Ο Νίκος έμεινε ακίνητος για λίγα δευτερόλεπτα, προσπαθώντας να επεξεργαστεί την κατάσταση. Έπειτα, τρέχοντας προς την πόρτα του γειτονικού διαμερίσματος, χτύπησε δυνατά. Η πόρτα άνοιξε διστακτικά και μια ηλικιωμένη γυναίκα εμφανίστηκε.

«Συγγνώμη για την ενόχληση, αλλά μήπως είδατε μια γυναίκα να φεύγει με ένα μωρό από το διαμέρισμα δίπλα;» ρώτησε ο Νίκος λαχανιασμένος.

Η ηλικιωμένη γυναίκα τον κοίταξε με ανησυχία. «Δεν είδα κανέναν, νεαρέ μου. Τι έχει συμβεί;»

Ο Νίκος της εξήγησε γρήγορα την κατάσταση. «Παρέδωσα το μωρό μου σε μια γυναίκα που νόμιζα ότι ήταν η νονά του, αλλά τώρα δεν μπορώ να τη βρω.»

Η γυναίκα σφίγγοντας τα χείλη της, τον παρηγόρησε: «Ίσως πρέπει να μιλήσεις με τον διαχειριστή της πολυκατοικίας. Μπορεί να έχει δει κάτι.»

Ο Νίκος ευχαρίστησε την ηλικιωμένη και κατέβηκε γρήγορα τα σκαλιά προς το ισόγειο, όπου βρισκόταν το γραφείο του διαχειριστή. Χτύπησε την πόρτα και μπήκε μέσα χωρίς να περιμένει απάντηση. Ο κύριος Γιώργος, ο διαχειριστής, καθόταν πίσω από το γραφείο του, κοιτώντας τον με έκπληξη.

«Τι τρέχει, Νίκο;» ρώτησε ο κύριος Γιώργος, βλέποντας τον νεαρό αγχωμένο.

«Κύριε Γιώργο, μήπως είδατε μια γυναίκα να φεύγει με ένα μωρό από το διαμέρισμα 23;» ρώτησε ο Νίκος βιαστικά.

Ο διαχειριστής ξύνισε το μέτωπό του. «Τώρα που το λες, είδα μια γυναίκα με ένα μωρό να βγαίνει από το κτήριο πριν περίπου μισή ώρα. Δεν την αναγνώρισα όμως. Γιατί ρωτάς;»

Ο Νίκος του εξήγησε τι είχε συμβεί και ο κύριος Γιώργος έσφιξε τα χείλη του με ανησυχία. «Πρέπει να ειδοποιήσουμε την αστυνομία αμέσως», είπε αποφασιστικά. «Αυτό δεν φαίνεται καλό.»

Ο Νίκος δίστασε για μια στιγμή, φοβούμενος τις συνέπειες, αλλά ήξερε ότι δεν είχε άλλη επιλογή. «Ναι, έχετε δίκιο. Ας καλέσουμε την αστυνομία.»

Ο κύριος Γιώργος σήκωσε το τηλέφωνο και κάλεσε το τοπικό τμήμα, ενημερώνοντάς τους για την κατάσταση. Ο Νίκος ένιωσε τον πανικό να τον πνίγει, αλλά προσπάθησε να μείνει ήρεμος. Μετά την κλήση, ο διαχειριστής τον διαβεβαίωσε ότι η αστυνομία θα έρθει γρήγορα.

«Μείνε εδώ, Νίκο. Θα βρουν το μωρό σου», είπε ο κύριος Γιώργος με συμπόνια.

Ο Νίκος κάθισε σε μια καρέκλα, κοιτώντας τον άδειο τοίχο. Στο μυαλό του τριγύριζαν σκέψεις και σενάρια. Ποια ήταν αυτή η γυναίκα; Γιατί πήρε το μωρό; Και το σημαντικότερο, πώς θα το βρει και θα το φέρει πίσω;

Ενοχές Where stories live. Discover now