Uçaktan aşağıya indiğimde polisler olay yerine gelmişti.Hayatımın bu kadar hareketli olduğunu bir kaç ay içinde unuttuğumu fark ettim.Tam ambulansa binecektim ki bana yardım eden kadının "ben doktorum ilk müdahaleyi yaptım!Ambulansa binmeme izin verin" diyisini duydum.Tam o sırada tanıdık birine gözüm çarptı.Aaa evet buranın Kore olduğunu unutmustum Ji-chang wook'tu bu. Benim için endişelendigini umuyorum.
Acaba uçakta olanları öğrendi mi?Salak Lee öğrenmede uçak pistinde ne işi vardı...
"Seni almaya geldim.Ambulansa binemezsin! Özel tedaviye gidelim."
Kafamin içi o kadar doluydu ki dediklerini sadece isitiyordum tepki veremiyordum.O adam kimdi?Madem olay çıkartacakti neden beni öldürmedi?Babamın ve annemin katili o muydu?Neden pesimdeler?
"Lee cevap versene?!"
[Görevli:]
"Lütfen bize engel olmayın!Hastaneye gitmesi gerekiyor bayan!Ayrıca beyefendi hasta yakını değilseniz hastayla konuşmanız yasaktır!"
Bu kadar şey içinde birde bu kavgaya tahammül edemem.Ne zaman susucaklar?
[Kavga devam eder]
"Kavga edene kadar karar mı verseniz?Kusura bakmayın ama burada ölüyorum😊"
O kadar sinirlendim ki içimden ana avrat sovuyordum...
Tam o sırada modern,kare şapkalı,Uzun boylu ve takım elbise giymiş olan adam buraya yaklaştı.Bunun kim olduğunu tahmin ediyordum.
"Kavgayı bırakın Lee bizimle geliyor"
(Belge ve ismini bilmediğim seyleri gösterir)"Merak etme Lee bir şey olmayacak dayanıklı bir vücuda sahipsin unuttun mu? Seni ben yetiştirdim."
"Uzun zaman oldu Eun-Young"
"Bunları arabada konuşuruz.Ama bakıyorum ki iyi dayanıyorsun bakıyorum benimle hiç birsey olmamış gibi konuştuğuna gore iyisin"
Her zamanki gibi Saçma gevelemesini dinlemek o kadar çok sıkıyordu ki sonunda arabaya bindik.Narkozdanmiydi bilmem ama ağrım tamamen geçti ama yürümekte çok zorluk çekiyordum.
Artık 20 küsür yaşında olan bir yetişkindim öz amcam bilene olmayan bu adamın yetkisi altında,çatısının altında kalamazdım.
Bir yerde işe girmeliydim.Ama benim gibi biri hangi işe girebilirdi ki?
Aslında herşey yeni başlıyordu...En azından benim için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆𝐞𝐜𝐦𝐢𝐬𝐢𝐧 𝐝𝐮𝐲𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫𝐢
Sci-fiHayatı daha 10 yaşında öğrenen bir çocuğun,ailesinin intikamı için büyüyüp asker olması...8 sene bir sonuç bulamaz ve daha sonra askerlikten ayrılır bir malikaneye koruma olarak girer tâki eski kin,intikam duyguları canlanana kadar ama bu duyguların...