[ 🎞️ ]Saat bildiğin gecenin 2siydi. Ve kapı çalıyordu. Ayrıca ailesi kardeşleriyle beraber şehir dışındaydı. Kim olabilirdi ki? Komşular olmalıdır diye düşündü ancak hangi komşu gecenin 2sinde zile basar ki?
Dağınık saçlarını düzeltirken gözlerini açmaya çalıştı. Bu sırada da kapıyı açtı. O kadar yorgundu ki önündeki kişiyi algılayamayacak kadar uykusuzdu. Gözlerini ovuşturup kapıdaki gence baktı.
"Dongmin-ah." Göz kırptı.
Birden gözlerinin kapandığını hissetmişti. Ve tekrar açtığında bir ses daha duymuştu. Ne olduğunu anlamıyordu. Tekrar odasında, aynı şekilde uyanmıştı. Sanki tekrar etme tuşuna basılmış gibiydi. Kapıya doğru giderken tekrar saçlarını düzeltti. Ancak birden arkasında hissettiği temasla irkilerek dengesini kaybetti. Belinden tutmuştu tekrardan Taesan'ı.
"Uyandın mı güzelim?"
Neredeyse onun kollarına düşmüş, yorgun bir biçimde ona sarılıyordu. Hemen kendini geriye atıp derince nefes aldı. "Çık git evimden! Kabussun değil mi?"
"Kabus kim? Daha mükemmel olduğum kesin de." Gülümseyerek tekrar ona yaklaştı. Elinden tuttu.
Taesan tekrar kaçmaya çalışırken salona doğru koştu. Telefonunu arıyordu. Koltuğun üstünü ve kenarlarını aradı hızla otururken. Bulamayınca iç çekerek etrafa baktı. Daha sonra yere. Bir şekilde düşmüş olurdu belki.
Ki Taesan telefonunu ararken Leehan birden yanına oturup tişörtünden tutmuştu.
"Dongmin~" gülümseyerek kafasını yanladı.
Taesan geri çekilmeye çalışırken iyice yaklaşmasına neden olmuştu. Göz açıp kapatma kadar bildiğin altında kalmıştı. "İn üstümden! Bak bağırırım!"
"İnan seni kimse elimden alamaz." Parmağını Taesan'ın dudaklarına koyup onu susturdu, daha sonra hemen dudağının kenarından öptü.
Taesan, Leehan'ı itmeye çalışarak başka bir tarafa baktı. "Sapık mısın nesin ya?! Siktir git dedim!" Ona bakmamaya çalışıyordu.
Leehan biraz geri çekilip dudaklarını büzerek baktı ona. Daha sonra iç çekerek konuştu Taesan; "Tamam... Tamam, dur. Kendime geleyim bir şey içmem lazım. İster misin?" Aklında bir plan vardı.
"Ben seni istiyorum~"
"Of, sus sapık." Diye mırıldandı kendini bilerek zeminine doğru fırlatıp hızla mutfağa koşarken. Hızlıca dolaptan bir enerji içeceği aldı ve bir de uyku ilacı. İki bardak koyup birine ilacı kattı.
Leehan geldiğinde bir şey olmamış gibi gülümsedi. "Buyur, sen seversin." Bir bardağı da kendisine aldı ve yavaşça içti. Onu izliyordu dikkatlice. Ama hiçbir şey olmamıştı. Düşündü ki ilaç çok güçsüzdü. Ancak bir baş dönmesi hissedince anlamıştı. Yorgunluktan her şeyi karıştırıyordu.
✩°。﹒🪐﹒
🐈⬛ & 🐶 🦊
taesan:
ben çok kötüyüm
evde
donghyun
var
gitmiyor
çok ciddiyim
rüyamda ağladkmsungho:
NEjaehyun:
kesin sevistiler(ayip)sungho:
MAL Bİ SUS AMK SAPIGItaesan:
oc musun jaehyun
gece gece zil caldı tamam mı
tabi benim uyku hassas duydum
actım
bi baktım donghyun
rüya sandım
BAYILMISIM O ANDA
donghyun da iste beni geri yatırmıs
(umarım o sıra bir sey yapmamıstır) 😓😨jaehyun:
link
nerdesungho:
hee sonrataesan:
ben yine uyandım
bir an dedim lan deja vu oldu
kapiyi actim mal gibi
BI BAKTIM ARKAMDA DONGHYUN
sonra ben kacıcam derken
koltukta bildigin ustume cikti
HAYVAN HERIF.
KORKUNCTU
ama
parfumu cok guzeldi
ogrenmek istedim
DONGHYUN DEGIL PARFUMU
KISIYLE ALAKASI YOK
SUNGHO OLSA DA AYNI TEPKIYI VERIRDIMsungho:
tamam anladıkjaehyun:
bence asık
BIR SEY DICEM AMA SAPIK DEMEYIN
BU DONGHYUN HAFTAYA SENI ODAYA KILITLEMEZSE BENDE MYUNG JAEHYUN DEGILIMsungho:
aslında
jaeyi haklı bulmak istemem ama
mümkün duruyortaesan:
susar mısınız..
korkuyorum öyle denilince.jaehyun:
korkma
sönmez
AUUUU
:: 2 kişi tarafından görüldü ::
vayamkocları[ 🎞️ ]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ ┊ last letters ୨୧ bonedo
Fanfictionೇ exten next olur mu han taesan? ----- taesan x leehan sungho x woonhak jaehyun x riwoo