Kwon Taek Joo podniósł ciężkie powieki. Znajoma scena
pojawił się w widoku z boku. Drzwi wejściowe były wyraźnie widoczne przed nami, dźwięk jadącego pociągu i nawet uczucie stołu przyciśniętego do mojego policzka. Uczucia budzą się stopniowo, gdy zmysły zaczynają funkcjonować. Jego policzki były mokre, a silny zapach koniaku zaczął się skądś unosić.
Jęknął, podnosząc się. Stół, na którym właśnie położył policzek, był mokry od wina. Nie wspominając o pustych butelkach po winie, które tam leżały.
Kwon Taek Joo rozejrzał się, wycierając mokrą twarz. Zhenya nigdzie nie był widoczny. Kiedy próbował poruszyć ciałem, butelka wina tocząca się po podłodze uderzyła go w nogę.
Jeśli obudzisz się pierwszy, musisz posprzątać. Kwon Taek Joo był przez chwilę niezadowolony, ale szybko to odrzucił. To śmieszne oczekiwać od Zhenyi człowieczeństwa lub minimalnej uprzejmości.
Zamierzał odłożyć butelkę wina i pustą szklankę i pójść do łazienki. W środku słychać było dźwięk płynącej wody, którego nie zauważył do tej pory. Czy to Zhenya? Nie wiem, czy ten facet też się obudził.
Całe ciało Kwon Taek Joo było tak mokre, że naprawdę chciał najpierw wziąć prysznic. Spojrzał z żalem na drzwi łazienki przez chwilę, a następnie położył się na łóżku.
Może dlatego, że minęło trochę czasu odkąd piłem alkohol. Całe jego ciało czuło się, jakby został pobity, całe jego ciało stało się jednością z łóżkiem, jakby nic nie mogło go rozdzielić.
Dźwięk wody nie ustawał. Strumień wody spadał na podłogę jak kołysanka. Jego powieki, które jeszcze nie wyszły ze snu, prawie nie były w stanie się otworzyć, a jego uszy stopniowo stawały się odległe. Czy Kwon Taek Joo znowu śpi? Zaniedbywanie pracy jest niedopuszczalne. Ale jego świadomość stale się rozmywała, przez co nie mógł znieść uczucia skrajnej senności.
Wkrótce drzwi łazienki się otworzyły. Dziwne jest to, że dźwięk płynącej wody nigdy nie ustaje. Świadomość zapada się coraz głębiej, a ciało wydaje się unosić w powietrzu. To takie dziwne uczucie.
Mokre kroki są coraz bliżej. W jednej chwili ogromny cień pokrył leżącego na łóżku Kwon Taek Joo. Ach, musisz wstać. Próbował się rozciągnąć i unieść ciało, ale wszystko, co mógł zrobić, to drgnąć brwiami.
Jego prawe ramię zostało delikatnie uniesione. Długie palce z zimnym uczuciem przesunęły się po grzbiecie jego dłoni i przestrzeni między palcami, jakby wąż lizał jego dłoń językiem, sprawiając, że Kwon Taek Joo zadrżał.
"Głupi królik."
W uszach zabrzmiał mi rybi głos. To głos Zhenyi. W jego oddechu dało się wyczuć nutę śmiechu, ale był zimny jak lód, nie ciepły.
Dłoń pieściła każdy palec, zatrzymując się na palcu serdecznym. Kontrola była tak silna, że nie odważył się stawić oporu. Nie, całe jego ciało było nieruchome, jakby przyciśnięte do pary nożyczek. Instynkt sygnalizuje niebezpieczeństwo ciągłymi światłami ostrzegawczymi.
Znajomy dźwięk zabrzmiał w moich uszach. Palec serdeczny został chwycony i włożony w coś. Kwon Taek Joo próbował go wyciągnąć, ale Zhenya nie puścił go łatwo. Oczy mężczyzny, które zimno patrzyły na drżącego Kwon Taek Joo, nagle szeroko się otworzyły. W tym samym czasie obcinacz do cygar trzymający palec serdeczny Kwon Taek Joo znów zagrzechotał.
"O mój Boże!"
Kwon Taek Joo usiadł. Jego wzrok nagle się otworzył i zalało go potężne światło. Jego oczy były czerwone i piekły, więc szybko je zamknął. Objął wirującą głowę i wziął głęboki oddech. Wzrok, który był rozproszony z powodu odbicia światła, stopniowo powrócił do normy.
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
AksiyonPowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.