warning (てゝ駅)𝗰𝘄/𝘁𝘄: 𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗶𝗻𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗹𝗶𝗰𝗶𝘁 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝘀𝘂𝗰𝗵 𝗮𝘀 𝗺𝗮𝘁𝘂𝗿𝗲 𝘀𝗰𝗲𝗻𝗲𝘀, 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘂𝗮𝗴𝗲, 𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀, 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗼𝗿𝗲. 𝗜𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝘂𝗻𝗰𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗮𝗻𝘆 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲𝘀𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗜 𝘀𝘂𝗴𝗴𝗲𝘀𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗹𝗶𝗰𝗸 𝗼𝗳𝗳 𝗻𝗼𝘄 𝗼𝗿 𝘀𝗸𝗶𝗽 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝗽𝗮𝗿𝘁𝘀!
summary/storyline (み央コ)
𝗔𝘀𝗶𝗮 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗮𝗶𝗻 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗳𝗲𝗿𝗿𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗜𝗻𝗮𝗿𝗮𝘇𝗮𝗸𝗶 𝗛𝗶𝗴𝗵 𝗮 𝗰𝗼𝘂𝗽𝗹𝗲 𝗼𝗳 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵𝘀 𝗮𝗴𝗼, 𝗱𝘂𝗲 𝘁𝗼 𝗵𝗲𝗿 𝗵𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗺𝗼𝘃𝗲 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗠𝗲𝘅𝗶𝗰𝗼 𝘁𝗼 𝗝𝗮𝗽𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗮𝘁𝗵𝗲𝗿'𝘀 𝗷𝗼𝗯. 𝗦𝗵𝗲'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗿𝗶𝗰𝗵 𝗯𝘂𝘁 𝗿𝗮𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗲𝗹𝗹 𝗼𝗳𝗳. 𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝘄𝗲𝗹𝗹 𝗸𝗻𝗼𝘄𝗻, 𝗻𝗼𝘁 𝗽𝗼𝗽𝘂𝗹𝗮𝗿, 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗲𝘁 𝗶𝘁 𝗺𝗶𝘅𝗲𝗱 𝘂𝗽. 𝗕𝘂𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝘄𝗼 𝗺𝗮𝗹𝗲 𝘃𝗼𝗹𝗹𝗲𝘆𝗯𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗲𝗮𝗺 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝘀 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝘂𝘀𝗶𝗰 𝗰𝗹𝘂𝗯 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗵𝗶𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗻𝗰𝗶𝗽𝗮𝗹. 𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗯𝗲𝗰𝗮𝗺𝗲 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗲𝗴𝘂𝗹𝗮𝗿𝗹𝘆 𝗵𝘂𝗻𝗴 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝘂𝘁𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗼𝗳 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗶𝗻𝗴 𝘃𝗼𝗹𝗹𝗲𝘆𝗯𝗮𝗹𝗹, 𝘀𝗸𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴, 𝘀𝗺𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴, 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴. 𝗦𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗽𝗮𝗿𝘁 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿 𝗼𝗹𝗱 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹'𝘀 𝘃𝗼𝗹𝗹𝗲𝘆𝗯𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗲𝗮𝗺 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗽𝗿𝗲𝘁𝘁𝘆 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝗮𝘁, 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝘄𝗼 𝗯𝗼𝘆𝘀 𝗳𝗶𝗴𝘂𝗿𝗲𝗱 𝗶𝘁 𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗯𝗲𝗴𝗴𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗰𝗼𝗮𝗰𝗵 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝘀𝗵𝗲 𝗮𝗴𝗿𝗲𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗵𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁𝗹𝘆 𝗯𝗼𝗿𝗲𝗱 𝗼𝗳 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗻𝗼𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗺𝘂𝘀𝗶𝗰.
by the way (キバラ)
𝗜 𝗱𝗼 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘁𝗿𝘆 𝗺𝘆 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝗰𝗲 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝗯𝗼𝗼𝗸𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘆'𝗮𝗹𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝘁𝗿𝘆 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗵𝗮𝗿𝗱𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝘂𝗽𝗹𝗼𝗮𝗱 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗰𝗼𝘂𝗽𝗹𝗲 𝗼𝗳 𝗱𝗮𝘆𝘀 𝘀𝗼 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗴𝗲𝘁 𝗻𝗼𝘁𝗶𝗳𝗶𝗲𝗱 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗜 𝗴𝗲𝘁 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗮𝗱𝗱 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗹𝗶𝘀𝘁. 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗴𝗿𝗲𝗮𝘁𝗹𝘆 𝗮𝗽𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗮𝘁𝗲 𝗶𝘁 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲𝗻'𝘁 𝗮 𝘀𝗶𝗹𝗲𝗻𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗶𝘁 𝘁𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗮 𝗹𝗼𝘁 𝗼𝗳 𝘁𝗶𝗺𝗲, 𝗲𝗳𝗳𝗼𝗿𝘁, 𝗮𝗻𝗱 𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲𝘀𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀 𝘀𝗼 𝗽𝗹𝗲𝗮𝘀𝗲 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗳𝗼𝗿𝗴𝗲𝘁 𝘁𝗼 𝘃𝗼𝘁𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗼𝗹𝗹𝗼𝘄 𝗺𝗲, 𝘀𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝗲𝘁 𝗻𝗼𝘁𝗶𝗳𝗶𝗲𝗱 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗜 𝗻𝗲𝘅𝘁 𝗽𝗼𝘀𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲! (𝗽𝗹𝘀 𝗹𝗺𝗸 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘄𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗯𝗼𝗼𝗸𝘀!)
𝗡𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝗺𝗮𝘆 𝗴𝗼 𝗼𝗻𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗼𝗱𝘂𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 !!
YOU ARE READING
ʜɪs ɪɴsᴏᴍɴɪᴀ || ʀɪɴᴛᴀʀᴏ̄ sᴜɴᴀ
Romance𝐈𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐢𝐧𝐬𝐨𝐦𝐧𝐢𝐚𝐜𝐬 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞. "𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐟 𝐢𝐭'𝐬 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐨𝐫 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭." - 𝐑𝐢𝐧𝐭𝐚𝐫ō 𝐒𝐮𝐧𝐚