0.3

7 1 0
                                    

<yazar>

  Jungkook onu dinlemeden kendini ona sürtneye devam ediyordu. Bir süre sonra durdu ve ona dönüp kollarını boynuna doladı.

"Ne güzel bende sizin kucağınızda dolaşırım"

"Jungkook kafan yerinde değil ayıldığın zaman pişman olacağın şeyler yapma"

"Pişman olmam ki"

  Arsız bir şekilde kıkırdadı ve onun dudaklarına eğilip konuştu.

"Lütfen sikin beni bu arsız tavşana cezasını verin"

"Sen var ya..."

  Taehyung cümlesini bitirmeden onun dudaklarına yapıştı ve onu delicesine öpmeye basladı. Kollarını beline sarıp onu kendine yapıştırırken bir eli yavaş yavaş kalçasına gitti.

  Dudaklarını sert bir şekilde ayırıp onun gözlerinin içine bakmaya basladı Taehyung.

"Tekrar soruyorum emin misin jungkook"

"Hiç olmadığım kadar eminim"

  Onu kolundan yakaladığı gibi bar odalarından birisine götürdü. Jungkook u sertçe kapıya yaslayıp boynuna kızarıklar ve ısırıklar bırakmaya basladı.

  Jungkook onun gömleğini açarken bir anda kulağını öpmesiyle derince inledi ve kendini ona yasladı. Taehyung kafasını boynundan kaldırdı ve jungkook'un üstünü çıkardıktan sonra onu yatağa attı.

  Üstüne çıktığında önce dudaklarına ordan boynuna oradan da göğüsüne doğru ıslak bir yol çizdi. Göğüsünü emerken diğer gögüsünede eliyle işkence çektiriyordu.

  Bir süre sonra kalkıp gömleğini çıkardı ve elleri bu sefer jungkook un pantolonunu gitti. Pantolonunu iç çamaşırıyla beraber çıkartıp onun vücudunda göz gezdirdi. Ellerini kasıklarında gezdirmeye basladı.

  Kendi pantolonu ve iç çamaşırını çıkartıp  onu arkasına çevirdi ve dudaklarını deliğine kapattı. Deliğe diliyle baskı yaparken jungkook un da inlemelerinin baskısı artmıştı.

  Bir süre sonra kafasını kaldırdı ve konuştu.

"Bu patronumla sevişmenin ve ona kendini sikmesi için yalvarmanın cezası"

  Dedi ve bir anda kendini içine kökledi ve hiç bekleme yapmadan son hızda gel git yapmaya başladı. Onun acı dolu inlemelerini ve yırtılan deliğini umursamadan içinde hareketlerini devam ettirdi. Bir süre sonra kanama durmuş ve acı dolu inlemeler yerini zevk dolu inlemelere bırakınca elini onun penisine sardı ve çekmeye basladı.

  İkiside aynı anda boşalınca jungkook kendini yatağa bıraktı.

"Hemen uyumak yok kalk"

  Dedi ve onu kaldırıp odanın içindeki zevk alanına götürdü.

__________
_____

  Jungkook sabah gözlerini şiddetli bir ağrıyla açtı. Bir süre nerede olduğunu anlamaya çalışırken karşısındaki dağılmış zevk odasına ve yerdeki çeşitli dildo viblatör gibi zevk eşyalarına baktı. Aklına dün gece olanlar gelince kocaman açtığı gözleriyle yanına bakınca uyuyan patronunu gördü.

  Jimin neredeydi ona neden engel olmadı diye düşünürken aklına onun da iki şişe içki bitirdiği geldi. Yataktan acıyan poposunu ova ova kalktı ve sessiz bir şekilde üstünü giyindi. Tam odadan çıkacak Ken arkasından birisi sarıdı.

"Patronunla delicesine seviştikten sonra sessizce gidiyor musun hiç yakıştıramadım jungkook"

  Ne diyeceğini bilemez bir şekilde ona döndü ve kafasını yere eğdi. Taehyung gülerek elini çenesine koydu ve kafasını kaldırıp kendisine bakmasını sağladı.

"Utanma jungkook sen her sevişme sonrası bu şekilde utangaç olacaksan seninle çok işimiz var"








Daha o kadar ağır smut yazmak için çok erken diye düşündüm ve bunu yazdım şimdilik bununla idare edin.

Bol bol oy ve yorum atmayı unutmayın

Sizi seviyorummm💓💓💓

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MR KİM//taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin