Bölüm 15= "Pardon. Tanışıyor muyuz?"

125 10 5
                                    

Multimedia da Demir AKAY ve Doruk AKAY var. :)

Keyifle okumanız dileğiyle.

Arkadaşlar lütfen vote verin ve yorum yapın. Vote vermek iki saniyenizi dahi almaz.

***

"Tanımıyorsun öyle mi?" Dedim bende Demir'e bakarak.

"Öyle. " Dedi Demir'de.

"İyi. Çekilin o zaman şuradan da geçelim. " Dedim ve Demir'i elimin tersiyle iterek arabanın kapısına yaklaştım.

"Neyi bekliyorsunuz? Gitsenize. " Dedi Ece ve ben şöför koltuğunun yanına oturdum. Ece'de şöför koltuğuna oturdu. Hızlı bir şekilde park yerinden çıkıp çıkışa doğru ilerledik. Neydi bu şimdi? Neden tanımıyorum demişti? Kafamı cama yaslayıp biraz düşündüm.

"Mira. "

"Ece sonra. Lütfen. "

"Tamam. " Dedi ve sustu.

Sessizliğimiz yol boyunca hakimiyetini sürdürdü. Eve geldiğimizde direk odama çıkıp bir duş aldım. Kıyafetlerimi giydikten sonra aşağıda televizyon izleyen Ece'nin yanına oturdum.

"Eee ne diyecektin?"

"Mira neden Demir seni tanımadığını söyledi?"

"Bilmiyorum ama öğreneceğim. Beni o gerizekalıların yanında bozdu ya! " Dedim şiddetle.

"Onlar bugün sınıftan çıkarken oyun demişlerdi değil mi?"

"Evet. " Dedim boş boş Ece'ye bakarak.

"Onlar bugün bir bara gidiyorlarmış. Ee bizde gidelim biraz eğlenelim değil mi? "

"Derken?"

"Ee gidince görürsün. Hadi kalkda hazırlanalım. " Dedi Ece ve ayağa kalkıp merdivenleri çıkmaya başladı. Bu ne planlıyordu acaba? Benim hala oturduğumu görünce merdivenlerden bana bakarak bağırdı.

"Hâlâ oturuyorsun. Kalksana. "

"Tamam. " Dedim bıkkın bir sesle.

Bende Ece'nin arkasından odama gidip hazırlandım. Aşağı indim ve her zamanki gibi Ece'yi bekledim. Allahtan bu sefer hemen gelmişti. Ece siyah mini bir elbise üzerine deri ceket ve siyah butikeriyle harika olmuştu. Acaba bu sıcakta o deri ceketle bunalmıyor muydu? Ama yinede harika görünüyordu. Bende üst kısmı beyaz alt kısmı siyah mini bir elbise ve siyah bot tarzı birşey giymiştim.

"Oooo yıkılıyorsunuz bayan. " Dedim.

"Ah. Öyleyim biliyorum. " Dedi gülerek.

"Mira hanım sizde süper olmuşsunuz. Demir görse bayılır valla. " Dedi daha çok gülerek.

"Tabi seni hatırlarsa. " Diyerek devam etti.

"Ece saçmalama. Hem asıl Doruk seni görürse hayaleti bile satar bu gece. " Dedim bende gülerek.

"Aman tencere kapak işte. Birbirlerini bulmuşlar. Hem ben başka birisini düşünüyorum. "

"Kimmiş o?"

"Kim olacak oradan biri. "

"Bende biri var sandım. "

"Olsa ilk sana söylerim. Merak etme. "

"Eminim. "

"Bu zamana kadar hangi sevgilimi söylemedim sana?"

"Valla Ececim Ateş ile sevgili olduğunuzu en son ben duymuştum hatırlatırım ki. "

AŞKIN APTAL HALİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin