Sabah uyandığımda abim "hah tam zamanında gel antrenman var" dedi. Üstüme bir şeyler giydim ve antrenmana gittik. Ecrin'de gelmişti Kenan'a sarılıyordu ve onu öptü. Abim Kenan'a onu gebertecek gibi baktı ve Kenan Ecrin'den ayrıldı. Abim artık Kenan'a kızgın değildi ama neden? Kenan ona ne demiş olabilirdi ki? Kenan ile araları iyi duruyordu. Ama artık Kenan' ın beni hiç sevmemiş olduğunu öğrenmiştim.
Dün gece bana karşı çok tatlıydı. Acaba şimdi de Ecrin'i mi aldatıcaktı. Bunları düşünürken Ece geldi Ferdi abiyi öptü ve yanıma oturdu Ece ye dün yaşanan şeyleri anlattım bana "İpekleley o çocuk seni her şeyden çok seviyor gözlerinden anlayabiliyorum ve bunu göremiyorsan ya düpedüz körsün ya da o nün seni sevdiğini anlamak istemiyorsun"tam bir şey daha söyleyecek iken bu sefer de Masal geldi Masal bize seslendi abimi öptü ve yanımıza geldi.
O da bana aynı şeyleri söyledi ve ek olarak "kanka Ecrin'i bilmiyor musun Kenan' ı tehtit etmiş olamaz mı?" Diye sordu. Masal'ın bu sorusu bana gerçekten de mantıklı gelmişti ama o na "ya Masal beni gerçekten sevseydi korkmaz dı beni gerçekten sevseydi ne olursa olsun beraber üstesinden gelebileceğimizi bilirdi"dedim üzgün bir sesle. O sırada birden ses geldi Ferdi abi "ne oğlum o kız deli gerçekten" dedi. Kenan ise bana bakarak bir şey dedi ama ne dedi anlamadım. Abim bizi çağırdı Masal ile paslaşmaya başladı Ece de Ferdi abi ye yüksekten kafalık atıyordu.
Ben de topu sektirme ye başladım Kenan yanıma gelip "o prenses sen bu kadar güzel oynamaya başlamış mıydın ya?"dedi. Ona Ecrin'i gösterdim ve "bari sevgilinin gözünün önünde yapma"dedim ve ondan uzaklaştım oturup müzik dinledim ve belli bir süre sonra antrenman bitti. Takım olarak yemeğe çıkacaklar mış o yüzden otele gidip üstümüzü değiştirip şık bir restorana gittik orada uzun süredir görmediğim birini gördüm ve çok şaşırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkım~Kenan Yıldız
RomanceLise de Kenan adlı bir çocuğa aşık olursun ama taşınmak zorunda kaldığın için onu unut.ak zorunda kalırsın ancak yıllar sonra o nu tekrar göreceğini nereden bilecektin..