Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölüm şarkısı:Dinle Beni Bi'
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.
İyi okumalar diliyorum.
Yazar'dan
Arkasına dönüp giden Mina bunun devamını getirememişti.
Neden böyle oluyordu.? Neden acıyordu ona.?
Sevgi değildi bu,öyle olsa bile vazgeçmeliydi bu sevdadan.Bu denli bir kara sevdaya hazır hissetmezken gelmişti bu çocuk.
Üstün üstlük belkide kardeşinin gerçekten katiliydi.Acımak olmamalıydı,aşk,sevgi,
sadakat,saygı,güven ve de güvence olmamalıydı.Olamazdı.Mert,bunları hakedecek bir insan değildi.O insanlara zarar veren ve tek çıkarı eğlence olabilen bir insandı.
İşte Mina'nın bu düşüncesi Mert'in onu sevdiğini düşündüremiyordu.
İnsan insanı çıkarları için severdi fikrince.Mert ondan nasılca bir çıkar elde edebilirdi.? Onu nasıl bir hususta kullanabilirdi.?
Bir anlık heves,bir tek canına mâl olursa sevdiğinden pişman olacak mıydı.? Yoksa ilk olarak söyleyeceği 'ölümüne' lafının arkasında durabilecek miydi.?
Bunları düşünmek için ilk olarak ölümüne sözünü vermeliydi.Verebilseydi.
Mina:Mert,iyi misin.?
Mert'in hâlâ daha acı inlemelerle olması iyi olmadığını kanıtlıyor ve de Mina'nın daha da endişelenmesini sebepliyordu.
Mina döndüğü gibi Mert'in yanına gittiğinde,yatağın içinde kıvranan Mert'le konuşmaya çalıştı.Başarılı olamıyor sadece onun ağzından çıkan acı nidalarını dinlemek zorunda kalıyordu.
Aklına gelen fikirle birlikte Mert'i bir dakika süreyle bırakarak odadan çıktı ve koşarak aşağı inmeye başladı.
Mina:Mert,iyi misin,kendine gel.Bak korkutuyorsun insanı.Mert.m.
Mina:dur tamam mı.? Babanı çağırıp geleceğim.
.........
Mert'in doktoruyla birlikte oturan babası,Mina'nın hâlini görünce korkuyla ayaklandı.Onunla birlikte doktorda kalktığında Mina ağlamaklı,korkak bir sesle onlara karşı konuştu.
Mina:Mert iyi değil,lütfen hızlı olun.
Üçüde koşarak yukarı çıktığında Mina,Mert'in daha da kötüleştiğini gördü.
Mert'in doktoru ise Mert'in üstünü çıkartmaya başladı.Çıkarıdığı tişörtün altındaki derisi kızarmıştı.Aynı şekilde kızaran boynu daha da sıkılaşıyordu.
Doktor elindeki çantayı yere koydu,dizleri üstün çökerek çantaya elini daldırdı.
Uzun bir aramanın ardından çıkardığı iğnenin kapağını açtı,içindeki sıvının akıp akmadığını kontrol ederek ayaklandı.
Mert'e sertçe batırdığı iğnenin acısı Mina'ya kadar geldiğinde,Mert kıvranmalarını azalttı ve en sonunda rahatça nefesler alarak durdu.
Gözleri dolan babasını es geçen gözleri Mina'yı bulduğunda,dolu gözlü olan kıza bakarken anlam veremedi.
Zaten anlam vermeye vakti kalmadan çıplak bedeni,çıplak ellerini bulmuştu.
Onu kaybedecekmişcesine sarıyor tekrardan aynı şeylerin olmasından korkuyordu.
Fısıldadı.
Mina:çok korktum.
Mert:iyiyim,bebeğim.
_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--__-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_--
Oy vermeyi unutmayınız
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin ve istediğiniz bir sahne varsa yazabilir,
uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Novela JuvenilHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.