Świadomość jest wielokrotnie przerywana, a następnie kontynuowana, granica między dniem a nocą nie jest jasna. Nawet gdy się obudził, Kwon Taek Joo nie potrafił stwierdzić, czy śni, czy jest na jawie. Nagle poczuł zimno na skórze, ale nawet to trudno było zagwarantować, że to prawda. Następnie zupełnie inna scena przemknęła przez jego stopniowo rozszerzającą się wizję. Otaczający krajobraz był zupełnie inny od ostatnich wspomnień.
Długo później. Kwon Taek Joo całkowicie się obudził, jego ciało było pokryte warstwą miękkiego futra. W pobliżu jest coś ciepłego. Czuć ostry zapach palonego drewna opałowego. Czy to kominek? Jakby dla zwiększenia pewności, migoczące płomienie w pobliżu nieustannie przygasały, a potem znów rozbłysły.
Cień przesunął się przed Kwon Taek Joo. Ruch był powolny. Wkrótce ciężki przedmiot przycisnął mu nogę. Charakterystyczny zapach ciała jest również bardziej intensywny. Z jakiegoś miejsca wydobywał się dym, który szczypał go w nos, jakby Kwon Taek Joo właśnie zapalił cygaro. Cohiba Behike. Charakterystyczny zapach wzmacnia jego obecność.
Kwon Taek Joo wziął głęboki oddech. Mocny zapach nieco osłabł, a potem szybko znów stał się bogaty. Cygaro wkrótce zbliżyło się do ust Kwon Taek Joo. Odwrócił głowę, aby uniknąć nieprzyjemnego dotyku. Z wezgłowia łóżka rozległ się szyderczy śmiech.
Dłonie Zhenyi przesunęły się obok niego, po górnej części ciała, a następnie powoli w dół, w dół i dalej. Oczy Kwon Taek Joo wyrażały dyskomfort. Jakby wyczuwając coś złego, spojrzał w dół. Cygaro wędrowało po jego zwisającym penisie.
Płonący czerwony cygaro kołysał się łagodnie tam i z powrotem. Uda Kwon Taek Joo napięły się pod wpływem uczucia kryzysu. Usta Zhenyi wygięły się w długi łuk.
„Jeśli teraz wstaniesz, dotkniesz tego."
Zhenya nacisnął ramiona Kwon Taek Joo, który był zły na jego rybie ostrzeżenie i podszedł bliżej. Naturalnie pochylił się do wygiętej klatki piersiowej Kwon Taek Joo i położył usta na jego sutku. Zhenya delikatnie ssał mały kawałek mięsa, a następnie użył siły swojego języka, aby się po nim przesunąć. Użył całego języka, aby spłaszczyć jej sztywne sutki. Kwon Taek Joo nie potrafił przystosować się do tych zupełnie nieznanych i intensywnych sytuacji.
"Aaa!"
Jego ciało się podnieciło. Kwon Taek Joo potrząsnął głową i walczył, ale jego ramiona i nogi były mocno zablokowane, nie mogąc się ruszyć, pozwalając, aby jego ciało było uciskane, dopóki całkowicie nie stanęło. Mrowienie z wrażliwego obszaru rzuciło się do środka, jęki i zgrzytanie zębami, których nie można było przełknąć, wydobywały się z zaciśniętych zębów. dwa kolana ocierały się o siebie, powodując intensywne uczucie pieczenia biegnące. do pachwiny.
Całe czucie ciała Kwon Taek Joo stało się wyraźniejsze w jej niespokojnym nastroju. Za każdym razem, gdy Zhenya mocno ssała jej sutek, coś zdawało się być wyciągane z wnętrza. To intensywne uczucie spływało w dół między nogi, gdzie wciąż unoszące się cygaro zachęcało do erekcji. Kwon Taek Joo zaniepokojony badał sytuację poniżej, jego napięte ciało zdawało się dotykać cygara. Zapomniał oddychać, jego sutki były żute i wyglądało, jakby miały się odłamać.
"Ach!"
Żyły na szyi i czole Kwon Taek Joo uwydatniły się z powodu uporczywego bólu, w tym samym czasie jego penis również podniósł głowę. Gorąco wydawało się groźne wokół kołyszącego się ciała. Zostanie dotknięte. Kwon Taek Joo próbował usztywnić uda.
Zhenya polizał dolną wargę Kwon Taek Joo z radosną miną. Na czubku języka czuć słaby posmak krwi. Mała kropla krwi na sutku Kwon Taek Joo lśniła razem ze śliną. Zhenya udał, że nie wie, a następnie pocałował okolicę.
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
ActionPowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.