öncelikle suan şarjım 2 ve sırf içimde kalmasın diye yazıyorum asla devam fln yazmicam ve büyük ihtimal bunuda silcem
"Yeter kücük hanım sen çok olmaya basladn defol gözümün önünden" dedi annem sinirle.
"Defol öyle mi. Peki görüşmemek üzere" dedim va ne ara aldığımı bilmediğim çantamla beraber kapıyı çarpıp çıktım.
Gözyaşlarımdan önümü görememe rağmen hızlı adımlarla merdivenlerden indim ve binadan çıktım. Temiz havanın yüzüme vurması iyi gemişti ama bu bile sakinleştirmiyordu.
Annemle(şüpheli) her zaman kavga ederdik ama bu sefer her zamankinden ağır konuşmuştu. Artık dayanamıyorum, bende insanım.
Hıçkırıklarım sokakta yankılanırken anneme ağladığımı daha fazla duyurmamak için hızlı adımlarla sokaktan çıktım.
Dört sokak ötedeki parka geldiğimde gördüğüm ilk banka oturdum ve ağlamaya devam ettim.Şu siktiğimin gözyaşları bir türlü bitmiyordu amına koyim ya.
Ne kdr olduğunu bilmediğim bir süre daha ağladım. Belkide sonsuza kdr ağlayabilirim.
Susamıştım.
Çantama baktım belki su vardır. "Çantamda ne var videoma hoşgeldiniz" diye mırıldandım kendi kendime. Sesim niye bu kdr ağlakmaklı çıkmıştı. Nys.
Telefonum , şarj aleti, sakız, kulaklık, anahtar, vişne aromalı sigaram, peçete, ıslak medil, cüzdanım ve şişe. EVET ŞİŞE.
Kapağını açtığım gibi şişedeki bütün suyu bitirdim. Umarım sabaha gidecek yer bulurum çünkü ben susuz yaşayamam.
Şimdi sabaha kdr burda kalamayacağım için gidebileceğim yerleri düşünelim.
Büşra. Canım arkadaşım, agam, bir tanem, dost gibi dost. Ama şuan Büşra'ya gidemem çünkü annesi köyden geldi. Hem rahatsızlık vermemem lazım hemde benim konum özel ve Büşra'nın annesinin duymasını istemem. Yani elendi.
Ayşe. Karım. Kendisi şuan tatilde. Elendi.
Amcam. İş gezisine gitti. Elendi.
Babam. Mezarlık soğuktur. Elendi.
Beyza. Daha bugün evden uzaklaşmak için onunla buluştum. Gece gece yine rahatsız etmiyim. Elendi
Halam. HALAM. EVET HALAM. Canım halam bana annemden(şüpheli) çok annelik yapmıştır. Yeri geldi arkadaşım oldu, sırdaşım oldu, annem oldu.
Bi anda duyduğum sesle beraber kafamı kaldırdım.
"İyi misin?"
Gerçekten iyi miyim. Değildim. Hemde hiç iyi değildim. Bana bu soruyu soran son kişi halamdı. Onunlada en son bu sabah gorüştük ztn. Neysem konumuz o değil. Kim bu yarrak.
"Evet. İyiyim. Teşekkürler." dedim yada gitmesini ima ettim.
Şuan nasıl göründüğüm hakkında hiçbir fikrim yoktu. En son Beyza ile buluşmuştuk ve üstümde hala gri eşofmanım ve beyaz kısa kollu cropum vardı. Ayriyetten büyük ihtimalle rimelim akmıştı. AAAAAAA.
AAAAAAAA. ŞİMDİ HATIRLADIM BEN BU RİMELE ÇOK PARA VERMİŞTİMMM. OFFFFFFFFFFF.
Neysem. Konumuz yine bu değil.
Niye gitmedi bu göt.
Hatta gitmedi üstüne bide yanıma oturdu.
Hoşt.
Hoşt yani.
Neysem şimdi siz merak edersiniz bu neye benziyo. Anlatıyım hemen. Öncelikle siyah saçlı siyah gözlü. Şimdi bi hesaplama yapalım ben 1.68'im o zamannnn buda abartısız 1.87 fln.
Üstünde siyah eşofman ve siyah kısa kollu tişört var. Ayakkabılarıda nike.
Çok mu detaya girdim.
Neyse.
"Sen nasılsın?" diye sordum gitmeyeceğini anladığımda.
"Bende iyi, idare eder." dedi sakince.
Sanki biraz önce büyük bir kavga etmiş ve yeni yeni sakinleşiyomuş gibiydi.
Ay iyice paronayak oldum.
Bi süre daha sessizce oturduk.
Çantamı açıp içinden sigaramı çıkardım. Bağımlısı değilim ama böyle anlarda güzel gidiyo.
Ama bakın siz şu işe neyim yok.
Çakmağım.
Yanıma dönüp adını bilmediğim ucubeye "Çakmağın var mı?" diye sordum.
"Sende bi dal sigara verirsen neden olmasın?" diye sordu.
İyyyyyy. Hiç sevmem sart koşan fırsatcı kisileri. Offf.
Bişey demeden bi dal kendim alıp ağzı açık olan paketi ona uzattım. O da bi dal aldı ve çakmakla önce kendisininkini sonra benimkini yaktı.
Ciğerlerimi dolduran sigara dumanından nefret ettim. Ben çocukken babam yanımda sigara içince ona küstüğümü hatırlıyorum.
Küçüken kınadığımız herşey bizi bulurmuş.
Yani öyle derler. Kim der orasını bilmiyorum ama neyseeeeem.
Gelin kendimi tanıtayım
Ben Banu, prenses hanfendi kraliçe fln demek. Zaten babam ölene kadar prensestim. 25 yaşındayım saçlarım uzun siyah, gözlerim açık kahve. Boyum 1.68.
Şeye benzedi.
Beni adım Cafer boyum 1.10 kilom 25 gözlerimin rengini bilmiyorum..
PUAHSHSBDDBD
Ay aman neyse hadi bakalım ögrenelim kimmiş bu dallama.
"Adın ne?" diye aordum sessizliği bölerek.
"Aytaç, seninki ne?" dedi. Hemem konuştu aq. Tanımıyon etmiyon, hemen yüz verilir mi herkese. Üzerler seni.
"Banu." dedim kısaca.
Galiba ben ne zaman birşey istesem olmuyo. Misal sohbet başlamak istedim az önce yine olmadı. İntihar etcem mk.
Ay offff
tamam canım sıkıkdı diye yazmıştım yeter bu kdr
asla devamı gelmicek