buluşma

18 1 0
                                    

Multimedia da azra nın buluşma kıyafeti var.

Batu ile buluşmaya karar verdim
Hemen batu ya buluşma yeremizi ve saatimizi mesaj attım

Buluşma yeri: teras restorant
Saatı: 20:00

Naz ile hazırlanıyorduk. Kırmızı sırt dekoltesi olan bir elbise üstüne derice ceket giymistim çünkü restorantin açık havaa bölümü de vardı üşüyebilirdim ve çok küçük bir çanta aldım. Bir taksi çağırıp bindim ve nereye gideceğimi söyledim. Yol da giderken batu ya neler söyliyeceimi düünüyordum. Çok yakışıklıydı. galiba aşık olmuştum. En iyisi herşeyi bir onda söyleyecektim. Kapıda karŞılaştık. En iyiysini yapacaktım onu öptüm...

Şok olmuştu onun o duDaklarıya benkiler bir di. Dudaklarımız ayrıldıktan sonra batu ban şaşkın şaşkın bakıyordu. Seni seviyorum dedim oda bana seni seviyorum dedi ve ben ona birdwn sarıldım.

*****

Yemekleri sipariş ettik. İkimizde hiç konuşmamiıştık. Yeter artık sıkıldım. Konuşmya başlamlıydım. Ama niye ben başlıyorum konuşmaya o başlasın diye düşünmedin değil ama sonra Konuşmaya başladım.

Kekeliyordum.
"Ben ben şey seni seviyorum" kalbin inanılmaz derecede atıyordu.
Çok güzel olmuşsun dedi batu.
Teşekkür ettim. Ben böyle konularda biraz utangacım. Galiba yanaklarım kızarmıştı...
Yemeklerimizi bitirdikten sonra batu beni eve bırakacaktı arabadan inmeden batu yu öptüm ve herhalde artık telefonuna beni başka şekilde kaydedersin dedim. Batu gülmesedi. Bende arabadan indim :-)
Bu günlük bölümüz bu kadar bölümler kısa oluyor diyen varsa yorum yapın kısa değil diyorsanız beğenin öpüldünüz...

aşkı bulacağımı hiç sanmazdımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin