27 rozdzial

40 1 0
                                    

Kwon Taek Joo wszedł do pokoju i zatrzymał się. Ponieważ Zhenya nagle zajął jego łóżko, zachowując się, jakby wciąż byli w tym samym pokoju hotelowym.

„Nie bądź nieśmiały. Wejdź."

Kwon Taek Joo spojrzał na niego wrogo, po czym zamknął drzwi i wszedł. Natychmiast ściszył głos i zapytał: „Jak leci?"

"Co?"

„Pójdę zbadać sprawę na zewnątrz, a ty powiedziałeś, że powinieneś sprawdzić biuro?"

„Ach, wyszedłem. Osobiście jestem ciekaw, dlaczego podwójnie i potrójnie chronią to w ten sposób. Jest tam również sejf. Sam go nie otwierałem, ale sprawdziłem". Zobacz, co tam jest. Głównie sztabki złota, gotówka i dokumenty".

"Coś jeszcze?"

Żenia pokręcił głową. Czy tak samo jest z biblioteką? Jeśli tak, to pozostały tylko dwa miejsca do sprawdzenia: strych wieży i tajna przestrzeń w sypialni Siergieja. Jeśli w obu miejscach nie znajdzie się śladu 'SS-29, ta operacja nie będzie się niczym różnić od porażki.

Dzień później przybędą urzędnicy z „SS-29". Po upewnieniu się, że usterki zostały naprawione, „SS-29" wkrótce zostanie przeniesiony w inne miejsce. Jeśli wśród gości był Psych Bogdanov, to tylko kwestią czasu było, kiedy odkryją jego tożsamość.

Oczywiście scenariusz, w którym Siergiej znów wypluje przynętę i wyrzuci ich obu, jest nadal możliwy. Więc najlepiej będzie dziś wieczorem, wszystko musi zostać załatwione, zanim Siergiej odkryje prawdę. Jeśli nie wykorzystamy tej okazji, nawet wyjaśnienie tożsamości „SS-29" stanie się trudne. Obaj musieli działać szybko, ale z drugiej strony musieli być bardzo ostrożni.

Jednak dotarcie do pozostałych dwóch miejsc nie jest łatwe, ponieważ do wieży prowadzi tylko jedna droga. Otwór wentylacyjny używany podczas schodzenia do piwnicy jest połączony z tym miejscem, ale im wyżej się idzie, tym węższa staje się szerokość, więc dziecku będzie trudno przejść. Istnieje również sposób na wspięcie się na mur na zewnątrz budynku, ale wspinaczka po stromym klifie plecami do silnego wiatru jest równoznaczna z samobójstwem, a także nie da się uniknąć nadzoru CCTV i ochroniarzy wewnątrz. wewnątrz i na zewnątrz. Na koniec, jeśli chcesz dostać się na szczyt wieży, musisz skorzystać ze schodów, ale nawet to nie jest możliwe, ponieważ wejście do pomieszczenia jest ocenzurowane, szczególnie jeśli jest tam przechowywany „SS-29".

Infiltracja sypialni Siergieja również nie była łatwa. Słońce zaszło, Siergiej zdrzemnie się w swoim pokoju. Bezpieczeństwo zostało wyraźnie zaostrzone i nie da się tam nie mieć czujników bezpieczeństwa ani kamer monitorujących. Im dłużej będziesz zwlekać, tym więcej będzie ograniczeń.

Kwon Taek Joo powiedział rozczarowany.

„Albo moglibyśmy po prostu złapać Siergieja i go pobić".

„Wcześniej nasze ciała zamienią się w plastry miodu. Nadal nie wiemy, ilu ochroniarzy tu jest, prawda?"

W tej części Zhenya ma absolutną rację. Jedyną informacją, jaką znali, była wielkość i struktura rezydencji. Kwon Taek Joo nie wiedział, ile osób było w środku ani jakie urządzenia zabezpieczające zostały zainstalowane. Bez względu na to, jak bardzo się starał, nie potrafił wymyślić odpowiedniej metody. Będąc poza willą, problemem było to, jak dostać się do środka, ale gdy już był w środku, pojawiały się inne przeszkody.

„Czasami miękka siła przewyższa broń palną i noże".

Zhenya zabrał głos. Kwon Taek Joo spojrzał na niego z ciekawością. „Miękka siła" jest często określana jako kobieca siła, w odróżnieniu od siły. Inteligencja wykazywana w rozwiązywaniu problemów, perswazji, bogatych emocjach i głębokiej empatii itp. Oczywiście, piękna nie można ignorować. Historia udowodniła, że ​​nawet człowiek ze stali może upaść przed kobietą.

Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz