Álmosan tisztogatom a kávézó asztalait és a pultot, hogy pontban hétkor nyitni tudjam a kis helységet. Kiszellőztetek, felsöprök majd felmosok s mikor meggyőződök arról, hogy minden tiszta és rendben van kezet mosok, felveszem a kis kötényem és átfordítom a kis táblát.

"Nyitva"

Már egészen rutinos vagyok a nyári munkámban.

-Jó reggelt Tinn!-Üdvözöl Tiwson.-A szokásosat kérném.-Ül le széles mosollyal a pulthoz tolt magas székhez.
-Máris.-Biccentek neki, s nekilátok az americanójának.-Na és mi újság? Régen láttalak.
-Képzeld a haverokkal utazgattunk, most tartunk épp haza fele-magyaráz hevesen.-Csak a többiek elszaladtak a benzinkútra mosdóba.-teszi hozzá.-Na de, az egyikőjük csináltatott egy tetoválást amit a bolond büszkén lefotózott, és úgy begurult az anyja, hogy kidobták otthonról.
-Igen?-Hümmögök.
-Igen!-Csapong össze vissza.-Te olyan jó gyerek vagy Tinn. Dolgozgatsz meg ez az amaz aztán elvagy.
-Ez valóban így van.

-Tiwson!-szalad be két srác az ajtón.
-Légyszi hagy aludjak nálad, tényleg nem tudok haza menni.-kérleli egy srác barátomat.-Azt szeretnéd hogy az utcán maradjak?
-Gun, engem nagyon hidegen hagy hogy hol maradsz.
-Hol a tetkó?-Szólok közbe, s átnyújtom az elkészült kávét.

válaszul a fiú, Gun feltűrte pólóját s az alhasára készült viszonylag nagy tetoválást mutogatta kétségbeesetten.

Nem mondom, ha eddig nem nyűgöztek volna le a sötétbarna szemei, haja s a stílusa akkor most a kidolgozott teste biztosan megtette volna azt helyettük. Ez már csak hab volt a tortán.

-Aha.-biccentek s nagyot nyelek.

-Tinn, esetleg nálad nem maradhatna Gun az estére?-Kérdezi Tiw, mire majdnem leállt a szivem.
-Kizárt.
-De egyedül vagy, Anyudék nyaralnak.-Érvelt.-Nekem az egész család otthon van , így nem állíthat be.
-Nem is ismerem.-Vonok vállat, s szivem majd kiesik helyéről. 100%, hogy nem meleg. Nem lehet meleg.

-Ah Tiw hagyjuk.-Legyint Gun.-Ne erőltesd rá.

-Ti kértek valamit?-Szakítja meg a csöndet Por, mire fellélegzek kissé s érdeklődve hallgatom a társaságot.

-Tinn, legalább megismernéd Gunt és jöhetnél velünk lógni.-Ecseteli Tiw. Tudom, hogy van valami a fejében s nem csak ez az ok amiért ennyire noszogat.

-Mert ti barátok vagytok?-Érdeklődik Por. Egy kék haspólót visel, fehér bő nadrággal, nagyon szimpinek tűnik.
-Igen, már gyerekkorunk óta.-Biccentek.
-Akkor tényleg jó lenne ha megismernétek egymást.-Lelkesedik Por.-Nagyon kedvesnek tűnsz, jöhetnél velünk utazni. Legalább rajtam kívül lenne még valaki értelmes.
-Na!-Csap a pultra Gun sértődötten.-Limonádéd van?
-Van, persze.-Bólintok, s elé tolok egy kis itallapot.-Itt látod milyen ízesítések vannak.

-Hmm.. Málnásat kérek.-csillan fel szeme.

-Por, nálad nem aludhatok?
-Nem.-Sikongat göndör barátom, mire felvonom szemöldököm.-Por ma velem alszik.-Karolja át a fiút, nekem pedig szinte kiesnek szemeim meglepettségemben.
-Tiwson? Nem találkozunk és ennyi mindenről lemaradok?-Háborodok fel az üdítő készítése közben.
-Mostmár tudod.-Vigyorog rám.
-Elképesztő vagy.-Ingatom fejemet.-Jégkockát rakhatok bele igaz?
-Persze, légyszi jó sokat.-Mosolyodik el.

-Parancsolj.
-Köszi Tinn.-Szürcsögi.-Mennyivel tartozok?
-Én állom a mait nektek.-Mondom, s eltakarítok.

-Na, Tinn. Tudnánk beszélni kettesben?
-Persze akkor gyere hátra a raktárba velem, amúgy is hoznom kell előre pár dolgot.

-Nagyon keveset vagy másokkal, és lehet jót tenne ha megismernétek egymást Gunnal.-Suttog mellettem battyogva.
-Tiw te is tudod, hogy ...
-Tudom, hogy bejönnek a srácok. És mielőtt kérdeznéd fogalmam sincs, hogy Gun hogy áll ehhez. De engem is elfogad, és még egy barátnője sem volt. Hidd el, hogy szuper társaság.
-De tudod, hogy én nem csináltatnék tetkót meg ilyenek. Nem különbözünk túlságosan?-Töprengek, és leveszek pár szirupot a polcról.
-Az, hogy tetkója van semmit nem változtat azon, hogy nagyon jó szívű. Csak kicsit fura meg néha iszogat, de semmi rosszban nincs benne.-Magyaráz.-Por nagyon aranyos, ő vele biztosan kijönnél. Én örülnék ha tudnál jönni velünk utazgazni több időt is tudnánk együtt tölteni.
-De elsőre áthívni magamhoz, ott aludni nem sok?
-Nem áthívod, kisegíted.-Magyaráz, de addigra előre értünk így nem reagáltam.

-Gun, ha szeretnél jöhetsz hozzám.-Hadarom el, s érzem arcom fülig vörösödik mit igyekszek leplezni.-Viszont akkor gyere, és segíts be nekem dolgozni.

______________________________________

⟨ Köszönöm, hogy elolvastad és ha voteoltál. Remélem tetszett a mai rész, nemsokára hozom a következőt. Mosolyogjatok sokat💗 ⟩

Egy másik történetben (Gun x Tinn)Where stories live. Discover now