Prolog

179 9 2
                                    

W życiu nowej mieszkanki NY*, Natalii wszystko się zmieni. Natalia jest dobrą uczennicą, nie wzorową tylko dobrą, lubi czasami się wyrwać ze swoją bff na rowery, rolki, imprezy. Rodzice jej są wiecznie w delegacjach.

Pewnego wieczoró to ona zrobiła domówkę, zaprosiła wszystkich ze szkoły ( oczywiście jej rocznik i o rok starszych ). Jej przyjaciółka Emily też zaprosiła wszystkich których zna. Wszystko było dobrze do czasu kiedy Natalia zobaczyła ciemnego blondyna, podeszła do swojej przyjaciółki spytać się czy go zna, ona powiedziała nie. Natalia pobiegła się przebrać w coś bardziej seksownego. Ubrała czerwoną sukienkę do połowy ud z dużym dekoldem, do tego czarne szpilki. Gadali przez całą impreze. Natalia była już mocno tak samo jak jej towarzysz. Wykorzystała to i go pocałowała, nagle było słuchać w tle " uuuuuu ". ...

============================

Hejka kochani. To jedyny FF na którym myśle że mi się uda.

A więc jakie mam zamiary :

- przynajmniej żeby było 100 rozdziałów =D

- nie będzie słów typu " bijemy rekordy jak będzie 100 gwiazdek i 120 kom to będzie next "

- pisze to z własnej przyjemności

- będzie troche scen +18 ;3

- będzie przerwa co dziesięć rozdziałów

- rozdziały dodaje co dwa dni

- niechce żeby autorki innych książek które przeczytałam były na mnie złe, ponieważ że odkapiłam scene jakąś, np. " mam dla cb niespodzianke...... o boże jedziemy pod namiot!! " ... nie bądź zła tylko się cież że byłaś moim natchnieniem.

- ja nic nie będę przygotywała rozdziałów tylko pisze na żywca.

___________________________________

*NY- New York.... dla tych niekumatych ;)

I can not be a bitchOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz