25.Bölüm#

238 21 9
                                    

Araba otelin önünde durduğunda yavaşça araçtan indik. Miran ağa anahtarı valeye verip belime koyduğu eliyle içeri doğru adımladı.

Resepsiyona geldiğimizde kalacağımız odanın anahtarını alıp numarayı öğrendik. Asansörün önüne geldiğimizde kalbimin sıkıştığını hissettim.

Miran ağa asansörün tuşuna basıp gelmesini beklerken ben ise onun belime attığı elini tuttum. O anlamaz gözlerle bana bakarken ben sorun yok dercesine kafamı salladım.

Sonunda gelen asansörle asansöre bindik. Kapı kapanırken asansör yavaşça hareket etmeye başladı. Kalp atışlarım iyice hızlanırken elimi deli gibi atan kalbimin üzerine koydum. Miran bana bakarken ben kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

-Güzelim korkuyor musun?

-...

-Tamam tamam sakin ol bak ben burdayım hiçbir şey olmayacak

-M-mirann

-Burdayım güzelim burdayım.

-Korkuyorum

-Korkma gülüm burdayım yanındayım. birşey olmayacak söz veriyorum.

Tek eliyle ona tutunan elimi kavrarken diğer elini ise sakinleştirmeye çalıştığım elimin üzerine koydu. Yavaş yavaş sakinleşirken her yer birden karardı. Asansör yerinde sabit kalırken korkuyla çığlık attım.

Hem karanlık hem de dar bir alan en büyük iki fobim aynı anda beni köşeye sıkıştırmıştı.

Hızla Miran ağanın boynuna atladım. Gözlerimi sımsıkı kapatıp ağlamaya başladım. Aldığım sık nefesler göhüs kafesimi zorluyordu.

Miran yine bir elini belime diğerinide sırtıma getirdi. Beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama bu sefer pekte işe yaramıyordu.

Yere oturup beni de kucağına oturttu. Halla boynuna sarılmış kafamı da boynuna gömüp ağlamaya devam ediyordum. O hala beni sakinleşirmeye çalışıyordu ama olmuyordu.

-Güzelim bana küçükken yaptığın ya da yaşadığın bir olayı anlatsana

-N-nasıl yani

-Şimdi şöyle Küçüğüm senin unutamadığın bir anın var mı?

-Hangi anı?

-En büyük olanını Miran şuan sanki bir çocukla konuşuyor gibiydi. Tek istediği Rojin'in kafasını dağıtıp güzel bir anısını anlatmasıydı lakin Rojinin hiç güzel anı olmamıştı ki

Rojin aklına gelenlerle ağlaması daha da şiddetlendi.

TAKVİM:16/05/2015( Rojin'in 10. Yaş doğum günü)

Gözlerimi burnuma dolan bahar çiçeklerinin güzel kokusuyla açtım.
Hemen kalkıp annemin yanına koştum.

Avluda oturan anneme ilerleyip heyecanla yanına vardım.

-Anne anne

-Ne var kahrolasıca sabah sabah ne bağırırsın anne anne diye

-Anne beni banyo yapar mısın?

-Git sevgi yapsın.

-Anne nolur sen yap hadi lütfenn

-Hayır dedim demi benim sinirimi bozma de hayde çekil git

Annemden ümidi kesip bu sefer yavaş adımlarla sevgi ablanın yanına gittim

-Sevgi ablaa

Sevgi abla ıslak ellerini eteğine sürüp kocaman gülümsemesiyle

ROJİN(Berdel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin