ep6-

218 16 8
                                    

Güven sabah ağrıyan belini tutarak kalktı,kahvaltı hazırlayan Derya'ya garipseyerek bakti "Cidden beni bu küçücük koltuktamı yatırdın?" Derya gülümsedi "Bir o koltuk küçük değil,sen devsin.İki evde başka yatak yok." Güven iç çekti "Lavabo nerede?" "Koridorun sonunda."  Güven lavaboya gitti ve elini yüzünü yıkadı.

"Benim erken çıkmam gerek." dedi ve Derya'nın yanağına ufak bir öpücük bıraktı "Kahvaltı yapmazmısın?" "Zamanım olsa inan yapardım." diyerek Derya'nın beline sarıldı,kafasını boynuna gömerek birkaç öpücük bıraktı,Derya "Off." çekti.Güven gülümsedi "Polis sevgili sorunları güzelim,öptüm." diyerek uzaktan öpücük gönderdi ve çıktı.

_______________

Gökhan kapının önünde Güven'ı bekliyordu,geldiğinde tokalaştılar ve arabaya bindiler "Abi bu oparesyon başarılı olmazsa öldük demek biliyorsun değil mi?" Güven kafasını arkaya yasladı "Biliyorum Gökhan,benim kaybedicek ailem var.O yüzden başarılı olacak." "Güven istersen gelme?" Güven sırıttı "O mezara beraber gireceğiz." dedi ve omzunu tuttu.

Gökhan kestirme yoldan giderken önlerini birkaç araba kesti,Gökhan ve Güven hemen arabanın arkasına geçmiştir,Güven telsize haber vermiştir "Teslim olacağız." dedi Güven "Ne diyorsun sen!,ölürüz!" Güven sert bir şekilde baktı "Bana güven ve dediğimi yap."

Beraber teslim olduktan sonra yıkılmış bir eve getirildiler,ikiside bayıltmıştı.Aradan 5-6 saat geçmişti,Güven gözünü açtığında karşısında adamları gördü.

"Oo en kıdemlimiz uyandı." Güven sırıttı "Bırak bizi." adam Güven'ın yüzüne bir yumruk attı "Anlatmanız gereken bazı şeyler var." Güven arkadan kelepçeyi çözüyordu,bu yüzden zamanda ihtiyacı vardı  "Sende anlatacağımı düşündün herhalde?" adam gülerek bir bıçak çıkardı ve Güven'ın bacağına dayadı "Düşündüm." Güven kanayan dudağıyla güldü "O bıçağı alıp senin götüne sokarım!" dediğinde adam bıçağı Güven'ın bacağına sapladı.

Güven tam o sırada kelepçeyi çözdü ve bacağındaki bıçağı çıkarak adamın sırtına sapladı,diğer adamın üstüne yürüdü "Gökhan nerde lan!" adam kafasını bilmiyorum anlamında salladı,Güven yakasından tutup duvara yapıştırdı ardından bıçağı boğazına dayadı "Şimdi birdaha,arkadaşım nerde!" adam eliyle yan odayi gösterdi.

Güven hemen giderek arkadaşını aldı ve ordan çıktılar.

_________________

Derya Güven'e ulaşamamıştı,bu sinirle bir bara gidip baya içmişti.Orda duran bir adamın dikkatini çekmişti,Derya'nın yanına bir tane sarhoş adam gelip beline dokunduğu anda onu kovmuştu "İyi misin?" Derya garip bir şekilde baktı "Sen kimsin be?" diyerek adamı ittirdi "Seni sandığın adamlardan değilim,ver telefonunu sevgilini arayayım." Derya güldü "Nesin sen dedektif felan mı?" adam birşey demedi,Derya'nın cebindeki telefonu alıp Derya'nın parmak iziyle açıp Güven'ı aradı.

"Alo Derya?" dedi Güven "Merhabalar,biliyorum garip geldi ama sevgiliniz içkinin dozunu biraz fazla kaçırdı.Gelip alabilirsiniz,konumu atıyorum." dedi nazik bir şekilde adam "Peki." dedi şaşkınlıkla.

Güven bara geldiğinde kapının önündeki Derya'yı ve yanındaki adamı gördü,yüzü tanıdık gelmişti.O şaşkınlıkla bacağındaki acıyı da unutmuştu.

"Selam" dedi "Selam." dedi ve elini uzattı adama "Ben Demir." yutkundu "Demir Toralı." Güven uzanan eli sıktı "Güven,Güven Erkuran." dedi ve Derya'yı arabaya bindirdi "Sende gel."  dedi Demir'e "Bana uyar." dedi ve arabanın sürücü koltuğuna bindi "Sen sevgilin ile arkada kal,konumu aç ben sürerim." Güven reddetmedi.

Güven'ın evine gelmişlerdi,beraber eve girdiler.Güven. Derya'yı yatağa yatırdıktan sonra bacağındaki acıyı farketti ve pansuman aletlerini getirdi,koltukta oturup evi inceleyen Demir merakla baktı "Yaralımısın?" "Seni ne kadar ilgilendirir?" dedi sert bir ses tonuyla "Pansuman yapayım mı?" Güven güldü "Hayır,nesin necisin bilmiyorum neden pansuman yaptırayım?" Demir ayağa kalktı ve koltuğun başına yaslandı "Adım Demir Toralı,31 yaşındayım ve polisim.Yeterlimi komiserim?"

Güven duraksadı,gözlerini Demir'e dikti "Biz seninle tanışıyor olabilirmiyiz?" dedi pansumanı bırakarak,Demir sırıttı "Kesinlikle evet." "Kimsin sen Demir?" dedi ve eli belindeki silahına gitti "Lütfen,silah katma.Casus değilim." Güven elini belinden çekti "Nerden tanışıyoruz?"  Demir koltuğa geri oturdu "Kenan Toralı,seri katil,deliler.Bunlar sana birşeyler hatırlattımı?" Güven'ın kafasında herşey oturmuştu.

Yıllar önce ilk polislik yıllarında bir seri katili yakalamıştı,ve o seri katilin bir kurbanıda Demir'in babasıydı,Demir'de o zamanlar polislik için staj yapıyordu ve Güven'ı görüp daha çok çalışmış ardından sonunda oda polis olmuştu "Sen o Demir'sin.." dediğinde ağzı aralandı "Ta kendisi." dedi ve sarılmak için kucağını açtı,ikiside sarıldı birbirine.

ayrıldıklarında Demir ceketini almak için yöneldi "Nereye?" Demir güldü "Sen sevgilinle yanlız kal biraz,zaten yakında sizin merkeze gelicem." Güven'de gülümsedi "Görüşürüz." dedi kapıdan çıkan Demir'e.

Güven Demir'i uğurladıktan sonra yukarı Derya'nın yanına çıktı,odaya girdiğinde telefonu çaldı ve hemen dışarı çıkarak telefonu açtı "Efendim oğlum."  "Baba ben sabaha doğru gelicem sorun yok değil mi?"  Güven kısık sesle konuşuyordu "Yok oğlum." Yaman gülerek babasını taklit etti "Niye kısık sesle konuşuyorsun?" "Evde misafir var oğlum." Yaman telefonun öbür tarafından kahkaha attı "Derya abla değilmi?" "Aynen öyle,hadi görüşürüz " dediğinde sırıtıyordu Güven "Görüşürüz babam görüşürüz."

Güven en sonunda odaya girmiş ve Derya'nın baş ucuna oturarak alnından öptü "Güven.." diye kısık bir ses çıktı "Efendim güzelim." diyerek elini okşadı "Sen neden gelmedin bana." Güven güldü "Ah Derya'm neler yaşadım bir bilsen,ama bak geldim." Derya eliyle yan tarafını işaret etti "Yanıma yat." dedi sarhoşluğun verdiği gevşeklik ile "Tamam balım yatayım." dedi ve yavaşça yanına sokuldu,Derya küçücük bedenini Güven'ın kocaman bedenine doladı,Güven'de kafasını boynuna soktu ve gerçekten nefes aldı.


Demir Toralı

Demir Toralı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çıkmaz Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin