Bırak Kadının Olayım

3.1K 77 79
                                    

Umarım beğenirsiniz. Yaptık bir şeyler kdjskfsjfksh

Fazla ciddiye almayın işten biraz kafam dağılsın diye yazdım

Herkesin sinirleri bozulmuş, umarım kafanızı biraz dağıtabilirizz.

Yorum yaparsanız çok mutlu olurum. 

Ertesi sabah uyandıklarında sesi kısılmıştı Asi'nin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ertesi sabah uyandıklarında sesi kısılmıştı Asi'nin. 

Kasıklarında bir kasılma ve ağrı vardı. Kendi kaşınmıştı, ama o da Alaz'ın boynunu morartmıştı. Ayriyeten çıplak göğsünde yatan adamın sırtındaki tırnak izlerine bakarken kıkırdamıştı. 

Alaz'ın başının bir kısmı karnına değiyordu.

"Birileri baya neşeli." Karnına minik bir öpücük kondururken doğruldu. Yatağın dibindeki sigarasını alıp ucunu ateşe verdi.

"Günde kaç tane içiyorsun?"

"Değişiyor, çoğunlukla bir paket gidiyor." dedi. Asi ondan önce davrandı ve sigaradan ilk nefesi kendi aldı, ardından parmaklarının ucundaki sigarayı Alaz'ın dudaklarına değdirdi. 

Başı adamın göğsündeyken onun elindeki sigarayı dönüyorlardı.

"Sen ne kadar içersin peki?"

"Yani beni bir paket iki gün götürür neredeyse, nadiren biter." Soru sormaya devam etti.

"En sevdiğin renk ne?"

"Gri, senin?"

"Siyah." Hep giyerdi zaten.

Sonra başka bir soru sordu.

"Hala çamur yiyor musun?"

"Asii!" Dedi Alaz yapma bir öfkeyle. "Biraz da ben sorayım ya!"

"En sevdiğin kitap?"

"Vadideki Zambak." Dedi Asi gülerek dünyanın en güzel hissettiren kitabı bence. Senin?"

"Martin Eden." "Hiçbir kitaptan bu kadar etkilenmemiştim."

"Onu hayata bağlayan kurduğu hayallerdi. Gerçekleşince bir gayesi de kalmadı." 

"Konuyu değiştirelim çünkü moralim bozuldu. Kendinle alakalı sor." Dedi Alaz bir duman daha çekerken içine.

"Hmm." Dedi Asi.

"Vücudumda en sevdiğin yer neresi?" Gülümsedi.

"Sevmediğim yer yok ki nasıl seçeyim? Nimet seçilmez güzelim."

"Ya ne olur ki cevap versen? Hem sonra ben de söyleyeceğim."

"O zaman iş değişir işte." Baştan aşağı çıplak bedenini süzdü kızın, sigara içişine baktı.

Sevişmeden Uyumayalım -  AslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin