Cheile de acces.

28 3 0
                                    

Acolo, Andreea s-a pus la unul dintre acele calculatoare si a inceput sa deschida niste programe, apoi introduce niste coduri in ele. Parca era alta limba. Dupa putin timp pe holuri, dincolo de usa se aud niste pasi grabiti. Eu cu Alec ii facem semn Andreei sa ne ascundem iar ea nu ne baga in seama. Ne ducem dupa birou apoi dupa cateva secunde cineva incepe sa bata in usa. Erau cei de la NASA.. Au intrat in camera. Erau echipati cu Kalasnikov-uri. Andreea s-a dus in fata lor, pe unul l-a apucat de cap, l-a tras in genunchi apoi l-a aruncat in celalalt. Noi am ramas uimiti .

C: Cum ai facut asta?!
An: Ani de pregatire.
C: Cam cati?
An: 6 Ani.
C: Wow.

Ea se intorce la lucru iar noi stam si privim. Dupa minute bune de asteptat, un mic sunet se aude din calculator. S-au creeat chei de acces pentru criptarea mesajelor. Una publica, iar alta privata. Era excelent. Cu cea publica criptai mesajele si puteai sa o spui tuturor, iar cu cea privata le decriptai si o tineai in adancul mintii tale. Andreea terminase , iar noi eram nerabdatori. Acum aveam semnal si puteam sa imi sun tovarasii. Deschid telefonul si il apelez pe Marius.
C: Alo, Marius?
M: Da cosmin, venim?
C: Stai stai stai, avem ceva de discutat.
M: Ce anume?
C: Nu mai veniti. In timpul zborului, avionul se prabusea, asa ca am sarit cu parasuta, un amic vechi, Alec, se tinea de mine, am ajuns in baza NASA, si ne-am intalnit cu o hackerita de la ei. Ni s-a alaturat noua si am spart baza de date NASA. A fost foarte intens. Si am ramas cu gura cascata cum i-a batut pe soldatii de acolo. E incredibila.
M: Wow, si de ce m-ai sunat tocmai acum?
C: Nu am mai avut semnal.
M: Ok, veniti in Romania, la baza si ne povestiti mai multe acolo. Pa.
C: Pa.
Inchid telefonul si ma duc la Andreea si Alec.
C: L-am sunat pe Marius, a spus ca ne asteapta la baza, in Romania.
Ac: La drum.
An: Ok, pornim maine. In noaptea asta dormim aici, si plecam in zori.


Cam atat si cu capitolul asta. Sper ca v-a placut.

Cei 2 fratiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum