Ari pov
Jam loceng aq berbunyi. Cik Ari, cik kena bersiap untuk ke sekolah. Oh. Tu mesti Mak cik Hyorim. Dia maid kat rumah aku.
Nama aku Ahn Halla. Aku ada kakak bernama Ahn Hanni. Semua orang panggil aq Ari. Kami anak President Ahn.Skip
Hani pov
Ari turun bawah dengan kaca mata nerd dia lagi. Aku tak tahu sampai bila dia nak menyamar jadi budak nerd. Ye anak President Ahn, Ahn Halla menyamar jadi nerd dan guna nama Kim Halla kat sekolah. Bila ditanya kenapa nak menyamar, dia cakap Ari tak sukalah dapat perhatian.
Omma : Ari, sampai bila Ari nak jadi nerd ni..
Hani: haah. Unnie rasa baik Ari buat macam biasa and cakap kat semua orang yang Ari tu adik unnie.
Ari: Tapikan omma, ada budak dalam kelas Ari cakap yang nama dia Ahn Ha Na. Dia cakap dia adik Ahn Ha Ni. Semua orang percayakan dia.Aku terkejut. Patutlah dia selalu nak makan dengan aku. Manja manja dengan aku.
Omma: jinja!!
Appa : hah!! Hana mana nie??Ari pov.
Ha Na. Makhluk yang di cipta oleh tuhan untuk membuli aku. Dia juga menyamar sebagai aku.
Hani : Appa, jom pergi. Dah lambat ni..
Appa: jom Ari.
Ari : Takpe. Nanti Ari pegi sendiri.
Appa: Ahn Halla. Listen to me.
Omma : Ari ikut Appa kay.. Bye
Hani & Ari : bye omma..Skip
Hani pov
Aku boleh nampak reaksi orang yang ada di pintu pagar bila Ari keluar dari kereta aku.
Ari : unnie, Ari pergi dulu.
Hani : Ok. Take care. Bye..
Namja 1 : wei, apasal Hani baik dengan budak nerd tu.
Namja 2 : entah lah. Dah lah datang sama sama. Hana cakap Hani x suka orang datang sama sama dengan dia.
Namja1 : eh, Hana cakap macam tu ke?
Namja 2: Dengan adik sendiri tak nak datang sama sama, tapi budak nerd ni nak pulak.
Hani : tak payah sebuk tepi kain orang boleh tak?!
Namja 12 : nae.. (lari)Ari pov
Aku berjalan ke loker untuk mengambil buku. Sedang aku mencari buku, tiba tiba ppak!!
Sebiji telur mentah pecah di kepala ku. Siapa lagi yang akan baling kecuali Hana dan Namja chingu dia, Kris. Aku terus ambil buku dan pergi ke tandas. Aku bersihkan lendir telur yang ada pada rambut palsu aku.
Tiba tiba Hana masuk ke dalam tandas.Hana : kenapa kau datang dengan unnie aku tadi?
Unnie kau ke unnie aq Miss Plastic!!
Kataku di dalam hati.Ari: Tadi dia yang suruh saya naik kereta sama sama dengan dia.
Hana : kau menipukan!! Mesti kau paksa dia supaya dia bagi kau naik kereta dengan dia. Sebab nak kaut populariti.
Ari : mana ada! Saya tak nak pon!
Hana : Rachel, Nana!! Simbah dia dengan air longkang.Dalam sekelip mata baju korang basah dan busuk.
Hana : Jangan cuba nak cari pasal dengan aq lagi!!
Hana dan gengnye keluar. Aku pula pergi ke loker untuk mengambil baju spare.Dalam perjalanan, ada sekumpulan lelaki gelak terbahak bahak sambil memandang aku. Oh. Tu geng Kris. EXO.
Kai : korang, busuklah! Sape yang bau longkang nie!
Sehun : Haah lah.
D.O : Wait.. Bau macam budak nerd... Eyyyu..
Exo ketawa sambil memandang korang.
YOU ARE READING
Pabo Namja
RandomBila seorang nerd jadi Queenka. Kingka jadi kawan baik dengan Queenka baru tu. Eh, Ada rumors yang kata mereka bercinta?? Kawan atauCinta?? Ahn Halla WuYiFan