4

8 1 0
                                    

Bu akşam bizimkilere evde bir şeyler yapacaktık, bu yüzden markete uğramaya karar verdim. Elime aldığım cartu curtu koyacakken kasiyerin tanıdık geldiğini farkettim.

"Lan zhongli!"

"Lan sara markette kasiyer mi oldun?"

Sara geçen yıl mezun olan tayfadandı yazık okurken de salaktı bu belliydi
yani ne olacağı.

Eve vardığımda garip sesler duymamla kaşlarım catıldı evin içinde bir takım sesler vardı (hayvani).

İçeriye girdiğim an gördüğüm görüntü hayalimdekinden bile kötüydü.

Raidenin tayfa toplanmıştı
Bizimkiler yoktu.

En kötüsü de herkes sarhoştu
Canım kardeşim eve kimleri soktu acaba. Kardeşim de saftı yani kesin tehtid ettiler.

Sinmiş bir vaziyette iki elleri arasında kafasını tutan ganyuyu kanepenin altında bulmayı beklemiyordum nasıl sığdın o götünle acaba.

"Canım kardeşim bu evdekiler ney?"

Ganyu kafasını salladı, delirdi her halde amk.

Elindeki şampanyayı götüne sokmaya çalışan ittoyu gormem daha da psikolojimi bozmaya başladı iyi ki çıplak değildi.

Ne yapacağımı bilmiyordum ittonun sokamaması beni daha da sinirlendirmişti elindeki şampanyayı aldım ve nasıl sokulacağını öğrettim.
Teşekkür etti neymiş azmış sokması lazımmış. Sapık herif.

Hepsinin orada bırakıp balkona çıktım balkonda bacak bacak üstüne atmış başkanı gördüm sigara içip etrafı seyrediyordu.

"Bunlar kimin başının altından çıktı?"

Ningguang gözünü kaçırdı "Şey bugün senin doğum günün sandık geldik ama değilmiş..."

Zhongli derin bir nefes alıp oturdu "Rahatladım bende yine test kitapları için para alınacak sandım seni görünce."

Ningguang somurttu
"Beni görünce aklına başka bir şey gelmiyor mu?"

Zhongli yutkundu, derin bi yutkunmaydı bu. Ningguang bile hissetmişti.

"Ne gelebilir ki?"

Ningguang yaslandığı yerden ayaklandı" Tutkulu şeyle-"

Ardından kulak tırmalayan bir ses.

"Koşun ittonun ağzında şampanya şişesi şesi patladı hastaneye gitmemiz lazım."

Ningguang gülüşünü gizledi.
"Gelemez zaten, gelmez."

-

İttoyu hastane yerine veterinere götürdük sonra da patlamanın bir zarara yaramadığı aklımıza dank etti ittonun değişik hareketler yapması kesinlikle alkolden kaynaklıydı.

Bizimkilerin olmaması beni garip hissettirmişti. Genelde hu tao, xiao, shenhe, xianyun ile falan konuşurdum.

Ve bu tayfa daha da kötüymüş...

Ve ne mi götlerini tokatladıklarımın gitti ve ben başkan ile birlikte aşırı rahatsız edici bir şekilde evi toparlıyordum.

Nigguang elinin tersiyle terini sildi
"Bence gayet iyi oldu."

"Hey zhongli orada mısın?"

Daldığım yerden gözlerimiz buluştu.
Bembeyaz teni ve kırmızı gözleri beni eskisi kadar germiyordu.
Bakışları garip ve sertti bir o kadar da bir şey anlatmak ister gibi.

Elimdeki süpürgeyi bırakıp koltuğa attım kendimi. Ningguang gözünü devirdi.

"Ney gelemez gelmiyor başkan?"

Ningguang gözünü kaçırıp yere dikti
"İlk dediğimi hatırlamıyorsun sorun bu işte görmek mi istemiyorsun anlamıyorum."

Ningguang söylenerek ayaklandı ağır adımlarla uzaklaştı.

Derin bir nefes verdim"Aksine en çok o aklımda."

Ningguang arkasına döndü, döner dönmez zhongli ile kesiştiler, ne ara gelmişti ki.

Nefesleri bir birlerine çarpıyordu,
zhongli ciddi bir insandı ama onu etkileyen çok şey oldu.

Ningguang ise eğlenceliydi fakat onu ciddileştiren çok şey olmuştu.

Yine de bu iki insan yan yana geldiği zaman herkes yok oluyor ve susup kalıyorlardı, bütün bu  karmaşa, kaos, eğlence, yok oluyor ikilinin tutkusu alevleniyordu derken.

"Abi! Kanepenin altında böcek var!"

Ningguang yavaşça gülümsedi
"Yarın konuşuruz öyleyse aklında ne kaldığını."

"Konuşuruz."

"Konuşalım."

-

Ay romantik komedi kitap bulamiyodm iyi old bu neyse fiki fok sahneler olsnmu bnc olblr (kendi kendime konusuuofum kitabi tek ben okuyom ALLAAHİM imdat.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

genshin ricketsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin