13 ocak 2022 Akşam.
Afra Çelebi'nin Gözünden ;
“Kurbanın kimliğini bulduk.”
Yamanın dediği cümleyle beraber hepimiz ona bakar olmuştuk. Pamir ilk söze giren oldu.
“Kimmiş?”
“Eda Sönmez adında biri. 25 yaşında. Doktor. Ailesini bulabildik ancak daha haber vermeye gidemedim.”
“Nasıl vericez ki o haberi?” bunu dediğimde
Yaman bana baktı.
“Ben alışığım meslek gereği isterseniz sizde benimle gelin.” Yaman arabasının anahtarlarını sallayarak
“Olur kardeşim hadi gidelim. İnci sende gelmek ister misin?” Pamir inciye bakarak.
“Gel İnci hadi ordan da seni eve bırakırız sonuçta sende olaya dahil oldun artık.” bunu dediğimde yamanla bir bakıştık.
“Olur gelim.” İnci çantasını toplamaya başlamıştı.
“Sanki kız istemeye gidiyoruz anasını satıyım cümbür cemaat cenaze haberini vermeye mi gidicez” Yaman bunu diyip bana biraz daha baktı.
“Sus sen git arabayı çalıştır. Ayrıca sen çok kız istiyorsan onuda iste çıkışta” Elbisemi düzeltirken Yaman yanıma gelip durdu.
“Yakışmış”
“Ne”
“Elbise yakışmış.”
Beklenmedik iltifatın şokundayken Yamana bakmaya devam ettim.
“Yani Tam kız istemeye uygun. Sen ne sandın kızım hadi inelim aşağı.”
Yamanın iltifatına nedensiz sırıtırken incide çantasını toplayınca İnciyle kol kola girerek Yamanla pamiri takip ettik.
Aşağı inince Yaman arabayı çalıştırdı ve Ben önde sağ koltuk prensesi gibi otururken Pamir Ve inci de arkaya oturdu.
“Vay Be afra sağ koltuğu da kaptın Yaman seni özellikle oturttu bence.”
Pamir inciye bakıp sırıtırken. Yaman ön koltuktan bir anda elini arkaya uzatıp pamirin gözüne doğru orta parmak çekti.Beklenmedik şeyle hepimiz bir anda gülmeye başladık. Yol böyle muhabbetlere geçerken araba durmuştu. Büyük ihtimalle gelmiştik. Geldiğimiz yer Ağaçlık bir yer hafif köye benzer biyerdi önünde durduğumuz evde gecekonduydu. Arabadan inerken İnci bizi durdurdu.
“Ay ben ağlarım çok üzücü birşey”
“Ben de göz yaşlarını silerim” Pamir durmuş inciye göz kırparken
Bende onları izleyip hafifte olsa sırıttım. Çünkü birazdan eve girince üzülücektim. Kapının önüne geldiğimizde Zili ben çaldım.Kapıyı açan 20 yaşlarında Saçları dağınık beyaz tenli siyah saçlı, kahverengi gözlü,hafif zayıf genç çocuktu.
“Kimsiniz?”
“Merhaba Ben Polisim.Bunlarda arkadaşlarım.İçereye geçebilir miyiz biraz?” Yamanın sözü bitmeden içeriden bir abla geldi.
“Hoşgeldiniz Polis bey buyrun buyrun oğlum gökhan sende git birşeyler getir”
Oğlunun ismi gökhandı,Kadın çok neşeliydi. Ona nasıl söyleyebilirdik kızının öldüğünü, biz içeri geçip oturduk. İnci Bana bakıp birşeyler fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜRÜST YALANCI
Mistério / SuspenseAfra Çelebi Gazetecilik öğrencisidir. Stajı için bir kayıp davasını araştırır. Ama aslında tek olay kayıp kişi değildir.. Açıklanmamış sırlar vardır. Afra Yanında Bir polis ve kurbanın arkadaşları ile Seri katilin peşine takılır ve davayı çözmeye ç...