4 Kavga günü

65 6 0
                                    

Bu bölümü kınada yazıyorum hahshahahshha çok sorgulamayin bide muzikle konserle kulisle falan hic alakam yok direkt sektörü bilmiyorum kb gotten sıktım optum bb.

Flashback

Sunghoon: benim odaya gel
Sunghoon: bak şu mesaja bi kere de
Sunghoon: arıyorum aç
Sunghoon kişisinden 5 cevapsız çağrı

Odanın ortasında volta atan genç adam uzun zamandır bu kadar sinirlenmemişti kıskançlık duygusunu ilk defa bu kadar yoğun hisediyordu aslında farkındaydı kıskanç olduğunu ama son günlerde üst üste yaşanan olaylar bu duyguyu çok yoğunlaştırmıştı sakin olmaya çalıştı sarışının kalbini kırmayı hiç istemiyordu ama şimdiden bile kafasında kurduğu cümleler çok sertti  odada onu beklemeye devam etti sonunda kapı açıldığında arkasını döndü " ne arayıp duruyorsun" yanaklarını şişirip oflayan çocuk sandığının aksine şuan çok tatlıydı ama sunghoon bunu düşünmeyi sonraya bıraktı " zahmet oldu geldiğiniz" sunoo gözlerini devirdi  "herkes sahne arkasında birazdan başlayacağız" sunghoonun şuanki derdi kesinlikle sahne değildi eline telefonunu aldı " bu ne" sunoo kaşlarını çattı telefonu eline aldığında karşıdaki adamın neden sinirli olduğunu anladı ama bu boş kıskançlıklardan çok sıkılmıştı umursamazca " video" dedi " onu görebiliyorum senin bu adamla ne işin var ben sevgilimin başka adamlarla videolarını izlemek zorunda mıyım?" Sunoo onu anlayabiliyordu ve sandığından cok seviyordu ama sunghoonunda fanlara engel olamayacaklarını anlaması gerekiyordu " kimin yanında durursak duralım böyle videolar yapılıyor yapabilecek bişey var gibi konuşma" fazlasıyla sinirli genç adam derin bir nefes aldı " sen bu adamla baş başa dışarı çıkmasan böyle dedikodular olmayacak" sunoo kendisine ses yükseltilmesinden hoşlanmıyordu gergince " arkadaşım olabilir ya bağırma bana"dedi" başka arkadaş mı bulamadın inadına yapıyorsun bu adama gıcık olduğumu biliyorsun" sunoo gerçekten biliyordu sunghoon kıskanç bir adamdı evet ama bu adama karşı ayrı bir korumacıydı bunun nedeni ise sunoonun bir etkinlikte tanıştığı kwangle (arkadaşlar ismi salladim ltfn beni yormayin) olan yakınlığı üzerine fanların kitle oluşturmasıydı  genelde shipleri cok dert etmezlerdi çünkü basit olurlardı ve unutulurdu ama sunoonun o adamla dışarı çıkması ve yakın olması kitleyi  aynı zamanda sunghoonun sinirinide körüklemişti küçük başlayan kavga birbirlerine bağırmaya dönüştüğünde ikiside birbirine bağırıyordu tabiki şuan kafalarında asla birilerinin onları duyma ihtimali yoktu onlar bu hararetli tartışmanın içindeyken kapıdaki adam ise öğrendiği ilişkinin şokunu yasiyordu.(Kapıdaki adam jay bu arada birinci bölümün sunoo ve sunghoonun gözünden hali)






Bölüm kısa oldu ama başka uzatamadim ve bu olayı öğrenmemiz lazımdı tsk optum bb.

Herşey Ortaya Çıkar/SunsunjaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin