sey, exlerine fic yapınca kızlar😅😅
tarih 9 eylul 2023tu. ilk okul donemi baslamisti. Ogrenciler bahcede Necat hocanin (mudur) konusmasini beklerken birlikte konusuyolardi. huzeyfe 10/a sınıfında sırasında beklerken bir yandan arkafasi ibrahim ile konusuyordu. İbrahim birden soze atildi.
"lan huzo biliyon mu benim abim bu okula atandi" ibrahim konustugunda huzeyfe kaslarini kaldirdi.
"ne hocasi lan abin?" huzeyfe konustuhunda iboya sertce bakti
"Din hocasi. Yasemin hoca gitti."
huzeyfe soka girmisti. Yasemin hoca onun favori hocasiydi. Üzülmüştü aslında bi tik. Daha sonra mudur cikti.
"Yeni okul donemimiz herkese hayırlı olsun. Yeni gelen 9lara karsi iyi olun." bir sey zirvalamisti fakat huzeyfe hala uzgundu. ilk ders dindi bide. istiklal marsi okunurken sınıfın basina bir hoca gecti... Uzun boylu, esmer, gozluklu bir adam vardi. Yeni gelen dinci miydi acaba bu?
İstiklal marsi okunduktan sonra herkes sınıflara gecti. İbrahimle huzeyfe yan yana oturdu. Ogretmen zili caldiginda hizla bir hoca sinifa girdi. 1-2 dakika bile beklemeden girmisti sinifa. Herkes ayaga kalkarken huzeyfe kaslarini catip adama bakti. Evet, yeni gelen dinciydi bu.
"İyi gunler 10/A. Ben yeni gelen din ogretmeniniz İsmail hoca."
Herkes onu dinlerken ismail sarisin cocugun sert bakislarini fark etti.
"Hizli bir tanismayla baslayalim. Sen, sarisin,kısa boylu cocuk. Basla."
Huzeyfe gozlerini devirip ayaga kalkti. Ona boyle soylenmesinden nefret ediyodu.
"Huzeyfe ben. Cankiriliyim."
İsmail başını sallayıp alayla siritti. Cocugun bu tavri onun hosuna gitmisti. Herkes kendini kisa kisa tanitti. Okulum ilk günü oldugu icin salmaya karar verdi ismail hoca. Huzeyfe ve ibrahimin arkasindaki kizlar konusmaya basladi
"Pissst ibo"
kıvırcık sacli gozluklu kiz ibrahimin omzuna dokunarak konusmaya basladi. İbo sinirle arkasini dondu. "Ne var zehra??"gözlerini devirdi zehra. O sırada yanindaki ezgi onu izliyordu kıkırdayarak. arkasindaki elanur #1 ve Elanur #2 mal mal siritiyodu
"Bu abinde pek iyiymis he. İnstasi var mı?"
Huzeyfe sinirle arkasini dondu. Zehrayla huzeyfe onceden sevgiliydi fakat bir sinirle zehrayla ayrilmislardi.
"Susmayi dusunur musun Zehra?"
Huzeyfe konustugunda zehra kaslarini catti ve gözlerini devirdi. ezgi ve iki hala kahkaha atiyordu resmen.
"Burda seni alakadar eden bisey yok huzeyfe. Don onune."
O sirada ismail hoca bakislarini o gruba cevirdi ve konustu
"Ssshh! Sizin gibi bir imam hatipliye yakisiuor mu bakayim! Don onune oglum!"
İsmail hoca huzeyfeye bakarak konustu. Huzeyfe sinirle kendi kendine sikayet etti ve onune dondu. Daha sonra ibo zehraya donerek konustu
"Abim seni ortaokuldan taniyo Zehra. Biliyo senin ona eskiden asik oldugunu." İbo alayla gulumsedi ve ona goz kirpip onune dondu. İbo ve zehra aynı ortaokuldaydi. İlla bilecekti. Zehra sinirle gözlerini devirdi ve arkasını donerek ela #1 le konustu. "bu iki cingen kendini ne sanıyo??" Gözlerini devirdi. O sırada iboyla huzeyfe konusuyodu. Huzeyfenin gözleri ara ara ismail hocaya kayiyodu. Daha sonra zil caldi. İsmail hoca tam sınıftan cikacakken huzeyfe hizla onun önünden kosarak sınıftan cikti ve bir omzu ismail hocaya vurmuştu. İsmail hoca cok sinirlenmisti, bunu onun yanina bırakmayacakti..
kitap tassaginadir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
erkek adam erkek sker, ismail x huzo
Humorher sey ismailin gultepe imam hatibe din hocası olarak atanmasiyla baslar