Глава 5

18 0 0
                                    


Гледна точка на Зейн. 

Лиам стоеше и викаше срещу мен. Единственото нещо, което щеше да го накара да спре да говори беше това. Целунах го. Когато го целунах усетих всички чувства към него, които бях заровил вътре в себе си. Това да усещам меките му устни и ръцете му около себе си ме правеше отново цял. Притиснах го в стената зад нас, той беше задълбочил целувката. Не можехме да се отделим един от друг. Жадувахме един за друг. След минута се отделихме един от друг, като опряхме чело едно в друго. Дишахме тежко със затворени очи. Бавно отворих очи и вдигнах глава. Той също беше отворил очите си. Погледите ни се засякоха. В очите му имаше желание. Същото желание, което имаше и преди 2 години. Аз също го желаех, затова не се забавих много и отново го целунах. Той не се отдръпна. Притисна ме към себе си. Аз леко го дръпнах и започнах да го бутам към спалнята, без да отделям устни от неговите. Влязохме в спалнята ми, той веднага ме бутна на леглото и застана над мен. Подпря се на лакти и се загледа в очите ми, аз също се загледах в неговите. Не си казвахме нищо. Тук не трябваха думи. 

Надигнах се и го целунах, като пъхнах ръката си под тениската му. След това я съблякох. Преобърнах ни и сега аз бях над него. Започнах да целувам врата му, а  той изстена от удоволствие. Липсваше ми това да се топи под мен и да губи контрол. Продължих да го целувам надолу. 

Зейн.. - той едва каза измежду стенанията си. - Зейн, спри.. - надигнах се и се върнах на устните му, като прокарах ръка надолу към издутината му. 

Какво да спра? - прошепнах срещу устните му. - Искаш ме. Не отричай. - отново прошепнах и го целунах силно, жадно. Той ми отвърна също толкова жадно и започна да прокарва ръце по тялото ми, но миг след това се отдръпна от устните ми. 

Спри..не е редно. - каза задъхано. Но аз не го послушах, започнах да оставям целувки по врата му. - Зейн, ще се женя, спри.. 

Е и? - за момент спрях действията си и го погледнах в очите. - С който и да си...ти винаги ще си мой, Лиам. Знаеш го. - леко го целунах. - Каквото и да стане.. - оставих целувка на брадичката му. - Предназначени сме един за друг. - прошепнах срещу устните му и впих устни в неговите. Тази целувка беше изпълнена с много любов. Той отново се предаде и ми отвърна. 

Майната му. - той изруга срещу устните ми и пъхна ръце под тениската ми. Подсмихнах се леко срещу устните му и му позволих да я махне. Отново ще бъде мой. 

Забранена любовWhere stories live. Discover now