Sabah gözlerimi açtım bugün haftasonuydu hiçbir planım yoktu. Kaltım duşa girdim küvette biraz uzandım çıktıktan sonra cilt bakım rutinlerimi yaptım üstümü giydim telefonuma baktım bir mesaj gördüm ayazdan biraz konuşabilir miyiz? "Olur konuşalım geliyorum o tarafa doğru".
Bahçede yavaş yavaş yürüdüm ayazda kapıya çıkmıştı ama hala bacaklarım ağrıyordu barış beni mahvetmişti.
Ayaz dedim yüksek bi sesle oda bana baktı şöyle bir süzdü beni melek gibi olmuşsun dedi. "Teşekür ederim canım"dedim. "Rica ederim". "Eee ne konuşacaksın benimle" "Burda olmaz canım arabaya bin gidelim" "Tamam gidelim" nereye gideceğimizi bilmiyordum. Yavaş yavaş gittik yok boyunca hiç konuşmadık o öylece bi yola bi bana baktı. Herşeyin başladığı o eve gelmiştik. Arabadan indim oda arkamdan geldi kapıyı açtı girdim içeriye bi koltuğa oturdum oda yanıma geldi. "Beni baştan çıkarmak için mi böyle giyiniyorsun yavrum" dedi. "Ne alakası var ayaz her zaman böyleyim" "Bende her zaman sana yükseliyorum" Yavaşça bana yaklaştı herşeyi biliyorum dedi "Ne anlamadım?" "Barışla yaşadığın herşeyden haberim var o benim en yakın arkadaşım nasıl böyle birşeye izin verdin simay ne yani bende senin yakın arkadaşlarınla mı yatıp kalkıyım ben sana güvenmiştim simay" " Üzgünüm ayaz bi an gaflete kapıldım" "Videonuz var biliyormus barış heryere yayamak istiyor üzgünüm ama seninle bu şekilde konuşmaya devam edemem." "Ayaz lütfen yapma böyle biliyorsun zor zamanlar geçirdim"Ayaz: Babanın ölümüyle sevişmenin ne anlamı var ki simay?
Simay: Haklısın özür dilerim konuşmak istemezsen sen bilirsin.
Ayaz: Lütfen çık git evimden.
Arkamı döndüm yutkundum yavaş yavaş indim kapıya çıktım ve bi taksi çağırdım 15 dakika sonra geldi bindim gideceğim yeri söyledim. Barışla konuştum buluşmak istediğimi söyledim. Buluşacağımız yere gittim bi 10 dakika sonra geldi barış.