"bunamıs galiba"

17 3 3
                                    

selam

————————————————————————————————————————————
"aptal,torpille jüri olmuş bana laf ediyor"

"yüzüme karşıda aynı şeyleri söyleyebilecek cesaretin var mı?"

Kendi içinden bir küfür savurmuştu jisung. Jürinin arkasında durabileceğini hesaba katmamıştı.

"ha?"

"diyorum ki aynı şeyleri yüzüme karşı da söyleyebilecek misin?"

Arkada gülmekten neredeyse şehit düşmek üzere olan hyunjin ve seungmini umursamadan konuşmaya devam etti.

"resim çizemiyorsun dediniz, pardonda çizemiyorsam nasıl 4. sınıfa kadar mimarlık okumuş olabilirim?"

Karşımdakı jüri tam ağzını aralayacaktı kı jeongin bizi ayırmak için yanımıza gelmişti.

"minho hyung yengem arıyormuş sen cevaplamıyormussun kadın bana seni soruyor"

"tamam jeongin arayacağım. ve sende.." dedi ve dosyayı bi hışımla elımden aldı.

"han jisung. senin hakkında müdürünle konuşacağım" dedi ve dosyayı tekrar elime uzatıp almamı bile beklemeden uzaklaştı.

" adama bak ya!" dedim söylenirken. aynı anda yere düşen dosyamı alıyordum.

hyunjın seungminin omzuna bi kolunu, jeongının omzuna da bir kolunu atarak konuştu:
"üzülme kanki olmadı leo hocaya gidersin o zaten direk onaylar"

" he aq adamın gözü jisungda zaten giderse net taciz yer"

"ay bu kadar güzel olmak benim suçum mu ayol" derken soobin ve yeonjun yanımıza gelmişti.

" noldu jis ne dedi jüri" dedi yeonjun . aynı anda soobin iste dudağını büzerek"yine mi beğenmediler? neyse sen iki sallan önünde onlar kabul eder senı PUANSKLDŞWLDF"

"ya bi sikitirin gidin sizinle uğraşamam ya" dedım sinirle. soobin bahsettiği "iki sallan" dediği jüriyle yatmaktı. kendisi öyle yaparak geçmişti. Lafıma göz devirip gittiler.

Bizim okulda her yıl sonu bır sınav olur. Bu sınavı gecebilen üst sınıfa gitmeye hak kazanır. Geçemeyen ise sınıf tekrarı yapar. 3 tane jüri olur. Bu jürilerden biri bile hayır derse sınavınız kabul edilmez. ve bende maalesef bu sınavı Lee Minho yüzünden geçememiştim. Sınıf tekrarı yapacaktım.

" Böyle bana gülüyorsunuz da siz ne yaptınız? Geçebildiniz mi bari? dedim lafımı bitirir bitirmez seungminin yüzü düşmüştü.

"sorma ya! benım yaptığım heykel tıraşın bi tarafı yamuk olmuş tamam mı bunu orada fark ettık. İşte seungmin düzeltirkende hoca gördü geldi yanımıza baktı heykele, seungminin yaptığını anladı işte ikimizin sınavınıda iptal etti"

" Çok kolaymış gibi anlatıyorsun ya kafayı yiyeceğim! senin yüzünden 1 yıllık birikimim çöp oldu.

"ya ben napmışım , hocaya kızsana o iptal etti. Ayrıca sen değil miydin çoğu dersi yapamayan bir daha ögrenirsin işte nolucak. bak hemde jisungda tekrar yapıcak zaten" diye sırnaşıyordu seungmine

"ee jeongin sen ne yaptın hayatımın anlamı? " dedi hyunjin seungmini bırakırken.

"ben geçtim valla hoca çok beğendi baya da bir övdü beni" hyunjin jeonginin bu dediğine karşı onun yanaklarını sıkıp ısırıyormus gıbı yaptı.

"aynı sınıftayız desene" dedım gülerek. hepimiz sırayla jeongini tebrik ettik.

"gelin az gezelim ya sonra yurda döneriz" demişti seungmin. hepimiz onaylamıştık. okul sehir dışında olduğu için yurtta kalıyorduk.

jeongin ve hyunjin önde ilerlerken bizde seugminle arkadan gidiyorduk. hyunjın arada jeongini öpmeye çalışıyordu. arada da bize ters ters bakanlara ya kaş göz yapıyordu ya da laf atıyordu. ve bu kişilere jürilerde dahildi.

"of bu salak az once chan hocaya mı laf attı ben mı yanlıs gördüm" dedi seungmin. tam baktığı yere bakarken jürilerilerin dibimizde bittiğini görmüştüm.

"bay hwang" dedi chan hoca.

"ha- şey efendim hocam"

"Sınavını iptal ettiğim yetmemiş galiba. Okuldan uzaklaştırma almak istemiyorsan o gözlerine sahip çık"

"hocam bu bir tehtid mi" dedi hyunjın bayılıyormuş gibi yapıp jeonginin kucağına kendini atarken. hoca mal mısın bakışı atıyordu. arkada gülmekten yüzümun kızardığını hissetmiştim.aradan minho hocanın bana dik dik baktığını gördüm.

" hocam sizin bakışlar şaka midur?" dedi seungmin chan hocaya itafen.

"hocam bakın ben dıyorum sizin bakışlara bitiyorum diye siz inanmıyorsunuz" bunu derken seungminle gülüyordum. chan hocayı severdım. cocukla cocuk olurdu ve changbın hocayla okulun en sevılen hocasıydı tartışmasız.

changbin hoca bu lafıma gülerek uzanıp saçlarımı karıştırdı. hepimiz gülerek minho hocanın " hadi işimiz var " dediğini duymuştum . bu lafıyla beraber hocalar uzaklaşmıştı.

"bu adamın nesi var ya, yanında gülünmüyor bile!" dedi hyunjin "aşkım sen nasıl katlanıyorsun buna ya!"demişti ardından jeongine. jeongin ve hyunjin sevgililerdi.

"bunamış galiba" demişti tanıdık ses. dönünce bu kişinin felix olduğunu anlamıştım. hepimiz lafına gülmüştük. felix 2 senedir changbin hocaya takıntılıydı.changbin hocada boş değildi felixe karşı.

felixe sarılmıstı seungmin hemen. " yarimm" demişti sarılırken de. felix ve seungmin birbirine bir söz vermişti. eğer ikiside 30 yaşına kadar evlenmezse evleneceklerdi. felix changbın hocaya seungmın ıse chan hocaya aşıktı. ama ikili ilkokul arkadaşı olduğundan çok sıkıntı etmiyordu.

felixin gelmesiyle de yola çıkmıştık. avmde gezecek ardından yurda donecektık. ben jeongınle kalıyordum.seungmin hyunjin felix üçlüsüde beraber kalıyordu.tabı arada hyunjınle yatak değiştiriyorduk jeongin sırf hyunjinle beraber aynı odada kalsın dıye.

avmde baya gezıp vakıt gecırmıstık. dönerken hyunjin seungmine laf atan bir çocukla kavga etmiş ve dayak yemişti.

"aptal mısın sen ya 3 kişiyle niye tek başına kavga ediyorsun aq. pazartesi okulda hocalara ne sikim diyeceksin? hocam sey seungmıne laf atanlarla 1v3 attım falan mı?" seungmin bu tarz şeylere kızardı çünkü onun yüzünden arkadaşlarının zarar görmesini istemezdi.

"ne yapmısız anlımızın akıyla senı korumusuz kötü mu etmisiz? gelsin desin hocalar ben cevabını verırım. zaten chan hoca seni duyunca anlayışla karşılar." demişti hyunjın.

seungmın ona side eye atarken felixde pansumanı tanamlamıştı. evet, hyunjinin kaşı ve dudağı patlamıştı.

Günde böyle bitmişti. Hepimiz odalarımıza dağılmış oturuyorduk. tabi kaldığımı aileme söylemek için aradığımda ise telefona cevap vermemişlerdi. hep böylelerdi. ikiside meşgul olduklarından pek konuşamıyorduk. pek de ihtiyacım yoktu konuşmaya zaten. hesabıma her ay bana fazla fazla yetecek kadar para atıyorlardı. sevgılerıne ihtiyacım yoktu.arkadaşlarım vardı sonuçta. onlar benim ailem olmuşlardı.

———————————————————————————————————————————————

bu konuyu tiktokda görmüştüm ve yazmak istedim💝🫡

hocam/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin