ilk görüşte aşk?

5 2 0
                                    

ilk görüşte aşka inanır mısınız?

ben inanmazdım ta ki onu görene kadar. Şuan sandalyede oturmuş güzel mi güzel yüzünü izliyordum, o kadar güzel bir yüzü vardı ki cok kusursuzdu.

o ise habersizce büyük elleriyle kahvesini dolgulu dudaklarına goturuyordu, onu süzmeye başladığımda kafasında kahverengi Peaky Blinders şapkasıyla, altında klâsik pantolonu ve üstünde beyaz gömleği yle o kadar yakışıklı duruyordu ki bin tane hayallere girmiştim. ki yanımdaki arkadaşımı duymamıştım. "Zeynep beni duyuyor musun?" evet buda benim en yakın arkadaşım Nur çocukluğumdan beri sadece onu tanıyorum aynı evde,odada,masada herşeyde benimle olan arkadaşım Nur....

"KNK BENI DUYUYOR MUSUN?" evet bağırarak konuşan tekrar Nur du, kafamdaki hayalleri hemen unutum karşımdaki kıza bakiyordum "niye bagriyon ya" derken etrafima bakiyordum çünkü arkadaşım bağırdı için bazı insanlar bize bakıyordu. Fakat o bakmiyordu...

"kime bakiyorsun sen ya" Nur tekrar konusunca baktığım yere tam dönüyordu ki onu hemen engelledim "dur bakma" dedim Nur da hemen "niye ya kime bakiyorsun sen öyle?" diye sorunca hemen panik yapmıştım, çünkü bizim oralarda bir erkeğe alıcı gözle bakmak burda kötü diye niyetleniyorlar.

"Sana şimdi bir sey soylicem ama kimseye deme tamam mı?" diye sorunca hemen yüzü ciddi ye burunmustu "ben ne zaman senin sırrını birine söyledim. hadi soyle noldu?" diye sorunca biraz heyecan yapıp bir kac saniye bekledim ve konuşmaya başladım "şimdi arkada bir adam var tabi bende görünce içimde bir şeyler kıpırdadı ve sende biliyorsun ki ben o kadar kolay adam beğenmem iste şey......" diyince Nur da benim gibi heyecanlanıp "neyyy" dedi "iste bana yardım edebilir misin?" diye sorunca hemen konuştu Nur "tabi yardım ederim aşkım nasıl bir yardımcı istersin?" diye sorunca biraz bekledim ve "aslında nasil yardim edebilicegini bilmiyorum fakat senin aklinda bir sey varsa bana soyleyebilirsin?" dedim. Nur biraz dusunup konusmaya basladi tabi Nur konusunca begendigim erkegin yanina bir erkek gelmisti Nur konusmaya edince ben sadece onlara bakiyordum, Nur onu dinlemedigimi anlayip hemen benim baktigim yere bakti ve bir anla ayagi kalkti, gurultuyle kalktigi icin bazi insanlar bize bakmıştı. Ben Nur'a bakınca Nur yürümeye devam edince benim baktığım yere yürüyordu. Iki erkeğin yanına...

Ben Nur'un arkasindan "Nereye gidiyorsun" diye fısıldayınca duymadi ve devam etti yoluna, ben ona bakmaya devam edince beğendiğim erkeğin yanindaki erkeğin Nur'a baktığını gördüm ve Nur hemen o erkekle konuşmaya başlamıştı, bir kac dakika onlara bakınca Nur hala o erkekle konuşuyordu, onlar konuşmayı devam ederken bende telefonuma bakıyordum bir anda üstüme gölge düşünce nur dur diye konuşmaya başladım " niye gittin onların yanına, naptın orda?" diye sordum fakat beklediğim bir ses gelmemişti boyle daha sert, kalın, erkeksi bir ses gelmişti " bilmiyorum niye bizim masamıza geldiğini istersen onu arkadaşına sor?" diye konuşmaya başlayınca hemen kafamı kaldırmıştım evet tamda tahmin ettiğim gibi o burda suan masamın önündeydi.

merhaba.... bir Wattpad kitabim umarim begenirsiniz

iyi okumalar...

İlk Görüşte Aşk?Where stories live. Discover now