Harry korkmuştu. Çünkü en yakın arkadaşı cedrik bir önceki gece öldürülmüştü. Bu işin arkasında katil gölge olduğu inanılıyordu ve harry, cedrik için üzülüyordu.
Olaylar nasıl başladı ona göz atalım
Yaklaşık 1 ay önce insanlar sebepsiz yere öldürülmeye başlamıştı. Ve onları birisinin tarafından vahşice katledildiği çok geçmeden anlaşılmıştı,katil işini: bir baykuşun avını sesizce yakalayıp öldürdüğü gibi yapıyordu. Katilin yüzünü gören olsa bile canlı çıkamıyordu, katilin yüzünü gören kişi, katil tarafından öldürülüyordu. O yüzden ona Katil gölge lakabı verilmişti.Onun elinden şimdiye kadar hiç bir kimse kurtulamamıştı.
Cedrik 'in ölümü
Harry, gece 4 'de şiddetli bir baş ağrısı ile uyanmıştı. Hemen yataktan kalkıp, elini yüzünü yıkamaya gitti. İşi bitince, daha fazla dayanamadı ve dışarı hava almaya çıktı, çünkü bir sorun olduğunu hissetti, hemen yasak ormanın girişine doğru koşmak istedi, vardığında ise şüpheleri doğru çıkmıştı. Orada bir ceset yatıyordu. Hemen cesedin yanına koştu. Cesedin yüzünü görmek için asası ile aydınlatma büyüsü yaptı. Ve harry şok ile cedrik 'in yanına çöktü. Harry hem ağlıyo hem de cedrik' e sesleniyordu uyandırmak için, ama olmadı. Zavallı cedrik 'in Vücudu çoktan soğumuştu. Harry o sırada cedrik' in cesedine ağlayarak bakarken, hisleri ona başka birinin hala yakınlarda olduğunu söylüyordu. O sırada yapraklar hışırdamaya başlamıştı. Harry korku ile kim var orda demişti,harry 'nin aklına bi an bu işin arkasında katil gölge olabile ceği aklına geldi, ve içinden lanet olsun diye bağırarak. Cedrik' in cesedi ile ordan ayrılamaya çalışırken, bir ses duydu ama o sesi umursamadan uzaklaştı.
Gizemli ses:Gidebilirsin ama seni yine bulucam......