Kwon Taek Joo wszedł do pokoju. Zignorował torbę, którą przyniesiono wcześniej, po prostu zdjął ubranie i poszedł do łazienki. Wszedł, stanął pod prysznicem i pociągnął za dźwignię. Gorąca woda powoli spływała mu na głowę. Kwon Taek Joo stał nieruchomo pod wodą przez chwilę, a następnie oparł górną część ciała o ścianę. Potrzebował czasu, aby uporządkować myśli.
Zgodził się z wyjaśnieniami policji, że porwanie po przybyciu do Rosji było działaniem sił sprzeciwiających się umowie dotyczącej obiektu energetycznego. Nie ma żadnych innych wątpliwości. Ale czego nie mógł zrozumieć, to buty ze skóry krokodyla, które pojawiły się na miejscu zdarzenia. Kim dokładnie jest ta osoba i jaki jest cel jej przybycia? Ostatecznie otrzymał od niej pomoc, ale trudno było zagwarantować, że był jej sojusznikiem. Czy od początku nie miał zamiaru skrzywdzić Kwon Taek Joo, czy też po prostu nie mógł nic zrobić, ponieważ policja przybyła zbyt szybko?
Sama myśl o tym, że jest tuż za Kwon Taek Joo wystarczyła, by się udusił. Ledwo mógł się ruszyć, czuł się, jakby w pobliżu mieszkał krokodyl, a gdyby go trochę przestraszyć, rozszarpałby go na strzępy. Kwon Taek Joo czuł się, jakby został wrzucony do barbarzyńskiego świata bez ani jednej zbroi na ciele. To był pierwszy raz, kiedy nie odważył się nawet walczyć. Próbował z wolą przetrwania, ale został pokonany z niewiarygodną łatwością. Co się stanie, jeśli jego brat będzie zdeterminowany, by skrzywdzić Kwon Taek Joo?
Szpiczaste buty, zapach cygar, spokojny głos i przemoc bez wahania. Jego przemoc nie polega po prostu na kontrolowaniu przeciwnika, ale bardziej na procesie stopniowego zaszczepiania strachu w ofierze i niszczenia jej krok po kroku.
Kwon Taek Joo zacisnął zęby i pokręcił głową. Zmusił się, by pozbyć się tego uporczywego obrazu. Jeśli to złe wspomnienie, najlepiej zapomnieć o nim jak najszybciej.
Kwon Taek Joo próbował szybko skończyć prysznic, ale bandaż na jego ramieniu naprawdę sprawiał mu dyskomfort. Zdjął mokry bandaż, nie myśląc zbyt długo. Nadgarstek bolał, ale nie nie do zniesienia.
Sztuczna skóra pokrywająca twarz również została zdecydowanie zdarta. Zamiast zmęczonej twarzy, która odpadła, pojawiła się odświeżona twarz Kwon Taek Joo. Szybko umył twarz i włosy i założył szatę.
Wyszedł i otworzył torbę. Torba była tu i tam poobijana jak sam Kwon Taek Joo, zaśmiecona pomieszanymi rzeczami. Nad stertą ubrań leżały maszynki do golenia, konsole do gier, zegarki, tablety, aparaty fotograficzne itp. Ułożył je w rzędzie, wyjął mały śrubokręt ze skrzynki z narzędziami i zaczął je rozbierać. Zupełnie nowe rzeczy w mgnieniu oka.
Wyjął niezbędne części z każdego przedmiotu i złożył je razem. Do takiej ukończonej pracy używa się małego urządzenia, które łączy się z telefonem komórkowym. To zaawansowane technologicznie urządzenie, które okresowo zmienia IP, korzystając z sieci komunikacyjnej hotelu i może zapobiec podsłuchiwaniu lub hakowaniu. Podłączył je do swojego laptopa i uruchomił.
Kwon Taek Joo wpisał hasło i odczekał chwilę. Wkrótce pojawił się prosty ekran. Wśród niezliczonych ikon kliknął na powszechnie używaną aplikację do przesyłania wiadomości SNS. Natychmiast po zalogowaniu pojawiło się logo National Intelligence Agency i Kwon Taek Joo szybko połączył się z kwaterą główną. Twarz szefa Lima pojawiła się na ekranie natychmiast po powiedzeniu „Spóźniłeś się". Kwon Taek Joo również się poskarżył.
„Jeśli zamierzasz ukryć moją tożsamość, to czy nie powinieneś wybrać kogoś bezpieczniejszego?"
„Musisz być wystarczająco wartościowy, żeby zostać porwanym i spotkać się z wysoko postawionymi ludźmi".
„Wygląda na to, że wiedziałeś, że tak się stanie, co?"
„Dlaczego tak jest? Po prostu pomyślałem, że to może się zdarzyć. Ponieważ jesteś doskonałym agentem, nawet jeśli jesteś w niebezpieczeństwie, wierzę, że przetrwasz".
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
ActionPowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.