Kana hassasiyeti olanlar okumasın!!!Y/n- Anka
Bu sadece bir görevdi. Tehlikeli ve riskli. Her şey yolunda ilerliyordu. Her şey plan üzere gidiyordu.
Son bir şey kalmıştı. Onuysa devrin en iyi ajanlarından birisi olan Anka yapmak zorundaydı. Diğerleri çoktan işlerini halletmiştiler.
Anka'nınsa son 1 görevi kalmıştı.
Karanlığın lordu olarak anılan ve en büyük düşmanları olan Steven'i öldürmek.
Anka kapıdaki muhafızları öldürüp koşarak karanlık odaya girdi. Kulağındaki kulaklıkla diğerlerine rapor verebiliyor ve konuşa biliyorlardı.
Anka:" odaya girdim. "
Tagi:" harika iş Anka. Hadi sana inanıyorum. "
Anka:" anlaşıldı. "
Anka :" BENDEN BÖYLE SAKLANAMAZSIN STEVEN! ERKEK GİBİ KARŞIMA ÇIK! ÇOKTAN KAYBETTİN! YAPTIĞIN HER ŞEYİN CEZASINI SANA ÇEKTİRECEĞİM! "
Bir kıkırdama sesi geldi. Karanlık odada Anka etrafına baktı. Böyük bir odaydı. Fazla büyük. Ve her tarafta diğer kolidorlara açılan kapılar var. Bir nevi hepsinin ortak noktası gibi.
Steven:" kaybettiğimi mi sanıyorsun Anka? Yanılıyorsun. Ben kaybettiysem demekki sizin tarafta kaybecek. "
Sakin sesindeki soğukluk tüyleri ürpertecek türdendi. Anka'nın kafası karışmıştı. Ne demek istiyor o?
Anka:" ne demek istiyorsun?! BİZ KAYBETMETİK! "
Steven:" ah, hayır Anka. Benim bahsettiğim kaybetmek hem yenilgi anlamında, hemde değil. "
Anka:" eğer onlardan birisine bile zarar gelirse-"
Steven:" tam olarak onlara değil. "
Anka etrafa bakmayı bırakıp. Gözlerini kapattı. Sesin nerden geldiğini anlamaya çalıştı. Açık bıraktığı uzun siyah dalgalı saçlarını geriye attı.
Steven:" yapacağım şey en çok seni ilgilendiriyor Anka. Fazlasıyla. 3,2 ve 1."
Anka sesin nerden geldiğini anlamıştı. Arkasına döndü ve 2 el ateş etti. Ama bir sorun vardı...
Steven'in geri sayım yapma sebebi de Ankaydı. Ankayı vurmuştu. Kalbinden.
Anka göğsünde hissettiği sıcaklıkla birlikte ne olduğunu anladı. Gülümsedi. Evet, belkide ölecekti. Ama başarmıştı. Steven'i de öldürmüştü.
Yere yığıldı. Siyah saçları yüzünü örttü. Ne kadar öyle kaldı bilmiyordu. Sonra sağ ön çaprazındaki ve tam önündeki kapı hiddetle açıldı.
Yerde 2 cansız beden gören her kesin gözeleri şokla açılmıştı.
Ryuuji öne atılmak isterken Zeyn onu tuttu.
Tagi ve diğerleri komutlar verirken, (mesela, biri ambulansı çağırıyor, diğeri ilk yardım bilen birisini arıyor diğeri ambulansı kapıda beklemek için odadan çıkıyor, ve s.) Ryuuji Zeyn'in elinden kurtuldu. Ve Ankaya doğru göz yaşları içinde koşmaya başladı. Etraf kan gölüydü.. Yanına gelip yere çömeldi. Etraf kanla kaplı olduğu için ayağı bir an kaymıştı. Ama ona ulaşmıştı.
Elleri titrerken korkarak saçlarını yüzünden çekti. Uzun, deniz gibi dalgalı, gece gibi siyah saçları kana bulanmıştı. Sanki saçları geceydi. Ve gecesi kana bulanmıştı.
Gözlerindeki yaşlar sel olurken onun yüzünü inceledi solgun esmer teni dahada solmuş, yüzünün bir kısmı kana bulanmış, tonlama gibi duran solgun dudakları beyazlamıştı. Uzun kiprikleri gözlerinin üzerini bir perde örtmüştü. Bir daha açılmamaları üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
victory kickoff. kısa senaryolar
Fiksi Penggemary/n ve victory kickoff kısa senaryolar