Μερες

4 1 0
                                    


Μερικούς μήνες αργότερα, ο Νίκος και η Άννα βρέθηκαν σε μια εντελώς διαφορετική φάση της ζωής τους. Η υπόθεση του μικρού Αλέξη είχε λυθεί, και η ζωή τους είχε επιστρέψει σε πιο κανονικούς ρυθμούς.

Ο Νίκος είχε ολοκληρώσει τις σπουδές του στην ιατρική και βρισκόταν πλέον στη διαδικασία απόκτησης του πτυχίου του. Η Άννα, από την άλλη πλευρά, είχε αποφοιτήσει από τη φιλολογική σχολή και ήταν έτοιμη να ξεκινήσει να Συγγραφή το πρώτο της μυθιστόρημα με τίτλο <<ενοχές >>

Την ημέρα της αποφοίτησής τους, ο Νίκος και η Άννα βρέθηκαν μαζί στην τελετή, περιτριγυρισμένοι από φίλους και οικογένεια. Η αίσθηση της επιτυχίας και της ολοκλήρωσης ήταν  στον αέρα.

"Δεν μπορώ να πιστέψω ότι τελικά τα καταφέραμε," είπε η Άννα, κρατώντας σφιχτά το πτυχίο της. "Ήταν μια μακρά και δύσκολη πορεία, αλλά άξιζε τον κόπο."

"Συμφωνώ," είπε ο Νίκος, κοιτάζοντας το δικό του πτυχίο. "Αυτό είναι μόνο η αρχή. Έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε και να πετύχουμε ακόμα."

Η Άννα χαμογέλασε και έγειρε προς τον Νίκο, ακουμπώντας το κεφάλι της στον ώμο του. "Ξέρεις, πέρα από όλα αυτά, είμαι ευγνώμων που σε έχω στη ζωή μου. Μαζί καταφέραμε να ξεπεράσουμε όλες τις δυσκολίες."

Ο Νίκος την κοίταξε με αγάπη. "Κι εγώ το ίδιο. Είμαστε έτοιμοι για ό,τι έρθει στη ζωή μας."

Και έτσι, με τα πτυχία τους στο χέρι και το μέλλον μπροστά τους, ο Νίκος και η Άννα ξεκίνησαν ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους, γεμάτο ελπίδα και υποσχέσεις για το μέλλον.

Ενοχές Where stories live. Discover now