58 rozdzial

80 1 0
                                    

Po pracy sauna była prawie pusta, byli tam tylko Kwon Taek Joo i dwie starsze osoby.

Dzięki temu wynajął prywatną saunę. Gorące powietrze otulało jego zmęczone ciało. Kwon Taek Joo wygodnie oparł szyję i cieszył się ciężko wywalczonym spokojem. To luksus, którego nie wie, kiedy będzie mógł znów zaznać. Spojrzał w sufit, na którym tworzyły się niezliczone krople wody. Kwon Taek Joo bezmyślnie je liczył i przestawiał skomplikowane myśli w swojej głowie.

Kluczową postacią w tej sprawie nie jest Kim Young Hee ani szef departamentu Lim, ale zastępca szefa departamentu 1. Ważne jest, czy łączy go z Kim Young Hee jedynie czysta relacja miłosna, czy coś więcej. Jeśli szef Lim stwierdzi, że zastępca szefa 1 jest również ofiarą Kim Young Hee, jego przestępstwo ogranicza się do zaniedbania sprawy. Jeśli jednak pomógł Kim Young Hee, mimo że znał jej tożsamość, lub jeśli działał na podstawie bezpośrednich rozkazów z Korei Północnej, kara będzie znacznie surowsza. Natura dowodów, które muszą zostać znalezione, aby wyjaśnić prawdę, również będzie inna.

Kwon Taek Joo spotkał się z zastępcą szefa 1 w kwaterze głównej przed wyjazdem do Rosji. Wtedy wydawał się niezwykle spokojny. Nigdy nie było to podejście kogoś, kto właśnie stracił ukochanego. Jeśli związek między nimi był tak głęboki, że obiecywał przyszłość, czy mógł być tak spokojny po usłyszeniu wiadomości o prawdziwej tożsamości i śmierci drugiego?

Kim Young Hee nagle wykonał ruch po okresie milczenia w czasie, gdy NIS i prokuratura były zajęte. To mógł być tylko zbieg okoliczności lub mogły być rozkazy z Korei Północnej w tym czasie. Być może ktoś proaktywnie ujawnił incydent między Kim Young Hee i Lee Cheol Jin. Jedno jest pewne, jeśli zastępca dyrektora 1 jest zainteresowany stanowiskiem szefa NIS, z pewnością będzie chciał zerwać wszelkie kontakty z Kim Young Hee.

Jeśli zastępca szefa 1 przekroczył poziom zwykłego uczestnictwa i ingerował w działania operacyjne, istnieje duże prawdopodobieństwo, że skontaktował się również z Lee Cheol Jin. Lee Cheol Jin jest jedynym ocalałym spośród kluczowych postaci incydentu. Najpierw najlepiej go poznać.

Kwon Taek Joo wziął szybki prysznic, a następnie wyszedł do szatni. Wyjął telefon i włączył go. Stos nieodebranych połączeń i wiadomości, wszystkie od Yoon Jong Woo. Musiał iść do pracy, więc musiał usłyszeć wiadomości z centrali. Kwon Taek Joo zadzwonił do zmartwionego Yoon Jong Woo. Zanim można było usłyszeć dźwięk połączenia, Yoon Jong Woo podniósł słuchawkę. Zapytał bez zatrzymywania się.

-Gdzie jesteś? Wszystko w porządku? Słyszałem, że przyszedłeś tu wczoraj wieczorem? Atmosfera teraz nie jest żartem. Seniorze, prawie zostałeś terrorystą.

"To wszystko?"

- Naprawdę? I co z tego? Dlaczego senior jest taki spokojny! Powiedzieli, że senior próbował zabić szefa wydziału, co było usiłowaniem zabójstwa. Nakaz aresztowania również został wzmocniony. Będzie prośba o współpracę z krajową agencją śledczą.

Yoon Jong Woo najwyraźniej gdzieś się ukrywał i rozmawiał przez telefon. Zniżył głos tak bardzo, jak to możliwe i szeptał bardzo cicho, ale jego usta poruszały się bez przerwy. „Jong Woo", powiedział Kwon Taek Joo, używając zębów do rozrywania plastikowej warstwy swojej bielizny.

- Tak co?

Mówił cicho.

„Myślisz, że zastrzeliłem szefa Lima?"

- Tego... Nie wiem już. Jeśli to nie był starszy, to kto strzelał? To prawda, że ​​przyszedłeś tu wczoraj wieczorem i spotkałeś się z kierownikiem wydziału. Naprawdę... Co planujesz zrobić dalej?

„Inni nie wiedzą, ale musisz mi zaufać. Teraz nie ma innej drogi. Szef Lim musiał zdać sobie sprawę, że mi pomagasz".

- Tak? Co teraz zrobimy?!

Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz