26 rozdzial

28 0 0
                                    

Kwon Taek Joo natychmiast po wejściu do pokoju zaczął się krzątać. Stanął tyłem do drzwi i rozejrzał się po całej konstrukcji pokoju, a następnie przeszedł wzdłuż ściany i zajrzał do okna. Dokładnie sprawdził kształt ramy okna i materiał szkła, a następnie spróbował je wciągnąć i wypchnąć. Stałe okno nie drgnęło.

Ponadto na zewnątrz jest kolejny klif. Wszystko było tak, jak się spodziewano. Nie było mowy, żeby Siergiej dał dobry pokój nieznajomemu. Wydawało się, że trudno jest się gdziekolwiek poruszać w tej rezydencji bez przechodzenia przez korytarze pełne ochroniarzy.

Kwon Taek Joo wyjął z kieszeni zapalniczkę. To małe urządzenie, które wykorzystuje wysoką temperaturę do przebijania szkła lub cienkich stalowych płyt. Było ono również używane w rezydencji Bogdanovów. Złapał za uchwyt i wyciągnął długą rurę, a następnie wygiął ją i obrócił koło krzemienia w kółko. Na końcu długiej rurki pojawiło się kilka promieni światła i wkrótce rozgorzał płomień o wysokiej temperaturze. Dzięki temu Kwon Taek Joo z powodzeniem wybił dużą dziurę w szklanym oknie na zboczu klifu.

Umieścił starannie wyciętą część na ramie okna i włożył lewy nadgarstek przez otwór. Kwon Taek Joo stał tak blisko, że jego głowa dotykała szklanych drzwi, a następnie skierował zegarek w niebo. Kiedy nacisnął urządzenie do kontroli czasu po swojej stronie, tarcza zegarka otworzyła się i coś wystrzeliło. Obiekt poleciał prosto w górę i szybko zniknął z pola widzenia. Niedługo potem w powietrzu rozległ się dźwięk kliknięcia.

Kwon Taek Joo zdjął zegarek, otworzył wewnętrzną okładkę i wyjął maleńki chip pamięci. Podłączył go do telefonu i pobrał zapisany plik. Niedługo potem na ekranie telefonu komórkowego pojawił się przekrój rezydencji. Od razu zrozumiał strukturę budynku, jakby patrzył na całą rezydencję z góry. Ukryta przestrzeń między ścianą a podłogą jest również całkowicie odsłonięta.

Kwon Taek Joo wysłał ten diagram przekroju do Żeni i wydedukował miejsce przechowywania 'SS-29. Mogę zgadnąć 3 lub 4 miejsca. Piwnica, strych, za drugą półką na książki w czytelni i przestrzeń wewnątrz sypialni Siergieja.

Próbował nawiązać kontakt z Żenią, przyciskając mu urządzenie komunikacyjne do ucha.

„Prawdopodobnie będę musiał przeszukać każde miejsce po kolei".

„W takim razie będę odpowiedzialny za czytelnię. Ochrona w tym miejscu jest szczególnie surowa, więc powinno być bardzo ciekawie".

„Nie zabijaj niewinnych ludzi. Będzie trudno to posprzątać".

„Nigdy nie podniosłem ręki na niewinną osobę. Po prostu próbuję chronić siebie w uzasadniony sposób".

„Usprawiedliwiony" to nie jest słowo, którego powinieneś używać. Kwon Taek Joo cmoknął językiem i zakończył bezsensowną rozmowę.

„W takim razie zacznę od piwnicy. Pracuj ciężko".

Kwon Taek Joo skończył mówić i spojrzał tam i z powrotem między drzwiami pokoju a łazienką. Szybko podjął decyzję i skierował się w stronę łazienki. Dwór jest przeznaczony do codziennego użytku, więc kamery monitorujące są ukryte nie tylko w korytarzach i na schodach, ale także w gaśnicach, ramach obrazów na ścianach i doniczkach z kwiatami. Teraz, gdy przybył nieproszony gość, ochrona będzie jeszcze bardziej rygorystyczna. W sytuacji, gdy miejsce pobytu „SS-29" było niepewne, obaj nie mogli ryzykować bezpośredniego ataku. Gdy wróg jest w mniejszości, najlepiej unikać jakiegokolwiek konfliktu.

Na podstawie rysunku przekroju poprzecznego widać, że na nim zamontowany jest wentylator wyciągowy.

sufit łazienki. Rury wentylacyjne we wszystkich pokojach są połączone jako jedna i sięgają aż do wieży, aby uwolnić powietrze. I piwnica nie jest wyjątkiem.

Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz