Destekleriniz için çokça teşekkür ederim. Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfen🌸
Satır arası yorumlarda buluşalım🌸
Keyifli Okumalar🌸
..........Arden'le olan derin öpüşmemizden sonra telefonum çalmıştı arayan teyzemdi. Teyzem dikkat çekmeden Şanlıurfa'daki evine varabilmişti bir süre burda kaldıktan sonra buraya gelecekmiş. Hayat galiba bu kez yüzüme gülüyordu. Ben bu imtihanı geçmiştim şimdide Allah beni mükafatlandırıyordu galiba.
Telefonu kapattıktan sonra Arden'in yanağından öptüm iyi geceler dileyip odadan çıktım.
Müştemilatta girdim üzerimi değiştirip yatağa girdim bu günü düşünmeye başladım.
Mesela Azad ağa beni hiç bulmaya çalışmadı mı? Ben bulmaya çalışırdım çünkü meraktan. Bulmaya çalışmışsa Arden'e veya başka birisine demiş miydi? Demişse bile bir başkası benim varlığımdan haberi vardı yada yoktu çünkü ben Azad ağay'la buluştuktan 2 hafta sonra vefat etmişti. Uzun zamanda geçmişti aslında. Ama Arden seni bilse zaten çoktan haberin olurdu bence Hüma. bende öyle düşünüyordum olurdu haberim bencede.
Bu düşüncelerle uyuya kalmıştım. Gözlerimi açtığımda gün ağırmıştı. Yataktan kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım içeriye girdim o sırada Gülnur Abla gözlerini açmış kollarını esnetiyordu "Günaydın." dedim bana baktı "Günaydın kızım." Dedi yeni uyandığı için sesi kısık çıkmıştı.
Giyinme dolabımı açıp beyaz renk kırmızı kalp desenleri olan elbiseyi dolaptan çıkarıp banyoya geri dönüp giyinip içeriye geri girdim. Beyaz babet ayakkabımı giydikten sonra hazırdım.
Açelya henüz uyuyordu Gülnur Abla'da sabah namazı için abdest almış mutfağa geçiyordu "Gülnur Abla ben konağa gidiyorum haberin olsun."
"Tamam kızım ama kahvaltıyı hazırlama şimdi."
"Tamam ben takılırım kendi kendime." dedim Gülnur Abla başını bir yukarı bir aşağı salladı tebessüm edip telefonumu içeriden aldıktan sonra müştemilattan çıkıp konağa yürüdüm."Günaydın Akif."
"Günaydın Hüma." Diyip kapıyı açtı "Teşekkür ederim kolay gelsin." Diyip içeriye girip kapıyı kapattım.Koltukların olduğu tarafa baktım Jinda Hanım tespih'ini bittirmi duasını okuyup elini yüzüne sürüp bana baktı. Ona doğru yaklaştım.
"Günaydın Hanımım."
"Günaydın." Dedi
"Bir şey ister misiniz?"
"Soğuk su getirde serinleyeyim yavrum."
"Ben getireyim." Diyip hızlı adımlarla içeriye girip dolaptan soğuk su şişesini alıp bardağa doldurdum sonra şişeyi geri dolaba kaldırıp bardakla beraber avluya doğru yürüdüm."Babaanne bu saatte ne işin var senin burda." Dedi Arden'in sesiydi bu avluya çıktığımda koltuğa oturuyordu.
"Namazımı kıldım uyku tutmadı bende buraya geldim."
"Böyle olmaz ama kaç tane merdiven indin kim bilir?" Düşünceli bir sesle
Jinda Hanıma suyunu verdik "Su verenlerin çok olsun kızım." Dedim suyu yavaş yavaş içti. Bardağı elime verdi bende aldım "Afiyet olsun."
"Otur sende bu saatte ne yapacan burda." Dedi Jinda Hanım
Arden'e baktım gözlerini açıp kapattı otur der gibi arkamdan duran koltuğa oturdum şuan Ben ve Arden karşılıklı oturuyorduk."Ee oğlum sen nerden geliyorsun."
"Koşuya çıktım." Dedi normal birşey der gibi belliydi zaten bu kasları düzenli spora borçluydu bencede.
"Kargalar bokunu yapmadan mı?" Dedi
"Öğlen mi koşayım babaanne." Jinda Hanım Tam konuşacakken Arden devam etti "Ayrıca odanı aşağıya indireceğim."
"Nedenmiş?" Dedi hayretle
"Bu kadar merdiven inmen iyi bir şey değil Allah korusun düşebilirsin."
"Düşmem ben." Dedi
Gülümseyerek sıcak bir sesle "Düşmezsin ama yinede aşağıdaki odayı senin için hazırlatayacağım. Yorulmanı istemiyorum." Babaannesini gerçekten çok seviyordu
Jinda Hanım gülümseyip "E tamam oğlum öyle yap."
"Ben bir duş'a gireceğim." Dedi kalkarken "Tamam oğlum." dedi bana gözucuyla baktı bende ona hafif tebessümle baktım ardından hızlı adımlarla yukarıya çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Rüyalar
CasualeHüma Altın ve Arden Sarıoğlu Hikayesidir. Hüma, ailesi tarafından sevgi hissetmeden büyümüştür onu seven ve değer veren tek kişi teyzesi Sevda'dır. Hüma 22 yaşına gelince zorla kendinden 15 yaş büyük biriyle evlenmemek için direnmeye çalışıyordur. S...