Kapı tekrar çaldı ve büyük ihtimalle Kenan diyr açarken bağırmaya başladım. "Kenan sana söyledim kaç kere git
başımdan istemiyorum seni" ama gelen abim di abim bana "Kenan daha önce geldi mi? "Dedi. O na "abi o nu geç sen niye beni savunmadın ben sana da dargınım bilmiyormuydun sanki olanları"dedim.Abim bana sıkıca sarıldı "özür dilerim güzelim affedebilecek misin beni?" Dedi. Ona dönüp "tabi ki de abi ben sana nasıl kızgın kalabilirim"dedim ve daha da sıkı sarıldım. Sarılmayı bitirince bana"hadi biraz dinlen akşma sahilde parti var oraya gidicez beşimiz "dedi. Ona "tamam" dedim ve uyudum.
Akşam sahile indik. Ferdi abi ile Ece, abim ile Masal dans etmeye başladı ben ise sadece deniz i izliyordum. Yanıma biri geldi "bana da yer var mı?"diye sordu. Ona gel otur işareti yaptım ve yanıma oturdu "hala en sevdiğin yer sahil mi? En son lisede bu kadar takıntılıydın denize" bunu deyince yanımdaki kişinin Kenan olduğunu anladım ama ona bağırmak için bile çok yorgundum.
O yüzden o na "Kenan sen beni hiç sevmedin değil mi? Sadece Ecrin içindi bu her şey" Kenan bunu duyunca yüzü düştü ve cevap vermedi. O na "bu nu evet olarak alıyorum o zaman" dedim ve birden yavaş bir şarkı çalmaya başladı. Kenan "son bir kez benimle dans eder misin?"dedi. Son dansımız olacağı için kabul ettim. Onunla dans etmeyi çok özlemiştim. Onun boynuna sarılmayı onun kokusunu içime çekmeyi çok özlemiştim o yüzden bu dans bana iyi gelmişti ikimiz çok uyumluyduk resmen her adımımızı daha şarkıyı duymadan anlıyorduk.
Şarkı bitince tüm çiftler öpüştü buna abim ile Masal ve Ferdi abi ile Ece de dahil. Ama ben Kenan dan uzaklaştım sonuçta onun bir sevgilisi vardı ve ilişkiyi bozan kişi olmak istemiyordum. Bu yüzden tekrar oturdum ve tekrar denizi izlemeye başladım. Kenan da tekrar yanıma oturdu o na "biliyor musun lisede iken sana sırılsıklam aşıktım hemde seni ilk gördüğüm andan beri ama sen beni sadece bir arkadaşın olarak gördün o yüzden sana delicesine aşık olsam da duygularımı bastırmak zorunda kaldım" ban gülümsedi ve "bende deli gibi seviyordum seni ve seni her seferinde denize anlatıyordum bu yüzden seni hep sahile götürüyordum" ona gülümsedim.
Biz konuşurken partinin bittiğini fark bile etmemiştim bu yüzden abim yanıma geldi yanımda Kenan' ı görünce bana döndü "bu adam ne yapıyor senin yanında güzelim"dedi. Kenan abime "Arda biliyorum bana çok kızgın sın ama artık daha fazla yapamıyorum konuşmamız lazım"dedi. Abim ile onun odasına çıktılar ve bende bizim odaya çıktım. Acaba ne konuşacaklardı merak ediyordum ama bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkım~Kenan Yıldız
RomanceLise de Kenan adlı bir çocuğa aşık olursun ama taşınmak zorunda kaldığın için onu unut.ak zorunda kalırsın ancak yıllar sonra o nu tekrar göreceğini nereden bilecektin..