidd el, nem jártál még az én cipőmben. Addig örülj, hogy van élő családtagod.
ESTÁS LEYENDO
Titokban Szeretlek
Ficción GeneralNew York vajon sok mindent tartogat egy olyan lány számára, aki az élet minden téren nehézségekkel küzd? Tartogat számára szerelmet? Vagy valami egészen mást? Történetemből megtudhatod. #generalfiction