Koca konak kül olmuştu içindekilerle birlikte , amcalarim kuzenlerim herkes o konakla beraber yanmıştı ailemden tek kuzenim kalmıştı Barın amcamın oğlu Şirvan. Karacı soyundan sadece ikimiz kalmıştık. Kardeşlerim babamı öldürmüş annem babama yapılan bu ihanetin bedelini ödetmişti. Babam ölmeden önce beni varisi ilan etmiş herseyini bana vermişti . Hiç bitmeyecek dedikoduların kapısı açılmıştı urfada yıllardır istanbuldaydım .Babamın sağ kolu selim amca hep yanımdaydı koruyup kolladilar beni . Büyük katliam yapıldığı için beni arıyorlardı ortadan aniden kaybolmustum babamı ve annemi çok ozluyordum . Annem babamın yokluğuna dayanamayıp canına kiymisti urfadaki çiftlik evinde . Bir zamanlar buyukbabam ve babaannemin mutluluk yuvası kan gölü olmuştu . Ne kadar güzel hatıraları olan yerler varsa gitmişti . Babamın neden bu kadar zalim olduğunu kimse bilmiyordu urfada hikayeler dolaşıyordu bizim ailemizle ilgili .
- Zamanında hamile bir kadına tecavüz edilmiş ve dövülmüş o anda doğum yapmış kadın kirlendigi için bebegide oyle . Bu çocuk büyüyüp zalim ve acımasız karanlık olmuş . Etrafına olum izdirap ve kötülük saçmış.
Hikaye tabi düşen şirketimizi istanbuldan yönetmeye calistim yıllarca saklandım. Yezdanin ailesinin urfaya yerlestigini duyunca öfkeden deliye döndüm. Konagimi ailemi katleden orospu yezdanin ailesiydi . Son varis olarak intikam vaktiydi .
" Canim kızım deniz gözlüm laram :
Bu dediklerimi asla unutma . Babana kıydılar kızım kardeşlerinin ihanetine uğradık. Baban ölmeden herseyini sana verdi .unutma laram babana kiyanlarin soyunu vakti geldiğinde intikamını al kızım kardeşlerini ve yezdanin hayatına son verdim durmayacaklar kızım seni arıyorlar her yerde saklan zamanı gelene kadar ortaya çıkma. Laram benim sakın kendini yalnız hissetme Selim amcan yanında olacak hep adamlarımız yanında. Yönet onları sen karacı ailesinin son uyesisin, zamanı geldiğinde o koltuğa gecmelisin. Bu sana veda mektubum laram babanın yokluğuna kalbim dayanmıyor beni çağırıyor ve babanın yanına gidiyorum meleğim benim seni seviyorum laram hep izleyeceğiz seni yardima ihtiyacın olduğunda elini kalbine koy ve gökyüzüne bak babanla seni koruyacağız kızım Güzel kızım benim çocukken olduğun gibi parla anılarımızı hatırlaki sana güç versin Annemm ilk göz ağrım seni bırakmak çok zor ben yakalanmadan hayatıma son vermeliyim ki seni bulamasinlar söz ver bana annem ölmeyeceksin öldüreceksin , düşmeyeceksin düşüreceksin, hoşcakal laram seni Selim amcana emanet ediyorum o neler yapacağını sana anlatacak büyü ve ihtisaminla herkesi titret .
Elveda laram "- Selim amca nasıl kıydı canına annem kotumuydu
Gözlerini kaçırdı benden
-soyle Selim amca bunu bilmeliyim
- Babanızın silahıyla canına kıydı efendim . Ve
Kutudaki silahı çıkardı elime verdi uzerinde kuru kanlar vardi annemin kanıdır canımın kanımın kanıdır babamın silahiydi, babamın silahıyla canına kiymisti .
- bu silahı size vermemi emrettiler zamanı geldiğinde şimdi tam zamanı efendim onlar sizi bekliyor
Balkonu işaret etti balkona çıktım bahçeden tut disariya kadar sıra halindeydiler diz coktuler yanlarina indim .
Gözlerine baktım elimi kalbime kodum diğer elimi tetiğe koydum gökyüzüne baktım ateş ettim
- Yemin ederimki kanımın son damlasına kadar yezdanin soyunu kurutana kadar durmayacagima, kaybettiğiniz herseyi geri alacağıma onları diri diri yakacagima ve soyumuzu yeniden alevlendirecegime yemin ediyorum !!!!
Adamlara bakıp kalkmalarini emrettim
- kaninizin son damlasına kadar benimle bu yolda yuruyecekmisiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆☆SON VARİS ☆☆3
RomansaLARA KARACI Karacı ailesinin son kalan üyesi evlenmemeye yemin etmiş soyadını koruyacaktı . Babası Miran Karacı ailede katliam işlemiş karanlık bir adamdı . Annesi Bade Karacı evlatları tarafından öldürülen kocasının intikamını almıştı. Geçmişten ge...