Deel 1

12 2 0
                                    

Wouter- 4 jaar
De deurbel gaat. Mama loopt naar De deur en ik verstop me achter de bank. Ik weet dat het Merel en Melissa zijn. De deur word dicht geslagen. Ik hoor de stemmen van Merel en Melissa. 'Ga maar even op de bank zitten' Zegt de lieve stem van mama. 'Waar zou Wouter zijn?' Vraagt Melissa. Ik maak me klaar om hun te laten schrikken. Ik sta op en met een grote brul laat ik Melissa schrikken. Merel en ik moeten hard lachen. 'Nou Wouter zo ga je toch niet met meisjes om?' Zegt mama lief. 'Ik wel' Zeg ik Stoer. Mama aait over mijn hoofd. Ik ren naar Melissa en Merel. 'Willen jullie Wat drinken?' Vraag ik. 'Ja ik wil Fristi' Zegt Merel. 'Ik ook' Zegt Melissa. Ik ren weer terug naar De keuken. 'Mama Wij Willen Fristi' Zeg ik tegen mama. Mama pakt 3 glazen en Ik pak de Fristi. Als ik 3 glazen heb ingeschonken wil ik ze alle drie pakken. 'Wouter niet doen!' Roept mama. Ik laat èèn glas staan. Ik zet een glas neer bij Melissa en een glas bij Merel. 'Zullen we zo in De zandbak spelen?' Vraag ik. 'Jaa' roepen Melissa en Merel heel hard. 'Ik Ben de rode auto!' Roep ik. 'Waarom gaan we geen vadertje en moedertje doen?' Vraagt Merel. 'Is goed, Ik Ben de vader!' Roep ik. 'Ik Ben de moeder!' Roept Melissa. 'Ik Ben de zus!' Roept Merel. We rennen naar buiten. Mama komt naar buiten gelopen met onze glazen Fristi. 'Meiden komen jullie ook naar Wouter zijn partijtje?' Vraagt mama. 'Jaa' schreeuwen ze. Volgens mama ken ik Melissa en Merel sinds ik 0 Ben. We spelen vadertje en moedertje tot dat de bel gaat. Mama loopt naar binnen en doet de deur open. 'Melissa!' Roept mama. We rennen met ze drieën naar De deur. Melissa loopt naar haar moeder toe. Mama en Melissa's mama praten nog Wat met elkaar en dan gaan Melissa en haar moeder weg. 'Merel zal ik even vragen Wanneer jij thuis moet komen?' Vraagt mama. Merel knikt. Mama loopt naar De telefoon en toetst het nummer in. 'Heey Wanneer moet Merel thuis komen?' 'Oke zal ik doen' 'Geen probleem' 'Nou ik ga Merel naar huis sturen' 'Ja erg he? Nou ik ga doeii' Zegt Mama allemaal. Merel pakt haar schoenen en trekt ze aan. Melissa en Merel wonen bij ons aan de over kant. Ik doe de deur open voor Merel en zie aan de over kant dat haar moeder daar staat. 'Hoi Wouter!' Roept de moeder van Wouter.

In De media staat Wouter toen hij klein was.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 09, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Let me think about itWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu