"KABULLENMEK"

210 31 30
                                    

Oy vermeyi unutmayınız

Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.

Bölüm şarkısı:Her Şey Bitmedi Bitemez

Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.

İyi okumalar diliyorum.

Yazar'dan

Mina durdu,kendini geri çekti biraz olsada Mert'e baktı,ardından az önceki anları göz önünden geçirdi.

Hiçbir şeyi umursamadan tekrardan sarıldı.Tek seferden bir şey olmaz diye düşünmüştü lakin sevgi denen bu illet duygu uyuşturucudan farksızdı.

Şu sevgi denen duygunun gün geçtikçe onu aptallaştırdığını fark etmemek mümkün değildi.

Kendini durduramıyor sürekli olarak düşünüyordu.

Evet,bu duygulardan öncede durmadan düşüncelere dalıyordu,lakin bu farklıydı işte.Sırrını bilemediği bir şeyler vardı.Çekim.? Belkide şehvet...

........

Ona korkuyla sarılan kızı yavaşça kendinden ayırdı.Hâlâ daha yakınken kulağına dalga amaçlı fısıldadığı kelimeler ona bir bir dönüş yapacak gibiydi.

Mert:sen bu sevgili işlerini çok mu abarttın sanki.?

Geri çekilen kızın yüzündeki ifade onun gülmesine neden olurken,sinirli gibi görünen kız ise gitmek için ayaklanıyordu.

Mert yaptığı şakanın böyle sonuçlanacağını düşünememişti.Daha doğrusu Mina'nın neden gittiğini bilmiyor ve kendisinin yaptığını sanıyordu.

Mert:şaka yaptım,nereye gidiyorsun hemen.?

Tuttuğu el dikkatini çekmişti kızın.İlk olarak çocuğun babasına baktı.

Odanın içinde olmasına rağmen en uç köşedeydi.Doktorla hararetli bir şekilde konuşuyor, gözlerinden perişanlığı belli oluyordu.

Elini tutan çocuğun eline döndü sonradan.Gözlerine çıkardı gözlerini.Sahiden az önce bu gözleri son kez görmüş bile olabilirdi.

Merak etti,bu hastalık benzeri ve ya hastalık olan şeyi.

Ona zarar veriyordu,ölümden döndü ve de bunun sıkça olduğunu duymuştu doktordan.

Alacağı cevaptan korkarken konuştu karşısında ona hayran hayran bakan çocuğa karşı.

Mina:bu hastalığının adı ne.? Yani neden böyle oldun bir anda.?

Mert:Herediter anjioödem

Mina:nasıl bir şey bu hastalık.?

Mert:derimde ve iç organlarımda oluşan bir ödem.Fazlasıyla ağrısıyla birlikte gerginlik hissi veriyor.Dudaklar ve eller gibi vücudun farklı bölgelerinde birkaç gün süren ve ara ara tekrarlayan şişmeler oluyor. Bağırsak duvarında ödem olduğunda, karın ağrısı ve kusma oluyor ve de bununla birlikte larinks (gırtlak) ödemi olursa, nefes borusu tıkanacağından ölümcül olabiliyor.

Mina,boğazında oluşan yumruyu tarif edemezdi.Kaybetme korkusu her bir yanını sarmışken bir kez daha sarıldı Mert'e.

Onu belkide bir daha göremezdi.O,her an ölebilirdi.

Evet,Mina'da her an ölebilirdi lakin onun için öncelik Mert olmuştu.Neden böyle olduğu açıkça belliyken Mina bunu kabullenmek istemiyordu.

"Aşkımız başlarsa,yarım kalmasın." Diye bir düşünce içine girecekken öyle bir şey olmadığını tekrar ediyordu içinden.

Lakin sanırsa artık kabullenecekti.

İnsan insanı her an kaybedebilirdi,bunu çok daha iyi anlamıştı.

Onu kaybetmek istemiyordu.Bu yüzden ilk olarak kardeşiyle aralarında bir ilişki olup olmadığını öğrenmeliydi.

Mert'ten ayrıldı ve elini biraz yukarı kaldırarak yatağa,onun yanına oturdu.Hâlâ daha tuttuğu elin beraberinde koydu elini bacağına.

Korktuğu cevapları almaya devam edecekti,hazırdı.Yani öyle düşünüyordu.

-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-

Oy vermeyi unutmayınız

Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin ve istediğiniz bir sahne varsa yazabilir,uygulayacağıma emin olabilirsiniz.

Kanlı Şehvet//MinMerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin