Sabah kuzenim Alev tarafından uyandırıldım. Telefondan beni arıyordu.
"Sikiyim bu saatte kim arıyor!"
Sinirli şekilde uyanmıştım ve küfür ediyordum. Telefona baktığımda ise kuzenim Alevin aradığını gördüm ve bi anda gözlerim kocaman açıldı.
"HASSİKİR"
Bugün kuzenim evleniyordu hatta biraz sonra benide alıp kuaföre gidicektik ve ben bunu tamamen UNUTTUM. Telefonu açtım ve yalan söyleyecektim başka çarem yoktu. Aslında herşeye geç kalan biriydim ve evet bunada geç kalmıştım ama bi insan kuzenin düğününü unutur mu arkadaş?!"Efendim Alev"
"Belinay 10 dakikaya oradayız, hazırlandın değil mi?"
"Ne, Tabiikide hazırlandım!"
"Güzel o zaman biraz sonra oradayız!"
Diyip telefonu kapatmıştı. Kendi kendime şunu dedim;SIÇTIM.
Hemen kalkıp elbisemi seçtim.
Bu elbiseyi giymistim zorda olsa. Bu elbiseler hiç bana göre değil ben rahat bi insanım bu elbise çook dar ama bunu bana ablam seçmişti ve şöyle demişti;"Kendine bu gün çook güzel olacak dediğinde giy!" demişti Bende bu günün çook güzel olacağına inanıyordum.5 Dakika sonra:
Kızlar gelmişti ve bende makyajımı zar zor yetiştirmiştim."Bu ne güzellik kesin bu makyaj için 2-3 saatini harcamışsındır!:))"
Ne? 2-3 saatmi! Ben Bu siktiğimin şeyi için bu kadar erken kalkıp vakit harcar mıyım? Cevap;HAYIR.
"E-Evet doğru bildin Alev! Bu makyaja 2-3 saatini harcadım"
Ama yinede tabiikide öyle demedim yoksa Aleve daha yeni uyandığını söylesem ağzıma sı- Herneyse siz anladınız.
OOO
Arabaya binip kuaföre gitmiştik ve kuafördeyse işimiz bitmişti. Artık düğün yerine gelmiştik. Neredeyse herkez gelmişti düğüne ve çook kalabalıktı. "Heyecanlı mısın?" diye sordum kuzenime. "Evet, heyecanlıyım!" demişti. Sonuçta kim sevdiği kişiyle evlenirken heyecanlı olmazki? Bu arada ben hemen aşık olan biriyim ama şimdiye kadar kimseyle ciddi ilişki yaşamadım umarım bir gün ciddi ilşki yaşaya bileceğim bir erkek tanıtım.
Alev daha düğün başlamadan benim ve arkadaşlarımızın yanına gitti ve söyle dedi. "Belinay biliyor musun, Egenin bir kardeşi var ismi Bora ama sakın aşık olayım deme çünkü adam bildiğin bad boy!" Demişti Alev.Ama daha demina söylediklerim şu anda geçerli değil! "Kızlar sizde şunu biliyorsunuzki ben böyle erkeklere aşık olurum! dedim. Büşra konuşmaya başladı. "Hadi ama Belinay! Adamın daha önce uzun ilişkisi olmamış seni üzer!" Uzun ilişkisi olmaması aslında güzel birşey ama aşık olmamak için bu özellik yetmez! Sonra Zarife konuştu. "Kanka bak,adam çooook sahiplenici ve kıskançmış!".çooook kıskançmış. Aslında bu özelliğinden Çook fazla etkilenmiştim. Ben konuştum. "Kızlar siz beni bu adamdan soğutmaya çalışırken ben daha fazla etkilendim!" En son Alev konuştu. "Belinay bu adamı bırak çünkü senden yaşca büyük!" Ne?! Nasıl yani benden yaşca büyük mü! Sanırım bu adama aşık olmuştum hemde Alevin son söyledikten sonra!" Kızlar durumuma sinirlenmişlerdi. Biliyorlardı çok çabuk aşık olabiliyordum ama bu adama sanırım gerçekten aşık olmuştum ama adamı daha görmemiştim ama kim bilir belki görünce daha fazla aşık olurdum?Artık içeri girmişlerdi herkez onları alkışlıyordu. Bir süre sonra içeri bir adam girdi.......
Arkadaşlar şey Ööhmm öhmm nasi desem bilemedim yanee... siz benden NEGAN SMITH ficinin yeni bölümünü beklerken Ve YILLARDIR YAZMAĞIM ÜSENDIGIM DARYL DIXON ficini beklerken benn ne yaptım.... Yeni JEFFEREY DEAN MORGAN hikayesi yazmaya başladım ööhmm öhmm..... Neyse ağzıma sıcaksınız biliyorum ama bakın bu fici aylardır düşünüyordum ve kendime hakim olamadım yazdım...... AMAAANM HERNEYSEE HAADIIII BASLAYALIMM SIZ BENJM AĞZIMA SICMADANNNN. BEENN YAZARINIZZ IYII OKUMALARRR DILERIMM OY VERMEYI UNUTMAYIMN DIXONLARIMM MUAHH OPTUMMMM TIAMAMM TIAMAMM YINE UZATTIM AGAGAGAGAG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın tesadüfü/Daddy(+18)
FanfictionSadece kuzenimin düğününe gitmem hayatımı bu kadar etkileyeceğini nereden bilebilirdim ki?