ahh!!!! kijk uit voor de takjes don! roept taylor als don (gamemeneer) vooruit door het bos loopt. "hoelang moeten we nog, mijn voeten doen pijn, en mijn babytjes vind dit niet zo leuk" zegt taylor geïrriteerd. Taylor is namelijk al 9 maanden zwanger. don en taylor hebben eindelijk iets van hun plannen en dromen gemaakt en ze gaan kamperen in het mooie natuurgebied met veel bossen richting het westen van zweden. "Taytje.... kom maar op mijn rug lief wentelteefje van me... het is nog maar 10 minuten wandelen tot onze eindbestemming :)" zegt don als taylor bij hem komt lopen. ze springt op zijn rug en gaan weer door met de rit.
"wat is het hier PRACHTIG!!! donnybaby ik hou zo veel van jouw mijn lieve gamerboy" roept taylor uit geluk, terwijl hij de tenten aan het opzetten is. al snel zien ze donkere wolken verschijnen dus verplaatsen ze de tenten onder een boom met grote takken... totdat ze een bord zien met er op "se upp för dessa cancer stora grenar cancer fitta smutsiga campare". omdat ze beide geen kanker van zweeds kunnen laten ze het maar voor wat het is... maar wat blijkt is dat de takken instabiel zijn van de boom en laat in de avond vernietigd de tak de tent van gamemeneer... "WAT DE KANARIE TAYLOR CHECK DIT!!!!!!" Roept don!!!!! "omg.... donnybabe im so sorry babe.... denk je dat je bij mij in de tent past??" don kijkt glimlachend naar taylor want zijn plan is voltooid! stiekem is hij namelijk bevriend met zweedse pewdiepie en hij had zijn tent onder die dikke boom gezet zodat die met opzet werd vernield. nu kan hij met taylor seksen.
al gauw daalt de zon in het mooie scandinavie en door de lange weg naar de bestemming toe gaan ze al vroeg naar bed..
ze zijn beide geil dus ze gaan seksen in de krappe warme tent.. "AHH~ TAYYYYYYYY AHH~~ je bent zo tight babyyy,,,, ahh~~ ik kom zo hard... d-dit is nog beter dan diamonds vinden in minecraft~." kreunt don. taylor giegeld.. "AHAHA JEREMY JE BENT HILARISCH —- AHH!!!! AHHH~~ GEILE GOZER~~~ JE BENT ZO GROOT!).. opeens is het stil en word heel scandinavie donker... "wie is je-jeremy... bedoel je ... jeremy frieser??..." Don die kan het niet geloven. hoezo denkt ze aan jeremy terwijl ze seksen?? "sc-schat.. het is niet wat het lijkt..." stottert taylor. "JEREMY IS MIJN BESTE VRIEND TAYLOR. HEB JE WAT TE VERBERGEN VOOR ME??" roept don gefrustreerd. "donnybabe.... jeremy is de vader..... het spijt me zo erg... het was toen we niet zo lekker gingen in onze relatie en ik had afleiding nodig.... ik nam een ouderschaps test en ik durfde het niet te vertellen...." taylor klinkt erg verdrietig maar diep vanbinnen geilt ze nog steeds op de kimpie paarntie videos van jeremy.
"we hebben het hier later over. het is laat oke?" zegt don. ze gaan beide naar bed.
de volgende dag als ze beide zijn bijgekomen zijn ze van plan om te gaan ontbijten. ze gaan samen bij elkaar op de boomstronk zitten en smeren hun broodje. maar opeens horen ze geluiden van de bosjes... is het een sneeuw vos?? geen idee... "babeeeee... wacht even ik ga wel kijken" zegt tay. ze loopt naar de geluid makende bosjes toe en opeens springt er een man uit de bosjes. taylor gilt "AHHHHHHHHHHHHHHH MINECRAFT BABY HELP ME DONNNIEEEEEEEE" maar opeens ziet ze wie het is.. "jeremy??" zeggen taylor en don in koor als hij aan komt gerend. taylor schrikt zo erg en ze krijgt een dikke steek in haar buik.. er valt een plas water op de grond. "schat mijn water is gebroken!" "wat moeten we doen we zitten in het midden van een bos 😭😭😭😭" er is veel stress. "IK MOET BEVALLEN SCHAT!!!! ZE KOMEN ZE KOMEN.... MIJN BABY MEISJES KOMEN......." don en jeremy panikeren en worden helemaal anxiety mode!!!! 😿. "WE MOETEN EEN BOSWACHTER VINDEN JER.... MIJN BABIES WORDEN GEBOREN...." "ISGOED GOZER!" al snel vinden ze een boswachter op zijn weg naar een kabine ergens in het bos.... "hey hey we hebben je hulp nodig!!!" de boswachter kijkt op; hij kan helemaal geen nederlands maar het is hun enige hoop. "shit we moeten zweeds praten!!!" "uhhhh... uhh h-hon är på vä-ä-äg att föda..?" "yooo guys what do u mean im an american guys.... just chillin off football season yktr.....!!! my name is travis ;))) what can i help you with you swedes!" "THANK GOD" zeggen ze in koor. een engelstalige. al gauw rennen ze naar taylor die al aan het persen is om haar dochters te zien. "push taylor push!!! you can do it girl" taylor merkt de buff man niet eens op.
na een paar uur lang hard persen zijn de twee babygirls er.. "ahhh theyre a-dore-a-ble! what are their names gonna be?" vraagt travis. "meike frieser swift, en sophie frieser swift :)" don is nogsteeds verdrietig omdat ze legaal frieser moeten heten en niet gamemeneer van zijn achternaam.. zodra don en jeremy gaan bij kletsen sinds dag ze elkaar al lang niet hebben gezien word taylor helemaal alleen gelaten😿. gelukkig komt travis er bij zitten. "hey... can i ask you a favor?" vraagt taylor "will you cut the umbilical cords of my babies?" travis is honoured!!! hij knipt ze voorzichtig door een geeft een kusje op meikes hoofd. taylor is gelijk weg van hem.. "romeo... take me somewhere we can be alone...." travis begrijpt de hint en ze pakken meiphie en haar spullen en rennen weg van de twee youtubers op naar zijn kabine.........................
JE LEEST
Swedish love affairs ~ TAYVIS ENDING ~ DUTCH ~ GAMEMENEER AND JEREMY
Fanfictiongamemeneer gaat op vakantie met taylor die zwanger is maar er is een plottwist en daarna gaat ze met travis bangen na de geboorte van meiphie frieser swift