22/08

145 7 72
                                    

×

" Tamam abicim dikkat edeceğim merak etme. Ayrıca beni arayıp durma geçen gün Bayan Bang'ın yanında aradın kadına rezil oldum"

"..."

"Ne demek neden? Telefonumu alıp  kendini 'abisinin ballı çörekli pankeki diye kaydetmek ne?"

"..."

"Sana tabi ki kızmıyorum. Sadece kadın o ismi görünce şaşırdı ama bozuntuya vermedi. Zaten yanımızda büyük oğlu da vardı o da gördü bir de on ayrı rezil oldum"

"..."

"Tamam tamam hadi gelince konuşuruz. Evin önüne geldim ben."

Minho elini tuttuğu çocuğu önüne alıp ağzını yüzünü güzelce temizlemiş mi diye bakındı. Bayan Bang dondurma konusunda çok hassastı ama Sunmi  de bir o kadar inatçıydı. Özellikle bu yaz aylarında dondurmayı fazla kaçırmaması konusunda sıkı uyarılar yapıyordu.

Ama bir kereden birşey olmaz dimi?

"Sunmi sana son kez uyarı yapacağım tamam mı? Annene söylemek yok! Eğer annen öğrenirse bende biterim sende. Ona göre."

"Tamam mimmin~ eve gelene kadar 32. Uyarışın bu. Yolda gelirken saydığım araba sayısını bile geçti."

Minho hafifçe kıkırdadı doğrulmadan önce.

"Sen saymayı öğrendin mi?"

"Aahh kaç kere dicem! 2. Sınıf oldum artık. Büyüğüm ben!"

Minho yerinden doğruldu ve yaklaştığı dubleks eve baktı. Yavaş yavaş yürürken arkasında bıraktığı kızı pek de umursuyor gibi değildi.

"O zaman bana da ihtiyacın yok!"

Küçük kız duyduğu şey ile koşarak bakıcısının bacağına sarıldı. Minho ise birleştirdiği kollarıyla küçük bir kahkaha attı. Yere bakıp küçük kızın sarıldığı bacağını hafifce kaldırıp salladı.

İşte o an fark etmişti arkalarında ki onlara sırıtan bedeni. Minho uzun gölgeden bile anladı bedeni görünce sıçtığını hissetti. Evin en büyük çocuğuydu bu. Yani Minho'nun tabiri ile 'Delikanlı Gay'.

Bu lakabı takmasının sebebi işe başladığı günden beri sürekli olarak kendisine yürümesi ve bir nevi mahalle avcılığı yapmasıydı. Tabii bazen kendisine yaptığı kas gösterilerinden de etkilenmiyor değildi.

Ama yine de tam olarak seviyor denilemez çünkü 2 yıldır bakıcılığını yaptığı çocuğun abisine aşık olması pek de etik değildi ona göre. Bayan Bang'in güvenini sarsmak istemiyordu. Hem daha Bayan Bang'e bile söylememişti gay olduğunu. Kendisini işe almaz sanmıştı ama işte anne iç güdüleri en nihayetine. Bayan Bang onun gay olduğunu çoktan anlamıştı:)

Sessizce arkasında bekleyen bedene baktı Minho. Eğilip kucağına aldığı küçük çocuk da arkasına dönünce fark etmişti abisini.

"Abii~"

"Abisinin gülü. Nasılsın bakalım? Güzel miydi dondurma?"

"Hii abii! Sakın annem duymasın yoksa minmin'i kovar!"

Küçük kız kucağında durduğu bedene sımsıkı sarılırken Minho ise Bangchan'a bakıyordu. Chanın gözleri ne kadar küçük kardeşinin üstünde olsa da kendisine bakan bedeni çok rahat görüyordu.

"İstermiyor musun minmin'in gitmesini?"

"Hayır tabi ki!"

Chan küçük bir kıkırdama bıraktı ortama. Eline aldığı anahtar ile yavaş yavaş bahçe kapısına ilerledi. Sarılan ikilinin yanından geçerken sessiz bir mırıldanma bıraktı ortama.

I Love You Baby [Smutshot]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin