17.Deo

512 13 0
                                    

Ada

Nakon 5 dana ja i Lav smo se vratili i odlučili da kažemo svima da smo zajedno.

Kada smo se vratili morali smo da izmislimo da nismo bili zajedno već da je Lav bio u drugom gradu a ja da se odmorim.

Na ručak dolaze Hanterovi pa ćemo svima reći.

Pre ručka otišla sam u skladište gde se Rossi nalazi nikom nisam rekla ako Lav sazna naljutice se.

Stigla sam u skladište i videla onesposobljene čuvare ispred uzela sam pištolj i izašla iz auta i krenula unutra.

Ušla sam unutra i videla Rossija i njegovog sina čula sam da ima i ćerku niko ne zna pravu istinu.

Pucala sam u njegovog sina u nogu i ruku.

Pa vidi vidi obojica ste gotovi. - rekla sam i njegov sin nije stigao ni reč da progovori ubila sam i njega i Rossija koji je još pre par dana ranjen.

Izašla sam iz skladišta i pozvala glavnog čuvara da pokupi onesvešćene čuvare vidi ti to došao je sam trebalo mu je više od 5 dana da ga nadje budala.

Čekala sam par minuta kada su stigli moji čuvari pozdravili su me i pokupili čuvare.

Odvedite ih u bolnicu i počistite nered u skladištu. - rekla sam glavnom čuvaru i krenula kući.

I definitivno moram da proverim da li Rossi ima ćerku.

Elena (ćerka Luke Rossija)

Gospodjice vaš otac i brat su ubijeni.

Koje to uradio?

Lično kraljica mafije.

Hm ta Ada platiće mi ona i kralj su vrlo bliski udariću direktno na njega.

Gospodjice kralj ima sastanak u drugom gradu ipak London je njegov to važi i za kraljicu.

Kad je taj sastanak?

Za 3 nedelje.

Čekaćemo a do tad neka ih uništiću ih.

Šta planirate?

Pa Lav će izgubiti pamćenje po svaku cenu ispašće da sam ga ja spasila dalje će da vidite.

Kako ćemo to izvesti?

Gospodjice znate da su premoćni a kraljica je prava zverka.

Briga me mi ćemo lukavo.

Razumeo?

Razumeo.

A i da Lava već godinama želim za sebe strpićemo se još 3 nedelje.

Plan je ovakav...

Lav

Danas će svi saznati za Adu i mene mnogo je volim presrećan sam.

Lave idemo na ručak hajde!
-kaže Tea.

Tea znam da jedva čekaš da vidiš svog Matu. - kažem joj.

Iš!

Počeo sam da se smejem kao lud.

Hajde idemo bre - kaže tata.

Krenuli smo kod njih i stigli i pozvonili smo i vrata nam je otvorila Ada.

Svi su ušli a ja sam bio poslednji.

Zdravo ljubavi.

Poljubio sam je.

Lave bre videće nas.

Ma baš me briga saznaće svakako.

Ljubavi kao neka devojčica si.

Budalo moja hajde u dnevni boravak.

Kraljica Mafije  🔚Where stories live. Discover now