Eh? Co to jest?"
Yoon Jong Woo miał zamiar zalogować się do gry i nagle zmarszczył brwi. Kiedy wpisał swój identyfikator i hasło i kliknął przycisk Zaloguj, pojawił się komunikat o błędzie wskazujący, że już wcześniej się logował. Spróbował zamknąć i ponownie otworzyć aktywne okno, ale wynik był taki sam. Gdyby nie błąd serwera, jego identyfikator z pewnością zostałby skradziony przez kogoś innego.
Yoon Jong Woo czuł to już dawno temu. Za każdym razem, gdy się logował, jego poziom subtelnie się zmieniał, a niektóre przedmioty nie były już dostępne. Yoon Jong Woo po prostu pomyślał, że mogło być jakieś wydarzenie, o którym nie wiedział, ale wyglądało na to, że dzisiaj złapał ten ogon.
Odważysz się zhakować oficera wywiadu narodowego? Nie wiem, czyje to nazwisko, jest naprawdę duże.
"Ty draniu, dotknąłeś niewłaściwej osoby."
Yoon Jong Woo wprowadził inny identyfikator, aby uzyskać dostęp do gry. To był identyfikator, który stworzył tylko po to, aby zarejestrować się na wydarzenie i po prostu go nie użył. Dlatego nie miał niczego poza podstawowymi przedmiotami.
Yoon Jong Woo szukał starego ID w oknie wyszukiwania użytkownika, a lokalizacja złodzieja została natychmiast ujawniona. Wszedł na serwer. Złodziej jest tam, przygotowując się do gry, która ma się rozpocząć. Yoon Jong Woo rozmawiał z nim, ale inni użytkownicy nalegali, aby szybko zakończył czekanie. Bez wahania Yoon Jong Woo nacisnął przycisk walki.
Wkrótce gra się rozpoczęła. Przed twoimi oczami pojawia się żywy pulpit przypominający prawdziwe pole bitwy. Odgłosy strzałów rozbrzmiewają w słuchawkach, jakby były prawdziwe. W miejscu, w którym oszaleli, zabijając się nawzajem, Yoon Jon Woo gonił tylko złodzieja. Facet naturalnie wciągnął się w grę i wybierał tylko użytkowników wysokiego poziomu, którzy byli zanurzeni w masakrze cywilów, aby strzelać. To magiczne, to sto trafień.
„Ahh! Celowo go nie użyłem i zachowałem".
Yoon Jong Woo, który celował w niego, krzyknął ze zdziwienia. Przedmiot, który złodziej właśnie wyrzucił, jest rzadkim przedmiotem, który trudno zdobyć nawet za gotówkę. Skarb, który starannie przechowywał, nie odważając się go użyć ani razu, został z dumą roztrwoniony przez tego drania. Nie mógł już dłużej usiedzieć w miejscu.
Yoon Jong Woo zarejestrował się na mecz 1:1 z bardzo poważnym wyrazem twarzy. Zapominając o fakcie, że identyfikator, którego używała druga osoba, był jego, postanowił poświęcić nowe karty.
Wtedy odpowiedział złodziej.
>Nie rób sobie żartów, wyjdź i baw się.
Yoon Jong Woo był bez słowa, więc złapał oddech. Znów zapisał się do walki. Znów odrzucony. Zarejestrował się ponownie. Znów odrzucony natychmiast.
"Ten drań."
Yoon Jong Woo trzymał się go kurczowo, aż ten się zgodził. Wtedy złodziej nagle zgodził się na konfrontację. Nagle znów był zdezorientowany. Gdy tylko mecz się rozpoczął, obaj rzucili się na siebie. Jednak Yoon Jong Woo przeoczył jedną rzecz. ID, które zdobył, dzieląc swój czas z wielkim trudem, nie było już jego. Yoon Jong Woo jest po prostu nieistotnym i bezsilnym użytkownikiem niskiego poziomu.
Wykorzystał wszystkie swoje ekstrawaganckie umiejętności i rozpoczął wszelkiego rodzaju ataki, ale złodziej nie odniósł ani jednej rany. Z drugiej strony, gdy tylko kula przeleciała obok, jego wskaźnik zdrowia gwałtownie spadł. Yoon Jong Woo wstał w połowie zdania, wściekle walił w klawiaturę i myszkę.
"Ach! Giń!"
Przeciwnicy są wyposażeni w specjalną zbroję, więc nie zostaną ranni od większości ataków. Problemem było to, że cała siła ognia Yoon Jong Woo została skierowana na ten atak. Nawet gdy celował prosto i nacisnął spust, jego przeciwnik nie otrzymał ani jednego zadrapania. Postanowił wyjść z pancerza, ale wpłynęło to tylko na życie Yoon Jong Woo.
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
ActionPowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.